Stran 1 od 1
Skozi tunele
Objavljeno: 29.08.2008, 9:33
Napisal/-a kurjač
Re: Skozi tunele
Objavljeno: 29.08.2008, 9:38
Napisal/-a Dolfe
kurjač napisal/-a:Tunel Višnja gora
Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
MMG, tista bela pika na koncu tunela je ........... penzija?
Objavljeno: 29.08.2008, 9:55
Napisal/-a kurjač
Re: Skozi tunele
Objavljeno: 29.08.2008, 10:02
Napisal/-a Nejc
Dolfe napisal/-a:
Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
V čem je problem??
Slikano med Divačo in Gornjimi Ležečami
Re: Skozi tunele
Objavljeno: 29.08.2008, 11:10
Napisal/-a Dolfe
Nejc napisal/-a:Dolfe napisal/-a:
Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
V čem je problem??
To ni problem in je enostavno.
Težko pa je doseči lepe stranske učinke in ostro, pravilno osvetljeno sliko v sredini. Običajno je tako, da imaš eno ali pa drugo. Obojega hkrati pa ne. Lokomotiva gre prehito pa še skače zraven, kot podivjana koza.
notranjost predora
Objavljeno: 29.08.2008, 12:19
Napisal/-a Planet 1830
Notranjost daljšega predora, speljanega v loku, ponoči. Enostavno prižgeš luč, pritisneš na sprožilec in (amaterska) slika je tukaj:
(foto: Planet 1830)
Objavljeno: 29.08.2008, 19:02
Napisal/-a vagoncek
Objavljeno: 30.08.2008, 19:29
Napisal/-a ivy
Tunel Počehova
Objavljeno: 30.08.2008, 19:45
Napisal/-a ivy
Objavljeno: 30.08.2008, 21:49
Napisal/-a ivy
Bom kar izkoristil to temo za eno vprašanje.
Zanima me, čemu služijo vrata pred Bohinjskim predorom
Nikjer še namreč nisem videl,da bi predor lahko tako zaprli.
In še nekaj fotografij
Od znotraj
Predor se mi zdi tudi zelo širok, glede na to, da ima samo en tir!
Je mogoče narejen za dva tira?
Objavljeno: 30.08.2008, 22:54
Napisal/-a hlapon
Ivy, predor je bil res narejen kot dvotirni in je drugi tir tudi imel vse do leta 1937, ko je bil zaradi težkega vzdrževanja in upada prometa (meja) odstranjen od severnega portala do italijanske meje v predoru.
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru
)in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo
Objavljeno: 31.08.2008, 10:49
Napisal/-a jure80
hlapon napisal/-a:Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo
... in ta vrata (katera so čuvaji pozabili odpreti) so včasih pripeljali do naslednje postaje.
Objavljeno: 31.08.2008, 12:29
Napisal/-a 541-110
Objavljeno: 31.08.2008, 14:23
Napisal/-a ivy
hlapon napisal/-a:Ivy, predor je bil res narejen kot dvotirni in je drugi tir tudi imel vse do leta 1937, ko je bil zaradi težkega vzdrževanja in upada prometa (meja) odstranjen od severnega portala do italijanske meje v predoru.
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru
)in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo
@Hlapon hvala za odgovor
Objavljeno: 03.09.2008, 22:44
Napisal/-a kurjač
Predor Kapitelj v Novem mestu