Stara sirena je bla boljša. Tudi zame.mkx napisal/-a: Super. Samo škoda, da sirena nima več originalnega zvoka. Tista mi je bila res všeč.
Po tehničnih podatkih bo zdaj močnejši ali ne? Komaj čakam, da ga vidim in slišim v živo.
Stara sirena je bla boljša. Tudi zame.mkx napisal/-a: Super. Samo škoda, da sirena nima več originalnega zvoka. Tista mi je bila res všeč.
A tisto rdeče nad mašinfirerjevimi rameni je njegova bunda/jopič ali ona grba, ki jo je Jembah dobil po remotorizaciji?cokla napisal/-a:http://shrani.si/f/Y/yS/9X2Cgav/img8828.jpg
Danes se je vrnil domovcokla napisal/-a:732 - 178 ... na poti domov ?
Ljubljanski Jenbach brez težav prestavi 1600 ton težak vlak. ..... Toliko o matranju.bikec napisal/-a:A se ljubljanski Jembah uporablja še za kej druzga, kot premikanje potniških vagonov. K mam občutek, da se še s temi hudo matra.
Ko smo že pri tem vlečnemu ... konju Koliko pa je (bila) dovoljena maksimalna teža vlaka za relacijo Črnuče - Ljubljana ? In koliko, če komu še spomin nese do tja, je bila maksimalna teža za 731 (ta malega Jembaha)? Ko sem bil še otrok sem dostikrat gledal in sam s sabo stavil, ali bo speljal ali ne. Če je zlezel mimo sedanjega predsignala (malo od postajališča Ježica proti Črnučam), potem je speljal, če pa ne, pa ne.Dolfe napisal/-a:Ljubljanski Jenbach brez težav prestavi 1600 ton težak vlak. .....
Oho, to si pa nisem predstavljal Bi pa rad vidu, kako se šele pol matraDolfe napisal/-a:Ljubljanski Jenbach brez težav prestavi 1600 ton težak vlak. ..... Toliko o matranju.bikec napisal/-a:A se ljubljanski Jembah uporablja še za kej druzga, kot premikanje potniških vagonov. K mam občutek, da se še s temi hudo matra.
Matra se tako, da je pri polnem gasu zavrt na kakšnih 1,5 bara. Sicer bi zbezljal in na 6. mestih naenkrat prežagal tirnice. Pač toliko časa, da pregura kritično hitrost, ki je pri 9 km/h.bikec napisal/-a:
Oho, to si pa nisem predstavljal Bi pa rad vidu, kako se šele pol matra