Hitrost serije 541 Živa
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
Danes 541.104 je prišel na reviziju in "Mammut" je počasi bo dol reklama , pa Mammut je ni več .
bo nova reklama je Banana "Chiquita" 541.104 , konec leta bo vozi park ali začetek mesec januar 2015 , bo lepo reklama !!!
pa še 541.010 je poškodovan ker bil nesreče v nemčiji, že prišel v CD VIT v ljubljani . 541.010 "I" je ne more poprav obvozi, bo drugi novo 541-010 "II" .
lp,miro
bo nova reklama je Banana "Chiquita" 541.104 , konec leta bo vozi park ali začetek mesec januar 2015 , bo lepo reklama !!!
pa še 541.010 je poškodovan ker bil nesreče v nemčiji, že prišel v CD VIT v ljubljani . 541.010 "I" je ne more poprav obvozi, bo drugi novo 541-010 "II" .
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kje si pa tole Nemčijo našel? 541-010 je bila razbita v Prestranku, po trku s 664-102.RitterVonGhega napisal/-a: pa še 541.010 je poškodovan ker bil nesreče v nemčiji, že prišel v CD VIT v ljubljani . 541.010 "I" je ne more poprav obvozi, bo drugi novo 541-010 "II" .
Aljaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
zanimivo, drugi delavec je govori nesreči v nemčiji, ne razumem....leteči vlak napisal/-a:Kje si pa tole Nemčijo našel? 541-010 je bila razbita v Prestranku, po trku s 664-102.RitterVonGhega napisal/-a: pa še 541.010 je poškodovan ker bil nesreče v nemčiji, že prišel v CD VIT v ljubljani . 541.010 "I" je ne more poprav obvozi, bo drugi novo 541-010 "II" .
aha,zanimivo nesreče je bil v Prastranku, škoda !!!
541.010 "I" je bo odpade , potem gradil novo drugi 541.010 "II"
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
Uporabil metlo za zadnje tri prispevke.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
lepo pozdravljeni !
dobro novice, 541.104 "Mammut" je podpis za podaljše reklame in koliko podaljše let- nevem... kdo info in ve....
banana bo nova reklama , mogoče 541.001 ali drugi novo številka. še nevem....
lp,miro
dobro novice, 541.104 "Mammut" je podpis za podaljše reklame in koliko podaljše let- nevem... kdo info in ve....
banana bo nova reklama , mogoče 541.001 ali drugi novo številka. še nevem....
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
SŽ 541.104 "Mammut" je danes prvič v Mariboru in Špilju, za tovorni vlak iz MB Tezno do Brečlav in nazaj... jutri bo nazaj v Špilju okoli 9:30 uri tudi naprej do MB .
v MB Tezno
lepo ogledal Mariborsko Pohorje
v Špilje
ISO 1600
odhod v Špilje ob 20:02 uri (+32 min ) ISO 1600
Lp
v MB Tezno
lepo ogledal Mariborsko Pohorje
v Špilje
ISO 1600
odhod v Špilje ob 20:02 uri (+32 min ) ISO 1600
Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
V teznem nič pod elektriko,kako se pa strojevodja greje ?
Re: Hitrost serije 541 Živa
Mogoče pa dobi parno gretje od Brižite?SIMY napisal/-a:V teznem nič pod elektriko,kako se pa strojevodja greje ?
LP, Metod
Re: Hitrost serije 541 Živa
...kdo pa vozi to zadevo iz Špilja dalje..?...
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
holding napisal/-a:...kdo pa vozi to zadevo iz Špilja dalje..?...
do Brečlav na Češkem in nazaj !
dva strojevodje je iz Mariborčani !
tovorni proemti d.o.o. SŽ !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
Da ne bo kdo študiral, kje je mesto Brečlav na Češkem. Govora je o mestu Břeclav (nem. Lundenburg, madž. Leventevár) severno nekako na tromeji AU-CZ-SK in je pomembno križišče (najstarejše v AO) prog Dunaj-Brno in Bratislava-Brno in na sever proti Ostravi in Katowicam.
