Kenediji
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Kenediji
Mislim da gre v muzej, saj je tam že bil približno eno leto, perdeu so mu podaljšali revizijo.
lp
lp
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 72
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: Kenediji
A se kaj ve mogoče, glede na to da je bil 2013 organiziran prav dogodek, ko so ga dali v muzej, a bo tudi tokrat kaj podobnega ali nič?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Kenediji
Zdaj se samo vrača v muzej. Ko bo zmanjkalo ostalih dizlov ga bodo lahko še zmeraj potegnili ven in uporabili kot rezervo.
preglednik
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 72
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: Kenediji
Nekje sem slišal, da so mu še podaljšali revizijo in da bo še nekaj let vozil. A je to res?
Re: Kenediji
Ja, prav imaš. Če se ne motim, naj bi vozil še cca. 4 leta.TheDarkSpirit napisal/-a: ↑03.10.2022, 14:55 Nekje sem slišal, da so mu še podaljšali revizijo in da bo še nekaj let vozil. A je to res?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Kenediji
661-032 je imel revizijo 26. 9. 2014 + 12 let = 26. 9. 2026.
Ampak leta se mu že zelo poznajo. Revež je več po bolnicah, kot pa na delovnem mestu.
Ampak leta se mu že zelo poznajo. Revež je več po bolnicah, kot pa na delovnem mestu.
Re: Kenediji
Glede na ceno štroma se mu obetajo še veseli in plodni časi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Kenediji
Lahko bi ga uporabili za muzejski vlak. Zgleda, da za to dejavnost ni več posluha.
preglednik
Re: Kenediji
@mkx Cena elektrike,če bi jo prepustili prostemu trgu, bi bila za železniške prevoznike nekaj podobnega, kot nafta po 20 € za liter. Včasih je veljalo stroškovno razmerje za energijo na BTK 1:2 v korist elektrike, trenurno pa je brez regulacije vsaj 3:1 v korist dizla, zato tisti, ki imajo dizelske lokomotive v določenih državah vozijo z njimi. Razen v Avstriji in Nemčiji, kjer si ne upajo več, ker prebivalstvo zna kako sočno spustiti strojevodji. Ampak seveda tako enostavni izračun spet ni, bruto obremenitev dizlov je na koncu manjša od električne lokomotive, hitrosti so nižje, homologacija je omejena in zaradi starosti, so stroški servisiranja pa višji, saj jih pa tam na koncu udari inflacija pri rezervnih delih. Najemniški trg pa je tukaj mrtev, ker enostavno trga ni bilo, danes pa je zaradi politike prepozno. Seveda na koncu šteje, kako ima upravljalec uejeno cenovno politiko in kako država regulira cene, ker se je Bruselj ponovno izkazal samo kot birokratski stroj, ki ga bolj zanima ukrivljenost banan, liberalizacija trgov (tako električne energije, kot železniški), ki ga sanjajo ti birokrati, pa se vsak dan izkazuje za vedno bolj neučinkovitega.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Kenediji
Obremenitve dizlov so približno enake električnim, hitrosti so pa res nižje. Npr Živa : Regan na 25%o cca 800ton, hitrost pa 80:20.
preglednik
Re: Kenediji
Ja če si težo in lokomotivo prilagodiš po lastni želji, potem primerjava gre, ja. Ampak @preglednik, koliko pa pije Regan na teh 25 promilih? Ena Živa pa tudi prepelje 2500 ton bruta po ravnem sama, dve v spregi pa lahko na 25 kV, tudi 3600 ton. Realno moraš primerjati to, kar ima vzhod na voljo za vožnjo. Sama dizel traktor roba iz nekdanjega vzhodnega bloka s ČKD na čelu. To pa se težko kosa z Laminatkami in Electroputere romunkam. Večina vzhodno težkokategornikov, M62, Ludmila, Sulzer so tako vedno bili zasedeni na dizel progah.
Re: Kenediji
Zdravo,
Ali kdo kaj ve kaj se dogaja z 661-032, ki je že lep čas nisem videl v Ljubljani?
Lp
Ali kdo kaj ve kaj se dogaja z 661-032, ki je že lep čas nisem videl v Ljubljani?
Lp