Živjo,
ja, te Đuro Đaković premikalke so zanimive. Kolikor je meni znano so bile narejene po licenci tovarne Jembacher Werke, tako kot serije SŽ (JŽ) 731, 732 in 821. Še ena istega tipa stoji v Divači (nekdanja premikalka TAM 1289) in je v lasti ŽM Ljubljana. Verjetno je kje v Sloveniji ohranjena še kakšna...
lp,Timotej
Železniška vozila domače proizvodnje
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Železniška vozila domače proizvodnje
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: Železniška vozila domače proizvodnje
DHL 300 je bila razvita v Slavonskem Brodu, kot "vmesna" lokomotiva med DHL 200 in DHL 600 (JŽ 732).
Tale v Zalogu je bila nabavljena za skladišče naftnih derivatov v Račah in v Zalogu verjetno ni nikoli premikala. Za premik v Zalogu je bil 1970 v Avstriji nabavljen original jembah DH 200 B26T.
DHL 300, ki je razstavljena v Zalogu nič več ne premika, restavrirana pa je bila leta 2018.
Za jugoslovansko industrijo je bilo Izdelanih 46 lokomotiv DHL 300 A, D in E, od tega 8 novih za Slovenijo. Naj bi bile aktivni samo še dve, ena v Ilirski Bistrici (Lesonit), druga pa v Papirnici Goričane.
Tale v Zalogu je bila nabavljena za skladišče naftnih derivatov v Račah in v Zalogu verjetno ni nikoli premikala. Za premik v Zalogu je bil 1970 v Avstriji nabavljen original jembah DH 200 B26T.
DHL 300, ki je razstavljena v Zalogu nič več ne premika, restavrirana pa je bila leta 2018.
Za jugoslovansko industrijo je bilo Izdelanih 46 lokomotiv DHL 300 A, D in E, od tega 8 novih za Slovenijo. Naj bi bile aktivni samo še dve, ena v Ilirski Bistrici (Lesonit), druga pa v Papirnici Goričane.