Skozi tunele

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Skozi tunele

Odgovor Napisal/-a kurjač »

kurjač
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Skozi tunele

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

kurjač napisal/-a:Tunel Višnja gora

Slika


Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.


MMG, tista bela pika na koncu tunela je ........... penzija? Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Odgovor Napisal/-a kurjač »

Šmarje II

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika
kurjač
Nejc

Re: Skozi tunele

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Dolfe napisal/-a: Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
V čem je problem??

Slikano med Divačo in Gornjimi Ležečami
Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Skozi tunele

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nejc napisal/-a:
Dolfe napisal/-a: Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
V čem je problem??

To ni problem in je enostavno.
Težko pa je doseči lepe stranske učinke in ostro, pravilno osvetljeno sliko v sredini. Običajno je tako, da imaš eno ali pa drugo. Obojega hkrati pa ne. Lokomotiva gre prehito pa še skače zraven, kot podivjana koza. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

notranjost predora

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Notranjost daljšega predora, speljanega v loku, ponoči. Enostavno prižgeš luč, pritisneš na sprožilec in (amaterska) slika je tukaj:

Slika
(foto: Planet 1830)
Uporabniški avatar
vagoncek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 28.09.2005, 11:25
Kraj: jesenice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a vagoncek »

tudi jaz sem naredil nekaj posnetkov, škoda da niso lepši kajti slikano je večinoma skozi prednje okno Fiata
Slika
Slika
Slika
Slika
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a ivy »

Tunel Počehova

Slika
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a ivy »

Tunel Šentilj

Slika


Slika


Slika
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a ivy »

Bom kar izkoristil to temo za eno vprašanje.

Zanima me, čemu služijo vrata pred Bohinjskim predorom :?:

Nikjer še namreč nisem videl,da bi predor lahko tako zaprli. :shock:

In še nekaj fotografij

Slika


Slika


Slika


Od znotraj
Slika


Slika

Predor se mi zdi tudi zelo širok, glede na to, da ima samo en tir!
Je mogoče narejen za dva tira?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
hlapon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 142
Pridružen: 06.08.2008, 22:03

Odgovor Napisal/-a hlapon »

Ivy, predor je bil res narejen kot dvotirni in je drugi tir tudi imel vse do leta 1937, ko je bil zaradi težkega vzdrževanja in upada prometa (meja) odstranjen od severnega portala do italijanske meje v predoru.
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru :zima )in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo :lol:
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

hlapon napisal/-a:Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo :lol:
... in ta vrata (katera so čuvaji pozabili odpreti) so včasih pripeljali do naslednje postaje. :lol:
LP
Izidor
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1087
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

vagoncek napisal/-a:Slika
Tale ti je pa ratala ej :lol: :lol: =D> =D> =D> =D> =D> \:D/ \:D/
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a ivy »

hlapon napisal/-a:Ivy, predor je bil res narejen kot dvotirni in je drugi tir tudi imel vse do leta 1937, ko je bil zaradi težkega vzdrževanja in upada prometa (meja) odstranjen od severnega portala do italijanske meje v predoru.
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru :zima )in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo :lol:

@Hlapon hvala za odgovor :D
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Odgovor Napisal/-a kurjač »

Predor Kapitelj v Novem mestu

Slika
kurjač
Odgovori