Muzejske dame na postajah
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Izgleda, da je parni kotel lokomotive JŽ 72-018 izdelala firma:
iz wikipedije
Če bi bila lokomotiva izdelana v FUF, bi nosila ob straneh takšno tablo...ima pa samo vgrajen parni kotel iz donatorke, izdelane v tej firmi...
tako kot tale... http://www.youtube.com/watch?v=O3mdSGZ2avI
Tale gibajoča fotografija je za Tonota, ki izgublja živce ali pri mirujoči muzejki ali pa vzpostavlja zvezo s centrom zvez v prestolnice...verjetno pod težkimi pogoji
"Naša" JŽ 72-018 naj bi imela ob rojstvu takšno tablico proizvajalca...
seveda s tovarniško številko 5398- Izdelana pa naj bi bila leta 1905...
Da tovarniška številka odgovarja letnici izdelave pri Kraussu v Linzu leta 1905, dokazuje tovarniška številka Uv-jevke, izdelane pri Kraussu istega leta s tovarniško številko 5329!
link: http://www.schmalspur-europa.at/schmalsp_27.htm
iz wikipedije
Če bi bila lokomotiva izdelana v FUF, bi nosila ob straneh takšno tablo...ima pa samo vgrajen parni kotel iz donatorke, izdelane v tej firmi...
tako kot tale... http://www.youtube.com/watch?v=O3mdSGZ2avI
Tale gibajoča fotografija je za Tonota, ki izgublja živce ali pri mirujoči muzejki ali pa vzpostavlja zvezo s centrom zvez v prestolnice...verjetno pod težkimi pogoji
"Naša" JŽ 72-018 naj bi imela ob rojstvu takšno tablico proizvajalca...
seveda s tovarniško številko 5398- Izdelana pa naj bi bila leta 1905...
Da tovarniška številka odgovarja letnici izdelave pri Kraussu v Linzu leta 1905, dokazuje tovarniška številka Uv-jevke, izdelane pri Kraussu istega leta s tovarniško številko 5329!
link: http://www.schmalspur-europa.at/schmalsp_27.htm
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Od Tonota nobenega glasu...
Vmes sem malo pobrskal po spletu in našel na commons.wikimedia fotografijo JŽ 72-018, ki jo je "prilepil" Ajznponar...
Opremljena je z zapisom:
"Slovenščina: Ozkotirna (760mm) parna lokomotiva JŽ 72-018 v Slovenskih Konjicah. Lokomotivo je leta 1909 izdelala tovarna Haume Ste.-Pierre pod zap. št. 5398. Obratovala je na progi Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče v zadnjih letih te proge (ukinjena 1962), nakar so jo preselili v Bosno. Leta 1970 so jo pripeljali nazaj v Slovenijo in jo po obnovi razstavili v Slovenskih Konjicah. Pospichal Lokstatistik. Več fotografij: 1 in 2."
Ker vemo, da je to naš @Ajznponar, ga bomo zaprosili, da popravi zapis pri tej in še nekaterih fotografijah.
Vemo namreč, da lokomotiva JŽ 72-018 ni nikoli vozila na konjiški progi.
Rustja decidirano zapiše v knjigi o Konjičanu:
"Lokomotiva ni nikoli vozila na konjiški prog ampak je le kot muzejski eksponat postavljena v Slovenskih Konjicah"
Podoben zapis vidimo tudi v Pospichalovi lokstatistiki.
Je pa a francoski wikipediji JG Brill dodal k fotografiji JŽ 72-018, da je identične lokomotive izdelala v letu 1908 tudi Forges Usines et Fonderies Haine-Saint-Pierre:
"Locomotive 031T à voie de 0,76m construite par Krauss-München, n°5398 de 1909 de la ligne Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče (Royaume des Serbes, Croates et Slovènes identique à une série construite par Haine-Saint-Pierre en 1908)", kar pomeni, da so strokovnjaki za lokomotive povsod po svetu...
link: http://fr.wikipedia.org/wiki/Forges_Usi ... int-Pierre
Je pa napačen podatek za letnico izdelave lokomotive...bo potrebno popraviti...bom šel na en hitri tečaj francoščine
Vmes sem malo pobrskal po spletu in našel na commons.wikimedia fotografijo JŽ 72-018, ki jo je "prilepil" Ajznponar...
