link ; http://eurocitycard.blogspot.si/2016/09 ... -2016.html

Železniške postaje v Barcelone v Španiji

vlak Talgo250 je mimo v Barcelone okolice ...
LP !
Ne da ga imajo. Imajo ETCS, zaradi testov na Poljskem. In zaradi tega, so izgubili homologacijo za Nemčijo.RitterVonGhega napisal/-a: EU44-005 "Husarz" iz Frankfurt oder- Bohumin (NJ 457 ) potem Bohumin- Frankfurt oder (NJ456), EU44 Husarz nima ETCS, prepovedano vozi v Nemčijo, začasno Vectron MRCE X4E 622-626 za Varšava v Berlin in Varšava..
PKP EU44 Husarz nima ETCS (zares) , IC PKP razpis nakupil dodati oprempe novo ETCS za EU44 .. sem bil poglejte lokomotive EU44 nima ga , tudi malo sem vpraša strojevodje reko nima nič..Re 4/4 napisal/-a:Ne da ga imajo. Imajo ETCS, zaradi testov na Poljskem. In zaradi tega, so izgubili homologacijo za Nemčijo.RitterVonGhega napisal/-a: EU44-005 "Husarz" iz Frankfurt oder- Bohumin (NJ 457 ) potem Bohumin- Frankfurt oder (NJ456), EU44 Husarz nima ETCS, prepovedano vozi v Nemčijo, začasno Vectron MRCE X4E 622-626 za Varšava v Berlin in Varšava..
Torej? Vgrajen je testni ETCS, kar poruši izmenjavo, ker ta ne sme v Nemčijo. Poleg tega je še izmenjava lokomotiv okrnjena zaradi servisov.Polski przewoźnik pracuje nad przywróceniem niemieckiej homologacji dla jednej z lokomotyw serii EU44. Elektrowóz ten został wyposażony w urządzenia systemu ETCS poziomu pierwszego, co było konieczne do przeprowadzenia testów na terenie Polski. Skutkowało to jednak brakiem możliwości wykorzystania maszyny do obsługi m.in. międzynarodowych pociągów z Warszawy do Berlina.