SŽ 311/315
Re: SŽ 311/315
A ni 209/210 ravno dobro prišla iz revizije?
Re: SŽ 311/315
Škoda , jaz sem si pa tako želel, da bi popularno Gomulko lahko vsaj enkrat videl in pofotkal na Pomurki. Nekako se mi zdi, da tale retro mašinca kar nekako paše v tisto kraino.
Simpl je tanartabul.
Re: SŽ 311/315
Gomulka je dobra samo za slikat, ker v notranjosti tako ropota, da se niti pogovarjat ne moreš...bisabre napisal/-a:Škoda , jaz sem si pa tako želel, da bi popularno Gomulko lahko vsaj enkrat videl in pofotkal na Pomurki. Nekako se mi zdi, da tale retro mašinca kar nekako paše v tisto kraino.
Re: SŽ 311/315
Saj je bila vedno bolj "trda", ampak pospeške je pa imela. Se spomnim, ko sva se z očetom prvič peljala v Kranj, to je bil užitek, do takrat smo se namreč vozili zgolj na paro. Za tiste časa je bila ful in, če upoštevamo, da so bile garniture v bistvu za podzemno in ne za "nadzemno" vožnjo. Za slednjo naj bi jih tovarniško priredili.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 107
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: SŽ 311/315
V požaru na Jesenicah je minuli vikend zagorela Gomulka 203/204.
Prispevek v Prvem dnevniku včeraj: http://4d.rtvslo.si/arhiv/prvi-dnevnik/174512521
Prispevek med 12:03 in 12:18.
Koliko Gomulk je sploh zdaj še ostalo? Kolikor se mi zdi le tri.
Prispevek v Prvem dnevniku včeraj: http://4d.rtvslo.si/arhiv/prvi-dnevnik/174512521
Prispevek med 12:03 in 12:18.
Koliko Gomulk je sploh zdaj še ostalo? Kolikor se mi zdi le tri.
Re: SŽ 311/315
Pa še to samo dan ali dva po revizijiMatevz96 napisal/-a:Gomulka je dobra samo za slikat, ...
Re: SŽ 311/315
Kar potrjuje stari ljudski rek, da ne obiskuj dohtarja, če sebi želiš dobro in še nekaj časa živeti.
Simpl je tanartabul.
Re: SŽ 311/315
Tražeći neke druge fotografije, našao sam na netu ove dvije fotografije gomulki prodanih u Italiju ...
kolodvor Ostellato
Valcesura
Zna li se što je sa njima? Jesu kasirane ili još žive u nekom kutu Italije?
kolodvor Ostellato
Valcesura
Zna li se što je sa njima? Jesu kasirane ili još žive u nekom kutu Italije?
Pozdrav iz Rijeke
Re: SŽ 311/315
Težko boš izvedel, ker še Italijani ne vedo. DecoTrain je kupil 3 gomulke, za predelavo in prodajo FER. Ko so začeli, so videli, da ne bo šlo in, ker FER ni hotel več kupiti, je ena odšla na Poljsko, tista, ki so jo začeli predelat je šla v plavž ali nekje stoji. Za tretjo pa nihče ne ve.
Re: SŽ 311/315
Hvla za informacije.
Osim ove dvije, ima li možda još koja fotografija iz tog vremena iz Italije?
Zna se broj te treće garniture?
Ako je suditi po brojevima, 107/108 je bila četvrodjelna a 007/008 trodjelna a ta treća?
Osim ove dvije, ima li možda još koja fotografija iz tog vremena iz Italije?
Zna se broj te treće garniture?
Ako je suditi po brojevima, 107/108 je bila četvrodjelna a 007/008 trodjelna a ta treća?
Pozdrav iz Rijeke
Re: SŽ 311/315
Sem izbrskal. V Italijo je bilo leta 2003 prodanih skupaj 10 gomulk za FER. 001, 004, 007, 009, 010, 105/106, 107/108, 201/202, 205/206 in 229/230. 203/204 na koncu niso prodali. Vse razen 205/206 so odšle v roku nekaj let na Poljsko. 205/206 pa je še v Italiji ali v plavžu. Na Poljsko so odšle še 002 in 014, ter HŽ 6011 003/004, 009/010. 015/016.thomcro napisal/-a:Hvla za informacije.
Osim ove dvije, ima li možda još koja fotografija iz tog vremena iz Italije?
Zna se broj te treće garniture?