Opremljena je z zapisom:
"Slovenščina: Ozkotirna (760mm) parna lokomotiva JŽ 72-018 v Slovenskih Konjicah. Lokomotivo je leta 1909 izdelala tovarna Haume Ste.-Pierre pod zap. št. 5398. Obratovala je na progi Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče v zadnjih letih te proge (ukinjena 1962), nakar so jo preselili v Bosno. Leta 1970 so jo pripeljali nazaj v Slovenijo in jo po obnovi razstavili v Slovenskih Konjicah. Pospichal Lokstatistik. Več fotografij: 1 in 2."
Ker vemo, da je to naš @Ajznponar, ga bomo zaprosili, da popravi zapis pri tej in še nekaterih fotografijah.
Vemo namreč, da lokomotiva JŽ 72-018 ni nikoli vozila na konjiški progi.
Rustja decidirano zapiše v knjigi o Konjičanu:
"Lokomotiva ni nikoli vozila na konjiški prog ampak je le kot muzejski eksponat postavljena v Slovenskih Konjicah"
Podoben zapis vidimo tudi v Pospichalovi lokstatistiki.
Je pa a francoski wikipediji JG Brill dodal k fotografiji JŽ 72-018, da je identične lokomotive izdelala v letu 1908 tudi Forges Usines et Fonderies Haine-Saint-Pierre:
"Locomotive 031T à voie de 0,76m construite par Krauss-München, n°5398 de 1909 de la ligne Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče (Royaume des Serbes, Croates et Slovènes identique à une série construite par Haine-Saint-Pierre en 1908)", kar pomeni, da so strokovnjaki za lokomotive povsod po svetu...
link: http://fr.wikipedia.org/wiki/Forges_Usi ... int-Pierre
Je pa napačen podatek za letnico izdelave lokomotive...bo potrebno popraviti...bom šel na en hitri tečaj francoščine
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Veze s terena so bile vseskozi motene. Nekako nam je uspelo razvozlati, kaj je sporočal Tono s terena:
Sixpack je ostal nedotaknjen v avtu. Ni bilo potrebno nobenega podkupovanja, tiste zgibanke so pač del marketinga.
Glede lokomotive JŽ 72-018 pa:
lahko potrdim, da je to res lokomotiva JŽ 72-018, saj ima parni kotel z oznakami:
fabrički broj: 1013
godina građenja: 1909
na parnem kotlu pa pa pri oznaki CAPAJEBO piše inventarni broj: 344
Vsi podatki se ujemajo z zapisom v lokomotivski knjigi, vendar bodo veljavni šele takrat, ko bomo dobili ustrezne fotografije.
Trenutno smo dobili fotografije, ki so zmazki (verjetno zaradi motenih zvez, lahko pa je tudi Tonotov kanon pri koncu življenskega cikla
Čakamo na ponovno javljanje s terena, sedaj pač glede na večerne ure, iz bara
Sixpack je ostal nedotaknjen v avtu. Ni bilo potrebno nobenega podkupovanja, tiste zgibanke so pač del marketinga.
Glede lokomotive JŽ 72-018 pa:
lahko potrdim, da je to res lokomotiva JŽ 72-018, saj ima parni kotel z oznakami:
fabrički broj: 1013
godina građenja: 1909
na parnem kotlu pa pa pri oznaki CAPAJEBO piše inventarni broj: 344
Vsi podatki se ujemajo z zapisom v lokomotivski knjigi, vendar bodo veljavni šele takrat, ko bomo dobili ustrezne fotografije.
Trenutno smo dobili fotografije, ki so zmazki (verjetno zaradi motenih zvez, lahko pa je tudi Tonotov kanon pri koncu življenskega cikla
Čakamo na ponovno javljanje s terena, sedaj pač glede na večerne ure, iz bara
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Tonoooo...
Kje si?
Sredstva veze ne delujejo...izgleda da so motena iz centrov izven prestolnice
Kje si?