LPL
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
Zdravo! Po kateri poti pa je 541 prispela na Tezno? Iz Špilja ali po polževo preko Zidanega mosta in Celja?
LP - Peter
LP - Peter
Re: Hitrost serije 541 Živa
Moja špekulacija - na osnovi tega, da je na fotografijah iz Tezna speta z Brižito: preko Zidanega mosta, lepo počasi tako kot transformator(ji) iz Črnuč v Naklo. Če dobro pomislim, je na "vagonu" 541-104 res en transformatorPeter 5 napisal/-a:Zdravo! Po kateri poti pa je 541 prispela na Tezno? Iz Špilja ali po polževo preko Zidanega mosta in Celja?
LP, Metod
Re: Hitrost serije 541 Živa
Prvič slišim, da je na Štajerskem neka taka elektrika, ki je transformator in usmernik in karkoli že je na vagonu "541-104" ne bil kos.Moja špekulacija - na osnovi tega, da je na fotografijah iz Tezna speta z Brižito: preko Zidanega mosta, lepo počasi tako kot transformator(ji) iz Črnuč v Naklo. Če dobro pomislim, je na "vagonu" 541-104 res en transformator
O polžji vožnji pretežkega tovora (glede na osno obremenitev 22 ton) pa to. Modelne raziskave so pokazale, da 541 obremenjuje tirnice bolj kot 363 vendar znotraj dopustnih meja za progo kategorije C. Že pritisk tirnice na prag pa obremenjuje 541 pri hitrosti 80 km/h manj kot lokomotiva 363, ki jo je vlekla. Ves hec je namreč v večjem razmiku osi na 2-osnem podstavku (3000 mm, osna obremenitev 207,5 kN, pritiski tirnice na prag 0,0212 kN/cm2, upogib tirnice 2,123 mm) v primerjavi s 3 osnim na Brižitki (1608 mm, osna obremenitev 192 kN, 0,0201 oziroma 0,0217 kN/cm in upogib 2,07 oziroma 2,172 mm, prva številka se nanaša na prvo os, druga na drugo os 3 osnega podstavka), vir: http://drugg.fgg.uni-lj.si/1079/1/GRU_3174_Bajzelj.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;. Toliko o prevažanju "transformatorskih" vlakov v butalski deželi.
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
Pozdravljeni!
1. Zahvaljujem se mkx za odgovor, ki se sklada tudi z mojim razmišljanjem glede na položaje obeh lokomotiv v spregi in Pohorje v ozadju.
2. Tudi Ljubitelju se zahvaljujem za odgovor - predvsem, da me je spomnil na diplomsko delo Ane Bajželj, ki sem ga bil že pred časom z zanimanjem prebral, a kasneje nanj pozabil. So pa njeni izsledki in navedbe v zvezi z dinamičnimi učinki ene in druge lokomotive na zgornji ustroj oziroma na porazdelitev napetosti v tirnicah zelo poučne. Menim, da bi bilo zelo umestno zadevo preveriti v praksi (in za prakso!). Če se to še ni zgodilo, sta vsaj dva razloga:
a) nekdo ne zna ali ne razume
b) nekdo noče
Lep pozdrav - Peter
1. Zahvaljujem se mkx za odgovor, ki se sklada tudi z mojim razmišljanjem glede na položaje obeh lokomotiv v spregi in Pohorje v ozadju.
2. Tudi Ljubitelju se zahvaljujem za odgovor - predvsem, da me je spomnil na diplomsko delo Ane Bajželj, ki sem ga bil že pred časom z zanimanjem prebral, a kasneje nanj pozabil. So pa njeni izsledki in navedbe v zvezi z dinamičnimi učinki ene in druge lokomotive na zgornji ustroj oziroma na porazdelitev napetosti v tirnicah zelo poučne. Menim, da bi bilo zelo umestno zadevo preveriti v praksi (in za prakso!). Če se to še ni zgodilo, sta vsaj dva razloga:
a) nekdo ne zna ali ne razume
b) nekdo noče
Lep pozdrav - Peter