o dimenzijah, masah in opremi vozil, člen 5. na železnici pa se papirnato drži nominalnih obremenitev kot pijanec plota, pri čemer se pozablja, da so normativi postavljeni za 2x večje hitrosti (čez palec cca 4x večje dinamične obremenitve), kot so na kritičnih mestih SŽ.
Kar se pa Petrovega samospraševanja
je pa odgovor kar verjetno točka b, saj se tako lahko močno omeji konkurenco na "svojih" tirih. Zmeren optimizem namreč da človeku misliti, da vsi pa res niso tako nesposobni, da ne bi razumeli nekaj dinamičnih problemov vožnje (pa ne po vesolju, kot je študiral en HP).Če se to še ni zgodilo, sta vsaj dva razloga:
a) nekdo ne zna ali ne razume
b) nekdo noče
LPL
PS.: na žalost pa moj sin iz FGG UNI-Lj pravi, da je za prenekaterega diplomiranega gradbenika bolje, da ne najde službe v fohu.....