Sredstva veze ne delujejo...izgleda da so motena iz centrov izven prestolnice
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejske dame na postajah
Izgleda da....
NEPRIJATELJ PRISLUŠKUJE!
ŽC pa še kar dežura...
NEPRIJATELJ PRISLUŠKUJE!
ŽC pa še kar dežura...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejske dame na postajah
Ja, RTpS-400
Strop štemat ali pa to "stanico podesit". Živa groza. Se je še zelo spomnim iz armije . Na srečo sem kasneje pristal na "stotki", je le bolj človeška
Strop štemat ali pa to "stanico podesit". Živa groza. Se je še zelo spomnim iz armije . Na srečo sem kasneje pristal na "stotki", je le bolj človeška
Re: Muzejske dame na postajah
ŽAT32,
te bom povabil v mojo klet na prakso na štiristotko
Lp,
T
te bom povabil v mojo klet na prakso na štiristotko
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejske dame na postajah
Se priporočamTono napisal/-a:ŽAT32,
te bom povabil v mojo klet na prakso na štiristotko
Lp,
T
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Na centru zvez v prestolnici imamo tegale...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejske dame na postajah
Hmmm, zato pa nisem mogel vzpostaviti zveze...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Izgleda, da so bile
obrnjene proti Italiji in ne proti Štajerski
MMG, kanon ti še dela ali si dobil novega v pralnem prašku?
Mi nujno rabimo fotografije napisnih ploščic iz Konjic
obrnjene proti Italiji in ne proti Štajerski
MMG, kanon ti še dela ali si dobil novega v pralnem prašku?
Mi nujno rabimo fotografije napisnih ploščic iz Konjic
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejske dame na postajah
Zdaj, ko sva z dežurnim na centru zvez, ŽCjem, naštelala frekvence in usmerila antene, sem mu lahko poslal celotno poročilo...
Torej vohunska misija se je začela v petek nekaj čez 11. uro...
V Slovenskih Konjicah sem lociral objekt 72-018 ter zraven njega nevpadljivo parkiral nevpadljivo vohunsko vozilo.
Ker je kazalo, da bo misija zelo zahtevna, sem se oborožil s sixpackom Zelenega. Računal sem namreč, da je objekt še v fazi obnove in da bo potrebno prelisičiti sovraga ter ga brez žrtev onseposobiti. Na koncu se je izkazalo, da je sovrag pred mojim prihodom spokal šila in kopita ter za sabo zapustil kozmetično obnovljeni objekt, sicer pa luknjast, kot da je prišel izpred Stalingrada...
Ker je bil zrak čist, sem se lotil obveščevalnega dela in iskanja podatkov za ŽCjev kotel.
Na pokočnem kotlu se bile vidne tri ploščice:
CAPAJEBO na levi strani
ena kar tako, ki ni obtela nič pametnega, nameščena pa je na sredini
in TAVAN PEČI na desni strani
S specialnim vohunskim šmirglpapirjem sem se lotil odstranjevanja barve...
...in kmalu so se pokazale črke in številke...
FAB. BR. 1013
GOD. GRAĐ. 1909
Lotil sem se še leve ploščice...
DRŽ. ŽEL RAD. SARAJEVO
344
ter na koncu še desne...
Torej vohunska misija se je začela v petek nekaj čez 11. uro...
V Slovenskih Konjicah sem lociral objekt 72-018 ter zraven njega nevpadljivo parkiral nevpadljivo vohunsko vozilo.
Ker je kazalo, da bo misija zelo zahtevna, sem se oborožil s sixpackom Zelenega. Računal sem namreč, da je objekt še v fazi obnove in da bo potrebno prelisičiti sovraga ter ga brez žrtev onseposobiti. Na koncu se je izkazalo, da je sovrag pred mojim prihodom spokal šila in kopita ter za sabo zapustil kozmetično obnovljeni objekt, sicer pa luknjast, kot da je prišel izpred Stalingrada...
Ker je bil zrak čist, sem se lotil obveščevalnega dela in iskanja podatkov za ŽCjev kotel.
