REGAN 664
Re: REGAN 664
Glede na to kako pogosto so Regani udeleženci prometnih nesreč na začasnem delu v Srbiji bodo verjetno imeli končno destinacijo Meltal Ruma
Re: REGAN 664
Ve kdo kako je stanje z regani v Srbiji,so še v pogonu ali v okvari ?
Re: REGAN 664
Zaenkrat so še aktivni, ampak zadnje dni je smuljivo veliko Kenedijev videnih na dizel koridorju, Reganov pa ne.
Re: REGAN 664
Kdaj bo na Reganih 664 opravljena zadnja revizija, ter kdaj bodo odšli iz naših tirov v pokoj?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: REGAN 664
Kul bi bil kak Stadler EuroDual. Ta bi bil najbolj vsestranski in praktičen. Vozil bi lahko vsepovsod razen na progi MB - Prevalje (kjer niti ni potrebe zanj, pa tudi tam se obeta nek remont).
Zanimiv tudi za obvoz čez Bohinjsko progo v času remontov na relaciji LJ-Divača ter za bližnjico proti HU čez Čakovec.
Re: REGAN 664
EuroDual je težkokategornik, zelo drag za vdrževanje in povsem neprimeren za današnji plan na SŽ. Najprej se je pa treba vprašati, koliko težkih vlakov pa se še vozi na dizel progah, da potrebuješ močno šestosno lokomotivo? Končno pa se tudi premika pri drugem tiru Koprivnica - Zagreb, ko ke govora o žitu čez Čakovec. Zaenkrat naj bi še nekaj let v prometu ostalo vsaj pet aktivnih Reganov. SŽ & EP pa si drugače želita nadvlado na RFC koridorjih čez Slovenijo. Torej če že šest osi, potem kombinacija klasičnih Bo Bo in par Euro 9000 lokomotiv, ampak se bojim da niso za takšno akcijo in bo 20 Vectronov čisto ok za njih. Za dizel proge pa bo že CZ Loco ponudil kaj.
nabava 4 novih D-lok je predvidena med 2028 in 2029.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 11.08.2022, 15:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: REGAN 664
Torej, ko se zrihta Koprivnica - Zagreb lahko kar pozabimo na tovorni promet z žitom preko Središča. A ni tukaj celo nekoliko krajša pot, kot čez Dobovo? Dvosistemske lokomotive bi se tukaj odlično obnesle za ta del neelektrificirane proge. Najbrž pa je dolgoročno res ceneje in ekološko vleči na elektriko čez Dobovo. Reši nas samo elektrifikacija tega odseka na hrvaški in slovenski strani, kar pa se za časa mojega življenja najbrž ne bo zgodilo.
Re: REGAN 664
Kaj pa Eurolight? V Britaniji me je potiskala in moram reči, da je čisto lušna mašina, pa našim nostalgikom bi bila všeč (Ljubitelju in Borovničanom pač ne ). CAT motor je glasen kot satan in zvok zelo spominja na Regana, čeprav je 4-taktni.Re 4/4 napisal/-a: ↑11.08.2022, 15:09 EuroDual je težkokategornik, zelo drag za vdrževanje in povsem neprimeren za današnji plan na SŽ. Najprej se je pa treba vprašati, koliko težkih vlakov pa se še vozi na dizel progah, da potrebuješ močno šestosno lokomotivo? Končno pa se tudi premika pri drugem tiru Koprivnica - Zagreb, ko ke govora o žitu čez Čakovec. Zaenkrat naj bi še nekaj let v prometu ostalo vsaj pet aktivnih Reganov. SŽ & EP pa si drugače želita nadvlado na RFC koridorjih čez Slovenijo. Torej če že šest osi, potem kombinacija klasičnih Bo Bo in par Euro 9000 lokomotiv, ampak se bojim da niso za takšno akcijo in bo 20 Vectronov čisto ok za njih. Za dizel proge pa bo že CZ Loco ponudil kaj.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: REGAN 664
O ja, tisti britanski s Caterpillerjem so en sam orgazem, ampak v EU so standardi hrupa takšni, da bo počasi že konkretno kihanje problem. Imajo pa nižji profil in jih bolj imenujejo UKLight, zato bi se bilo treba ozreti na te nove Eurolight, ki jih bo dobil španski Adif. Čeprav z EuroLight so bolj slabe izkušnje, vsaj s prototipoma 248, kjer iz homologacije v Nemčiji ni bilo nič, za Italijo pa je trajalo dolgo, da je Dinazzano Po potem vzel tistega, ki se danes nekje skriva. Vseeno potem raje kaj češkega vzameš kjer lepo migajo in naročila v manjši količini niso problem. Stadler gre predvsem v smeri težkokategornikov. Drugo leto pride v redni promet Euro9000. Specifikacije so zverinske.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: REGAN 664
Po podatkih sodeč je to električna lokomotiva s pomožnim dizelskim pogonom.
preglednik
Re: REGAN 664
Ne, Eurolight je čista dizelska.preglednik napisal/-a: ↑14.08.2022, 19:32 Po podatkih sodeč je to električna lokomotiva s pomožnim dizelskim pogonom.
Ja, saj za nas sem na te Adifove mislil. Motor imajo pa isti. Caterpillar C175, sicer štiritaktni, a zvok ima kot dvotaktni Reganov, skoraj.Re 4/4 napisal/-a: ↑14.08.2022, 11:19 O ja, tisti britanski s Caterpillerjem so en sam orgazem, ampak v EU so standardi hrupa takšni, da bo počasi že konkretno kihanje problem. Imajo pa nižji profil in jih bolj imenujejo UKLight, zato bi se bilo treba ozreti na te nove Eurolight, ki jih bo dobil španski Adif.
Re: REGAN 664
Če govoriš o Euro9000, so specifikacije od tistih, ki bodo na voljo za najem pri ELP in sicer za renski koridor. Naročiti je možno tudi drugačno opremo, brez pomožnega dizelskega motorja, ampak moči so pa enake. Namenoma sem omenil ravno to lokomotivo, saj bo homologirana tudi v Italiji in Avstriji, zato priložnost za SŽ-TP, da si priskrbi nekaj konkretno močnih lokomotiv. Euro6000 je zaenkrat samo za francoski trg.preglednik napisal/-a: ↑14.08.2022, 19:32 Po podatkih sodeč je to električna lokomotiva s pomožnim dizelskim pogonom.
Pri EuroLight platformi je pa podobno, obstaja samo dizelska varianta, ali pa elektro s pomožnim dizelskim motorjem, v Angliji je to Class 88. Adif je naročil za slovenske razmere precej neprimerno lokomotivo ( 2,800 kW, 86 ton).
Re: REGAN 664
Baje se Regana 119 in 120 vračata med žive. 119 je v zaključnih fazah revizije, 120 pa šele na začetku.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg