Železniško dvigalo v Poljčanah (26.03.2008)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Železniško dvigalo v Poljčanah (26.03.2008)
Pozdravljeni
Danes sem skozi moje priljubljeno okno videl naslednji (nevsakdanji) prizor (slikano 26.03.2008 ob 13:00)
Zanima me, kam je namenjen (verjetno na mesto remonta pri Dolgi gori) in kaj je počel na cilju....
LP
Jože
Danes sem skozi moje priljubljeno okno videl naslednji (nevsakdanji) prizor (slikano 26.03.2008 ob 13:00)
Zanima me, kam je namenjen (verjetno na mesto remonta pri Dolgi gori) in kaj je počel na cilju....
LP
Jože
Moje oči pa pravijo , da ima šest osi.Upam , da ni nekje vmes.Regan 664 napisal/-a:Če me vid še ne zapušča je to "ta manjše" dvigalo, s štirimi osmi.
Sicer pa, če se ne motim sta bili obe dvigali (in ono večje) zgrajeni v Vzhodni Nemčiji koncem 80-ih let...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Evo nekaj podatkov:
najprej veliki
Tirni žerjav EDK 750 SŽ 994-001
proizvajalec S.M.Kirow iz Leipziga
zmogljivost dviganja do 125 ton
doseg kraka od 6 do 14 m
masa dvigala 120 ton
Vmax = 60 km/h
Vmax z lastnim pogonom = 6 km/h
osna obremenitev 20 ton/os
pa še mali
Tirni žerjav EDK 500 SŽ 994-002
proizvajalec S.M.Kirow iz Leipziga
zmogljivost dviganja do 80 ton
doseg kraka od 6 do 21 (s podaljškom celo 28 ) m
masa dvigala 109 ton
Vmax = 60 km/h
Vmax z lastnim pogonom = 6 km/h
osna obremenitev 18 ton/os
najprej veliki
Tirni žerjav EDK 750 SŽ 994-001
proizvajalec S.M.Kirow iz Leipziga
zmogljivost dviganja do 125 ton
doseg kraka od 6 do 14 m
masa dvigala 120 ton
Vmax = 60 km/h
Vmax z lastnim pogonom = 6 km/h
osna obremenitev 20 ton/os
pa še mali
Tirni žerjav EDK 500 SŽ 994-002
proizvajalec S.M.Kirow iz Leipziga
zmogljivost dviganja do 80 ton
doseg kraka od 6 do 21 (s podaljškom celo 28 ) m
masa dvigala 109 ton
Vmax = 60 km/h
Vmax z lastnim pogonom = 6 km/h
osna obremenitev 18 ton/os
Mal poznno sem odkril to temo. Nič zato.
Potem sem pa malo pobrskal in našel še tole: EDK 750.
http://wjanex.republika.pl/archive.htm
Pa še: EDK 500.
http://wjanex.republika.pl/search.htm
Bart
Vse na "talarju".
Potem sem pa malo pobrskal in našel še tole: EDK 750.
http://wjanex.republika.pl/archive.htm
Pa še: EDK 500.
http://wjanex.republika.pl/search.htm
Bart
Vse na "talarju".
Re: Železniško dvigalo v Poljčanah (26.03.2008)
A ima kdo mogoče pri sebi kakšno dobro sliko tirnega žerjava (manjšega in večjega), zloženega ali pa v akciji in jo je pripravljen odstopit v publikacijo?
Prav tako to velja za obe rolbi.
Prav tako to velja za obe rolbi.
Re: Železniško dvigalo v Poljčanah (26.03.2008)
Klemen, a bo dobra rolba na snežni podlagi z izklopljenim odmetovalnikom, nekaj takega kot je tu http://miniaturna-zeleznica.eu/galerije/644_Sneg/
Tine
Re: Železniško dvigalo v Poljčanah (26.03.2008)
Tirni žerjav Takraf EDK 750 (šestosni 120 tonski) sem videl okoli leta 1990 v Šentjurju. Po postih sodeč je leta 2008 še bil v Sloveniji. Kako je pa sedaj z njim ali ta žerjav še obstaja v Sloveniji ali je že bil prodan?
Re: Železniško dvigalo v Poljčanah (26.03.2008)
Letos praznuje 45 let! Sicer pa opravi glavnino dela, ker je bolj primeren za delo pod vozno mrežo, kot pa EDK 500. Sicer pa se vgradnja provizorijev sedaj več ali manj izvaja s cestnimi dvigali, tako da oba Kirovca na SŽ nimata prav veliko dela...