REGAN 664

Debata okoli voznega parka
Odgovori
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Glede na to kako pogosto so Regani udeleženci prometnih nesreč na začasnem delu v Srbiji bodo verjetno imeli končno destinacijo Meltal Ruma
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Ve kdo kako je stanje z regani v Srbiji,so še v pogonu ali v okvari ?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Zaenkrat so še aktivni, ampak zadnje dni je smuljivo veliko Kenedijev videnih na dizel koridorju, Reganov pa ne.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a gorican »

Kdaj bo na Reganih 664 opravljena zadnja revizija, ter kdaj bodo odšli iz naših tirov v pokoj?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a preglednik »

In kaj jih bo nadomestilo, ko bodo končali službo?
preglednik
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

preglednik napisal/-a: 11.08.2022, 14:18 In kaj jih bo nadomestilo, ko bodo končali službo?
Kul bi bil kak Stadler EuroDual. Ta bi bil najbolj vsestranski in praktičen. Vozil bi lahko vsepovsod razen na progi MB - Prevalje (kjer niti ni potrebe zanj, pa tudi tam se obeta nek remont).

Zanimiv tudi za obvoz čez Bohinjsko progo v času remontov na relaciji LJ-Divača ter za bližnjico proti HU čez Čakovec.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

EuroDual je težkokategornik, zelo drag za vdrževanje in povsem neprimeren za današnji plan na SŽ. Najprej se je pa treba vprašati, koliko težkih vlakov pa se še vozi na dizel progah, da potrebuješ močno šestosno lokomotivo? Končno pa se tudi premika pri drugem tiru Koprivnica - Zagreb, ko ke govora o žitu čez Čakovec. Zaenkrat naj bi še nekaj let v prometu ostalo vsaj pet :?: aktivnih Reganov. SŽ & EP pa si drugače želita nadvlado na RFC koridorjih čez Slovenijo. Torej če že šest osi, potem kombinacija klasičnih Bo Bo in par Euro 9000 lokomotiv, ampak se bojim da niso za takšno akcijo in bo 20 Vectronov čisto ok za njih. Za dizel proge pa bo že CZ Loco ponudil kaj.
gorican napisal/-a: 11.08.2022, 12:23 Kdaj bo na Reganih 664 opravljena zadnja revizija, ter kdaj bodo odšli iz naših tirov v pokoj?
nabava 4 novih D-lok je predvidena med 2028 in 2029.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 11.08.2022, 15:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Deflektor »

Torej, ko se zrihta Koprivnica - Zagreb lahko kar pozabimo na tovorni promet z žitom preko Središča. A ni tukaj celo nekoliko krajša pot, kot čez Dobovo? Dvosistemske lokomotive bi se tukaj odlično obnesle za ta del neelektrificirane proge. Najbrž pa je dolgoročno res ceneje in ekološko vleči na elektriko čez Dobovo. Reši nas samo elektrifikacija tega odseka na hrvaški in slovenski strani, kar pa se za časa mojega življenja najbrž ne bo zgodilo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 11.08.2022, 15:09 EuroDual je težkokategornik, zelo drag za vdrževanje in povsem neprimeren za današnji plan na SŽ. Najprej se je pa treba vprašati, koliko težkih vlakov pa se še vozi na dizel progah, da potrebuješ močno šestosno lokomotivo? Končno pa se tudi premika pri drugem tiru Koprivnica - Zagreb, ko ke govora o žitu čez Čakovec. Zaenkrat naj bi še nekaj let v prometu ostalo vsaj pet :?: aktivnih Reganov. SŽ & EP pa si drugače želita nadvlado na RFC koridorjih čez Slovenijo. Torej če že šest osi, potem kombinacija klasičnih Bo Bo in par Euro 9000 lokomotiv, ampak se bojim da niso za takšno akcijo in bo 20 Vectronov čisto ok za njih. Za dizel proge pa bo že CZ Loco ponudil kaj.
Kaj pa Eurolight? V Britaniji me je potiskala in moram reči, da je čisto lušna mašina, pa našim nostalgikom bi bila všeč (Ljubitelju in Borovničanom pač ne :wink: ). CAT motor je glasen kot satan in zvok zelo spominja na Regana, čeprav je 4-taktni.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Na koncu se izkaže kot najboljši Herkules, sam ali pa v spregi.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 13.08.2022, 18:57
Kaj pa Eurolight? V Britaniji me je potiskala in moram reči, da je čisto lušna mašina, pa našim nostalgikom bi bila všeč (Ljubitelju in Borovničanom pač ne :wink: ). CAT motor je glasen kot satan in zvok zelo spominja na Regana, čeprav je 4-taktni.
O ja, tisti britanski s Caterpillerjem so en sam orgazem, ampak v EU so standardi hrupa takšni, da bo počasi že konkretno kihanje problem. #-o Imajo pa nižji profil in jih bolj imenujejo UKLight, zato bi se bilo treba ozreti na te nove Eurolight, ki jih bo dobil španski Adif. Čeprav z EuroLight so bolj slabe izkušnje, vsaj s prototipoma 248, kjer iz homologacije v Nemčiji ni bilo nič, za Italijo pa je trajalo dolgo, da je Dinazzano Po potem vzel tistega, ki se danes nekje skriva. Vseeno potem raje kaj češkega vzameš kjer lepo migajo in naročila v manjši količini niso problem. Stadler gre predvsem v smeri težkokategornikov. Drugo leto pride v redni promet Euro9000. Specifikacije so zverinske.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Po podatkih sodeč je to električna lokomotiva s pomožnim dizelskim pogonom.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 14.08.2022, 19:32 Po podatkih sodeč je to električna lokomotiva s pomožnim dizelskim pogonom.
Ne, Eurolight je čista dizelska.
Re 4/4 napisal/-a: 14.08.2022, 11:19 O ja, tisti britanski s Caterpillerjem so en sam orgazem, ampak v EU so standardi hrupa takšni, da bo počasi že konkretno kihanje problem. #-o Imajo pa nižji profil in jih bolj imenujejo UKLight, zato bi se bilo treba ozreti na te nove Eurolight, ki jih bo dobil španski Adif.
Ja, saj za nas sem na te Adifove mislil. Motor imajo pa isti. Caterpillar C175, sicer štiritaktni, a zvok ima kot dvotaktni Reganov, skoraj.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 14.08.2022, 19:32 Po podatkih sodeč je to električna lokomotiva s pomožnim dizelskim pogonom.
Če govoriš o Euro9000, so specifikacije od tistih, ki bodo na voljo za najem pri ELP in sicer za renski koridor. Naročiti je možno tudi drugačno opremo, brez pomožnega dizelskega motorja, ampak moči so pa enake. Namenoma sem omenil ravno to lokomotivo, saj bo homologirana tudi v Italiji in Avstriji, zato priložnost za SŽ-TP, da si priskrbi nekaj konkretno močnih lokomotiv. Euro6000 je zaenkrat samo za francoski trg.

Pri EuroLight platformi je pa podobno, obstaja samo dizelska varianta, ali pa elektro s pomožnim dizelskim motorjem, v Angliji je to Class 88. Adif je naročil za slovenske razmere precej neprimerno lokomotivo ( 2,800 kW, 86 ton).
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Baje se Regana 119 in 120 vračata med žive. 119 je v zaključnih fazah revizije, 120 pa šele na začetku.
Odgovori