Ako je suditi po brojevima, 107/108 je bila četvrodjelna a 007/008 trodjelna a ta treća?
http://www.trenomania.it/ernesto/news/fer6.jpg
http://www.trenomania.it/ernesto/news/fer4.jpg
http://www.trenomania.it/ernesto/news/fer3.jpg
0xx tričlenska, predelane štiričlenske 1xx
1xx štričlenska
2xx štiričlenska novejši tip
Re: SŽ 311/315
Joj puno ti hvala za ove informacije!
Hrvatske 003/004 & 015/016 smo nas dvojica počasno ispratili kad su bile na probi kočnica Rijeka-Matulji-Rijeka. Ali trenutno su mi više zanimljive ove slovenske šta su završile u Italiji.
Još jednom hvala za informacije i fotografije.
Hrvatske 003/004 & 015/016 smo nas dvojica počasno ispratili kad su bile na probi kočnica Rijeka-Matulji-Rijeka. Ali trenutno su mi više zanimljive ove slovenske šta su završile u Italiji.
Još jednom hvala za informacije i fotografije.
Pozdrav iz Rijeke
Re: SŽ 311/315
Ne vem, kam naj vtaknem tole temo, pa jo bom kar sem.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PKP_class_ED72
Če koga zanima, kaj ima ED72 veze z SŽ 311 (EN57) si naj prebere wikipedio.
Sedaj pa še bistvo. Przewozy Regionalne je sklenil pogodbo za 147 milijonov zlotov s ZNTK Mińsk Mazowiecki, ki bo ponovno obnovil pet komadov serije ED72, z možnostjo še dodatnih sedem. V prvi modernizaciji se je obnovila samo maska kabine in notranjost.. V okviru nove posodobitve, pa se bo povečala hitrost iz sedanjih 110 na 120 km/h, sedeži morajo biti oblikovani za 4 urno udobnjo vožnjo, asinhronska tehnologija z možnostjo vračanja energije, prostor za 8 koles in klimo, sistem za štetje potnikov, električne vtičnice, wc za invalide...in povečana aerodinamičnost.
In končni rezultat?
Tisti, ki pozamo kaj vozi po Evropi ne bo težko ugotoviti, iz katere garniture so skopirali masko.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PKP_class_ED72
Če koga zanima, kaj ima ED72 veze z SŽ 311 (EN57) si naj prebere wikipedio.
Sedaj pa še bistvo. Przewozy Regionalne je sklenil pogodbo za 147 milijonov zlotov s ZNTK Mińsk Mazowiecki, ki bo ponovno obnovil pet komadov serije ED72, z možnostjo še dodatnih sedem. V prvi modernizaciji se je obnovila samo maska kabine in notranjost.. V okviru nove posodobitve, pa se bo povečala hitrost iz sedanjih 110 na 120 km/h, sedeži morajo biti oblikovani za 4 urno udobnjo vožnjo, asinhronska tehnologija z možnostjo vračanja energije, prostor za 8 koles in klimo, sistem za štetje potnikov, električne vtičnice, wc za invalide...in povečana aerodinamičnost.
In končni rezultat?
Tisti, ki pozamo kaj vozi po Evropi ne bo težko ugotoviti, iz katere garniture so skopirali masko.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: SŽ 311/315
Koliko ih je još u prometu? Samo 200 podserija je ostala, jel?
Re: SŽ 311/315
Kaj tako grotesknega pa še ne. Gomulka z masko Acatusa. Po zvoku sodeč pa je še vedno isti šmorn.Re 4/4 napisal/-a: Sedaj pa še bistvo. Przewozy Regionalne je sklenil pogodbo za 147 milijonov zlotov s ZNTK Mińsk Mazowiecki, ki bo ponovno obnovil pet komadov serije ED72, z možnostjo še dodatnih sedem. V prvi modernizaciji se je obnovila samo maska kabine in notranjost.. V okviru nove posodobitve, pa se bo povečala hitrost iz sedanjih 110 na 120 km/h, sedeži morajo biti oblikovani za 4 urno udobnjo vožnjo, asinhronska tehnologija z možnostjo vračanja energije, prostor za 8 koles in klimo, sistem za štetje potnikov, električne vtičnice, wc za invalide...in povečana aerodinamičnost.
In končni rezultat?
Komu na čast tole, če jim Pesa in Newag izdelujeta popolnoma nove garniture?