Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
Meh 362 in konstrukcija
Re: Meh 362 in konstrukcija
Re: Meh 362 in konstrukcija
JŽ 362-012Tomaž97 napisal/-a:Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
Re: Meh 362 in konstrukcija
Goran na tole pa samo tole:Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
sanja s....a o kukuruzu, al kukuruza nema ......
Re: Meh 362 in konstrukcija
milchy napisal/-a:JŽ 362-012Tomaž97 napisal/-a:Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
Če ima HŽ 1061 012 številko 814 potem takem to ni JŽ 362-012 ampak JŽ 362-040, če gledamo po tej tabeli. Milan ali imaš mogoče ti kakšno drugo tabelo?
LP Anej
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Meh 362 in konstrukcija
Lokomotiva HŽ 1061-012 je 100% ex. JŽ 362-012.
Zanimivo... na tej strani (nekje na sredini) je nekaj detajlov z Žutke 012, med drugimi tudi tovarniška ploščica s številko 814.
Tukaj pa podatki govorijo povsem drugače - 386.
Zanimivo... na tej strani (nekje na sredini) je nekaj detajlov z Žutke 012, med drugimi tudi tovarniška ploščica s številko 814.
Tukaj pa podatki govorijo povsem drugače - 386.
Aljaž
Re: Meh 362 in konstrukcija
ja potem takem so morali tablice lokomotiv menjavati. Če pa tablic niso menjaval, potem takem pa HŽ 1061-012 ni ex. JŽ 362-012.leteči vlak napisal/-a:Lokomotiva HŽ 1061-012 je 100% ex. JŽ 362-012.
LP Anej
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Meh 362 in konstrukcija
Tukaj sem 99% prepričan, da je nekoč prišlo do zamenjava tovarniške ploščice na Mehu 012. Nedolgo nazaj smo na pomorskem forumu imeli primer, ko smo ugotavljali številke novogradenj treh sestrskih potniških ladij domače proizvodnje. Tudi tam se je naposled izkazalo, da je ena ladja med remontom dobila nazaj napačno ladjedelniško ploščo. Torej, take zamenjave so se očitno že večkrat zgodile.
Sicer je pa Meh 040, za katerega trdiš, da ima številko 814, tako ali tako ostal v Sloveniji.
Sicer je pa Meh 040, za katerega trdiš, da ima številko 814, tako ali tako ostal v Sloveniji.
Aljaž
Re: Meh 362 in konstrukcija
Potem je možno da se je enako dogajalo na mehih, da so pomešali tablice.leteči vlak napisal/-a:Tukaj sem 99% prepričan, da je nekoč prišlo do zamenjava tovarniške ploščice na Mehu 012. Nedolgo nazaj smo na pomorskem forumu imeli primer, ko smo ugotavljali številke novogradenj treh sestrskih potniških ladij domače proizvodnje. Tudi tam se je naposled izkazalo, da je ena ladja med remontom dobila nazaj napačno ladjedelniško ploščo. Torej, take zamenjave so se očitno že večkrat zgodile.
Sicer je pa Meh 040, za katerega trdiš, da ima številko 814, tako ali tako ostal v Sloveniji.
LP Anej
Re: Meh 362 in konstrukcija
Saj bi bili lahko ogledi tudi v kabini tapravega meha 027 ko je ravno tamGorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
Zadnjič spremenil desiro, dne 27.10.2012, 20:22, skupaj popravljeno 1 krat.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Meh 362 in konstrukcija
Se strinjam. Kje bi dobil vse zgoraj našteto in kdo bi po tvoje investiral?milchy napisal/-a:Goran na tole pa samo tole:Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
sanja s....a o kukuruzu, al kukuruza nema ......
Re: Meh 362 in konstrukcija
Lih v tem je fora - ni ravno zaželeno vzpenjati se na "cele" lokomotive. Tako pa bi lahko izrabili prerez. Z malo več dobre volje pa bi se lahko vrtel še kak film čez sprednje okno itd... Idej je dosti, denarja pa precej manj. Se pa da marsikaj z malo dobre volje narest.
Kar se pa tiče onih ploščic. Leteči vlak, na oni strani je 1061-012 označena kot št. 814 v letu 1966. Imaš pa dol lokomotivo 1061-106 s številko 801 v letu 1968. Mogoče so šteli zaporedne lokomotive v letu? Namreč meh 362-040 je imel številko 805, če sem prav razbral iz svoje fotke, letnice pa ne uspem razbrati. Meh 362-023 pa 386 v letu 1962.
Kar se pa tiče onih ploščic. Leteči vlak, na oni strani je 1061-012 označena kot št. 814 v letu 1966. Imaš pa dol lokomotivo 1061-106 s številko 801 v letu 1968. Mogoče so šteli zaporedne lokomotive v letu? Namreč meh 362-040 je imel številko 805, če sem prav razbral iz svoje fotke, letnice pa ne uspem razbrati. Meh 362-023 pa 386 v letu 1962.
Goran
Re: Meh 362 in konstrukcija
Mislim da so tablice montirali po principu katera je bila najbližje pri roki. Ko vidiš na eni lokomotivi različni številki na vsaki strani ...
Re: Meh 362 in konstrukcija
Potem boš pa moral komu na stolčku tace porezat in ga v tujino peljat, pa nepozabi mu še oči prekrit, da ne bo sam sebe videl.Gorchi napisal/-a: Se pa da marsikaj z malo dobre volje narest.
Re: Meh 362 in konstrukcija
Tule žalostno končuje 362-021 in kolegici: http://www.burger.si/DOGODKI/Preteklost ... 2_021.html
Nekaj mesecev se že "pridno" dela na pobiranju bakra ipd...
Nekaj mesecev se že "pridno" dela na pobiranju bakra ipd...
Re: Meh 362 in konstrukcija
Na čemu sploh še stojijo te uboge lokomotive??