Na pokočnem kotlu se bile vidne tri ploščice:
CAPAJEBO na levi strani
ena kar tako, ki ni obtela nič pametnega, nameščena pa je na sredini
in TAVAN PEČI na desni strani
S specialnim vohunskim šmirglpapirjem sem se lotil odstranjevanja barve...
...in kmalu so se pokazale črke in številke...
FAB. BR. 1013
GOD. GRAĐ. 1909
Lotil sem se še leve ploščice...
DRŽ. ŽEL RAD. SARAJEVO
344
ter na koncu še desne...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejske dame na postajah
Skrivnost je torej razkrita, ŽC, imaš besedo!
Misijo sem končal v družbi treh osnovnošolcev, ki so mi zalo hitro sporočili telefonsko številko učiteljice...
Lp,
T
Misijo sem končal v družbi treh osnovnošolcev, ki so mi zalo hitro sporočili telefonsko številko učiteljice...
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Muzejske dame na postajah
Pozdrav
Tono, za akcijo
Edina kritika, kot vezistu, gre na izbor telekomunikacisjke opreme. Za to (veza Konjice - Ljubljana) rabiš nekaj kratkovalovnega (kak Plessey PRC-320 npr.), ne pa radiorelejne krame....
Pa da nisi zašel sem:
http://www.zlati-gric.si/pages/intro.php
ti pa tudi ne verjamem
LP
Jože
Tono, za akcijo
Edina kritika, kot vezistu, gre na izbor telekomunikacisjke opreme. Za to (veza Konjice - Ljubljana) rabiš nekaj kratkovalovnega (kak Plessey PRC-320 npr.), ne pa radiorelejne krame....
Pa da nisi zašel sem:
http://www.zlati-gric.si/pages/intro.php
ti pa tudi ne verjamem
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Pogledati moramo v knjigo: Zoran Veresić: Steam in Serbia 1882-2007.
Lokomotivo, ki je sedaj muzejski eksponat v Konjicah so namreč kupile srbske železnice leta 1905.
Konjiška je dobila oznako SDŽ 362 in po letu 1933: JDŽ 72-018. Kupili so jo pri firmi Krauss v Linzu.
Od serije JŽ 72 je ohranjena samo naša v Konjicah.
Poglejmo si še mrliško listo za serijo 72 v knjigi...
S podatki v tej knjigi se je popravila napaka, ki se je vlekla vse od Slovenskih muzejskih lokomotiv S. Kumarja iz leta 1984, ko jo je pripisal proizvajalcu lokomotiv Forges Usines et Fonderies Haine-Saint-Pierre. Ima pa lokomotiva JŽ 72-018 vgrajen parni kotel tega belgijskega proizvajalca lokomotiv. To nam je včeraj z akcijo na terenu dokazal Tono
Parni kotel pa naj bi bil od donatorke JŽ 72-002, vendar verjetno ni ohranjena lokomotivska knjiga, tako da ne moremo dokazati črno na belem.
Popraviti bo potrebno napisno tablo na lokomotivi JŽ 72-018 za oznako proizvajalca!
Lokomotivo, ki je sedaj muzejski eksponat v Konjicah so namreč kupile srbske železnice leta 1905.
Konjiška je dobila oznako SDŽ 362 in po letu 1933: JDŽ 72-018. Kupili so jo pri firmi Krauss v Linzu.
Od serije JŽ 72 je ohranjena samo naša v Konjicah.
Poglejmo si še mrliško listo za serijo 72 v knjigi...
S podatki v tej knjigi se je popravila napaka, ki se je vlekla vse od Slovenskih muzejskih lokomotiv S. Kumarja iz leta 1984, ko jo je pripisal proizvajalcu lokomotiv Forges Usines et Fonderies Haine-Saint-Pierre. Ima pa lokomotiva JŽ 72-018 vgrajen parni kotel tega belgijskega proizvajalca lokomotiv. To nam je včeraj z akcijo na terenu dokazal Tono
Parni kotel pa naj bi bil od donatorke JŽ 72-002, vendar verjetno ni ohranjena lokomotivska knjiga, tako da ne moremo dokazati črno na belem.
Popraviti bo potrebno napisno tablo na lokomotivi JŽ 72-018 za oznako proizvajalca!
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers