V Reko se je večkrat vozilo vlak v katerem so bili uvrščeni vagoni kot izredne pošiljke, ker so imeli prevelik osni pristisk. Osni pristisk je bil prekoračen zaradi nekaj ton pretežkega tovora. Tako se je vlak vozil v Kilovčah preko nasipa z 10 km/h in tudi med Ilirsko Bistrico ter prvim nadvozom ( kilometra se res ne spomnim ) z 10 km/h.Ljubitelj napisal/-a:Ker sem samo ljubitelj železnic, me takšna rešitev milo rečeno preseneča. Do sedaj je še nisem nikjer zasledil, bi pa bil hvaležen za kakšen pretekli primerek, pa ne v smislu enkratnega ”hladnega” prevoza. Kolikor me pa spomin ne zapušča, je nekoč bilo govora o posebnem vlaku na Reko, ki ga je vlekla pretežka lokomotiva upoštevaje določene omejitve hitrosti.Takšen izredni prevoz pač ni novost,ne vem od kje ti to da bi to bila inovacija ?
Sicer mi pa ni jasno, v čem je razlika pri prevozu ”hladne” lokomotive in če sama pelje vlak. Razlika v velikosti sile na tračnice (vektorska vsota vlečne sile in lastne teže) je v obeh primerih tako zanemarjivo različna, da je škoda besedi, še sploh v luči modelskih računov, kjer se 363 izkaže kot bolj razdiralna za zgornji ustroj. Vse diši bolj na točko b), ki jo je podal Peter.
LP in srečno vožnjo s to (ne) inovativno rešitvijo, ki diši na totalni birokratizem brez zdrave pameti in obilico ”nagajivosti” konkurenci na ”svojih” tirih.
L
Hitrost serije 541 Živa
Re: Hitrost serije 541 Živa
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Hitrost serije 541 Živa
V Špilju napetost nad tiri preklapljajo. Standardna procedura je torej, da Brižitka iz Slovenije z dvignjenim OT pripelje na tir in vlak zaustavi. Nato OT spusti, zamenjajo napetost, 15kV lokomotiva jo izvleče in prestavi na drug tir.Tapetar napisal/-a:Mene pa zanima, ali se v Spielfeldu lokomotivi odklopita (ločita) še pod 3000...
Ta postopek ne more biti nič drugačen v primeru, da je prvi "vagon" v vlaku 541-104, saj je na napačnem koncu Brižite. Razlika je le v tem, da po manevru prestavljanja Brižite, na vlak ne pride druga lokomotiva, saj tam že stoji ustrezna lokomotiva.
In ja, Ljubiteljevo (retorično?) vprašanje o razliki med tem, ali je 541-104 vagon ali lokomotiva, je res na mestu. Očitno pa so našli luknjo v predpisih o izrednih prevozih, kjer je dopuščena prekomerna teža vagonov ne pa vlečnega vozila.
LP, Metod
Re: Hitrost serije 541 Živa
Gre za izredni prevoz pod posebnimi pogoji (hitrost,itd.....),se pa takšni prevozi večino dogajajo ponoči ko večina misli da se svet ustavi,ko greste spat.
Je pa res da bi se po moje lokomotiva lahko peljala sama,to pa je malce nagajanje konkurenci (pač zgled po sosednih državah).
Je pa res da bi se po moje lokomotiva lahko peljala sama,to pa je malce nagajanje konkurenci (pač zgled po sosednih državah).
Re: Hitrost serije 541 Živa
V praksi sem (večkrat) videl drug scenarij:mkx napisal/-a:V Špilju napetost nad tiri preklapljajo. Standardna procedura je torej, da Brižitka iz Slovenije z dvignjenim OT pripelje na tir in vlak zaustavi. Nato OT spusti, zamenjajo napetost, 15kV lokomotiva jo izvleče in prestavi na drug tir....
naša lok spusti pantograf med vožnjo in tako zapelje na "Avstrijsko" stran. Tam jo pobere njihova zapelje po sosednjem tiru mimo vlaka in jo odbije nazaj pod naš štrom!!
Možnost preklapljanja sicer obstaja, ampak je v praksi prišlo prevečkrat do problemov!
Mislim da je @038 enkarat na forumu opisal kako je zgledalo ko so mu v Brizito pomotoma spustli "njihov" štrom!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Hitrost serije 541 Živa
V tem pa SŽ nimajo konkurence. Se spomnite težav s stabilnimi kompresorkimi postajami na ranžirnih postajah, ki so del javne infrastrukture, pa upravljalec omrežja privatnih firm (konkretno RCA) ni spustil blizu, ali znamenitega sodnega spora, kaj je ranžirna postaja, ko je moralo odločati upravno sodišče o pravilnem branju napisanega odloka.Je pa res da bi se po moje lokomotiva lahko peljala sama,to pa je malce nagajanje konkurenci (pač zgled po sosednih državah).
Več v http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak ... 113070374/JEDRO:
Beseda „lahko“ v besedni zvezi „Ranžirna postaja je lahko tista, ki je opremljena s posebnimi napravami za ranžiranje (drčo)“, pomeni pogojevanje, pod katerim je tovorno postajo mogoče opredeliti kot ranžirno postajo, torej, da je ranžirna postaja lahko le tista postaja, ki je opremljena z posebnimi napravami za ranžiranje, slednje pa konkretno opredeli z navedbo označbe take posebne naprave za ranžiranje v oklepaju tj. ''drča''. Takšno vsebino potrjuje ne samo jezikovna razlaga določbe, kot tudi njena logična ter namenska razlaga in sicer, da je izdajatelj predpisa hotel, da se kot ranžirna postaja opredeli le tista postaja, ki ima drčo.
IZREK:
I. Tožba se zavrne.
II. Vsaka stranka trpi svoje stroške postopka.
Ampak hudič je, da izgubljajo iz primera v primer.
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
A so že kupili mopede? Katere? Koliko?Re 4/4 napisal/-a:Pa še to: ÖBB serije 1216 na Štajerskem še lep čas ne bo, saj je rca kupila ex SŽ 342 za te namene.
Goran
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
5x MopedGorchi napisal/-a:A so že kupili mopede? Katere? Koliko?Re 4/4 napisal/-a:Pa še to: ÖBB serije 1216 na Štajerskem še lep čas ne bo, saj je rca kupila ex SŽ 342 za te namene.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
Tudi sam sem vedno videl samo to, zato pa sprašujem._Borsig_ napisal/-a:
V praksi sem (večkrat) videl drug scenarij:
naša lok spusti pantograf med vožnjo in tako zapelje na "Avstrijsko" stran. Tam jo pobere njihova zapelje po sosednjem tiru mimo vlaka in jo odbije nazaj pod naš štrom!!
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
Danes E.lok 541.104 + 363-006 v Šentilj in Pesnici
lp,m.
lp,m.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
...3KV= je prišla v Špilje v sedemdesetih prejšnjega stoletja..... ...in takrat so imeli sosedje že povsod po ÖBB (tudi na Jesenicah 15KV) že vpeljano daljinsko strego stikal VM....
...na podlagi teh dejstev se je porodila ideja (in izvedba), da se Špilje elektrificirajo tako, da je možno (po odsekih) preklapljati 15KV/3KV in da prometnik preko daljinskega preklopa izbere ustrezno napetost in o tem obvesti strojevodjo... ...zadeva je super v primeru, da npr. iz Maribora prispe vlak, pa še ni 15KV lok zanj, pa se 3KV lok sama umakne....
...če imaš pa na postaji več lok in vlakov, se pa zadeva zakomplicira in kaj kmalu kakšno posmodiš.... ....
....in zadnjih 10 ali 15 let je na postaji več lok in vlakov..... ....in je najbolj "ziher" pol/pol varianta in elok po elok in odbi'....
...na podlagi teh dejstev se je porodila ideja (in izvedba), da se Špilje elektrificirajo tako, da je možno (po odsekih) preklapljati 15KV/3KV in da prometnik preko daljinskega preklopa izbere ustrezno napetost in o tem obvesti strojevodjo... ...zadeva je super v primeru, da npr. iz Maribora prispe vlak, pa še ni 15KV lok zanj, pa se 3KV lok sama umakne....
...če imaš pa na postaji več lok in vlakov, se pa zadeva zakomplicira in kaj kmalu kakšno posmodiš.... ....
....in zadnjih 10 ali 15 let je na postaji več lok in vlakov..... ....in je najbolj "ziher" pol/pol varianta in elok po elok in odbi'....
Re: Hitrost serije 541 Živa
6 za vožnje v tandemu. Katere. Tiste rumene ki so bili odstavljeni na postajah in so še po večini celi.Gorchi napisal/-a:A so že kupili mopede? Katere? Koliko?Re 4/4 napisal/-a:Pa še to: ÖBB serije 1216 na Štajerskem še lep čas ne bo, saj je rca kupila ex SŽ 342 za te namene.
Tisto o tandemih sem slišal na vlaku, zato jemljem z rezervo.
Re: Hitrost serije 541 Živa
Hvala. So pa bogati, da so kupili tiste rumene. Sedaj morajo z njih pobrati azbest in narediti revizijo, nazaj namontirati konektorje za tandeme (če bodo res!)... Se bodo dobro skeširali... Tole bi znalo priti še slab miljonček € po lokomotivi...
Goran
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
Moje informacije pravijo, da RCA do sedaj še ni podpisal nobene pogodbe o nakupu kakšnih mopedov, vsakič se zadnje trenutke najde kakšna težava, da eni ali drugi odstopijo od nakupa/prodaje.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Hitrost serije 541 Živa
saj vprašanje je če ni ceneje vozit s herkulesi kot pa z zmahanimi mopedi (sploh če je potrebno narediti revizije)