Razlike med prvim in drugim razredom
Razlike med prvim in drugim razredom
Lp!
A ni že čas ,da Živa zapreže IC Pohorje?
Drugače pa rumena res paše,nekako je vse rdeče zadnje čase.Koliko pa bi letela Brižita maximalno če bi dal "gas do daske"
Se mi zdi da desiro bolj hitro leti od Štor do Grobeljnega,sem se zadnič poljal domov z njim ,vagoni so solidni,ni treba"vlačit" vrat ob vstopo in izstopu ker so samodejna.
A je prvi razred klimatiziran na IC Pohorje?
A ni že čas ,da Živa zapreže IC Pohorje?
Drugače pa rumena res paše,nekako je vse rdeče zadnje čase.Koliko pa bi letela Brižita maximalno če bi dal "gas do daske"
Se mi zdi da desiro bolj hitro leti od Štor do Grobeljnega,sem se zadnič poljal domov z njim ,vagoni so solidni,ni treba"vlačit" vrat ob vstopo in izstopu ker so samodejna.
A je prvi razred klimatiziran na IC Pohorje?
Zadnjič spremenil space, dne 28.01.2010, 17:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: 363-001 - koliko časa še?
Saj bi verjetno že uporabili živo za pohorca, samo ta zaradi osne obremenitve nesme na štajersko. Možnost bi bila menjava lokomotive v Zidanem Mostu, samo nevem če je to smiselno. Brižita ima v potniški prestavi max hitrost 125km/h.
Re: 363-001 - koliko časa še?
Škoda, men so pa brižite take legende, spremljajo me že od mejhnga in upam da jih bom lahk kdaj vozu, bom pohitu s faksom Tud 2009 k sm med počitncami delu v CDju, smo delal revizije sam še za siemense
Zadnjič spremenil Andrejc, dne 28.01.2010, 19:57, skupaj popravljeno 2 krat.
Siti nismo bili, žejni pa!
Re: 363-001 - koliko časa še?
Ne prvi razred ni klimatiziran.space napisal/-a: A je prvi razred klimatiziran na IC Pohorje?
Re: 363-001 - koliko časa še?
Kako je lahko prvi razred če ni klimatiziran?Tomaž97 napisal/-a:Ne prvi razred ni klimatiziran.space napisal/-a: A je prvi razred klimatiziran na IC Pohorje?
...
Re: 363-001 - koliko časa še?
Pri nas poznamo več vagonov 1. razreda in zagotovo so vagoni Mimare (Goša Z1) klimatizirani. O Gošinih vagonih Y pa se lahko vrši diskusija, kaj je klimatizirano in kaj ni. Težko verjamem, da imajo originalni Y vagoni (tisti brez srajčke spodaj s klasični preklopnimi vrati) klimo. So pa tudi modernizirani, ti bi pa znali imeti klimo. Nisem pa jih še zasledil v Pohorcu.
Ampak se pa res zastavlja vprašanje, kako rangirati razrede v vagonih, zgolj po številu sedežev na kupe in razmaku med njimi ali tudi po še čem...?
P.S: Če si smem sposoditi Dejanovo sliko:
Tu imaš za lokomotivo moderniziran Goša Y vagon, ki po vsej verjetnosti ima klimo...
Ampak se pa res zastavlja vprašanje, kako rangirati razrede v vagonih, zgolj po številu sedežev na kupe in razmaku med njimi ali tudi po še čem...?
P.S: Če si smem sposoditi Dejanovo sliko:
Tu imaš za lokomotivo moderniziran Goša Y vagon, ki po vsej verjetnosti ima klimo...
Goran
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: 363-001 - koliko časa še?
Enkrat sem se peljal v enih takšnih kupejih 1. razreda, karto sem pa imel za 2. razred in nisem opazil velikih razlik. Po pogovoru s kondukterjem je rekel, da so tla tapicirana in lučka za branje je več.
Če je pa še kakšna razlika narejena kasneje, pa ne vem.
Če je pa še kakšna razlika narejena kasneje, pa ne vem.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: 363-001 - koliko časa še?
Razlika med 1. in 2. razredom je bolj v tem, da se priviligira (elitizira) potnike. V 1. razredu je pač več miru, reda in prostora. Seveda, to velja le za Gošine vagone, kjer so razlike udobja minimalne, oziroma jih sploh ni.
Pač, le cena vozovnice naredi 1.razred in red med potniki.
Druga zgodba pa je pri modernih tujih vagonih. Tam pa je poleg same cene potniku na voljo še malo več udobja.
Da pa ne bo izpadlo tako, češ kako železnica prodaja meglo zraven dražje vozovnice za 1. razred, je potrebno vzeti v obzir sledeče, da to izhaja še iz bivše brezrazredne jugoslovanske socialne ureditve.
Namreč nekdanje "JŽ" (ne velja za SŽ) so lepo poskrbele za potnika, pa naj si je šlo za 1. ali 2. razred. V Gošinih vagonih je bilo za fizično udobje potnikov skoraj enakovredno poskrbljeno. Razlika je bila le v parih cm večjem razmiku med nasprotnimi si sedeži, zguljenem tepihu in bralni lučki, ki nikoli ni svetila ter barvi sedežnega oblazinjenja. Vse ostalo je bilo enako z 2. razredom, ki je ravno tako imel tri povsem enake sedeže v vrsti, naslonjala za roke, vzglavnike in zavese.
Če pa vzamemo v primerjavo takratnih Gošinih sodobnikov iz tujih železnic: ÖBB, DB, FS, SCNF, CH, B, in še koga iz razvitega zahoda pa je slika hudo drugačna. V tistih tujih vagonih se je v 2. razredu sedelo skoraj da slabše, kot pa v kakšnem dvoosnem Battu. Sedeži ozki, kratki, tapecirani v umetno usnje, fiksni vzglavniki, naslonjala za roke - če so sploh bila, brez okenskih zaves, ......
1. razred pa je bil povsem druga zgodba in je bil z udobjem skorajda na nič višjem nivoju, kot 2. razred na JŽ.
Čas je povozil JŽ in SŽ. Med tem ko so zahodne železniške uprave nabavljale nove - moderne vagone, z vakuumskimi WC-ji, klimo ki deluje, boljšim vzmetenjem, ...itd, se potnike pri nas prevaža s skorajda že muzejskimi eksponati. Ampak tudi to ima svojo ceno.
Pač, le cena vozovnice naredi 1.razred in red med potniki.
Druga zgodba pa je pri modernih tujih vagonih. Tam pa je poleg same cene potniku na voljo še malo več udobja.
Da pa ne bo izpadlo tako, češ kako železnica prodaja meglo zraven dražje vozovnice za 1. razred, je potrebno vzeti v obzir sledeče, da to izhaja še iz bivše brezrazredne jugoslovanske socialne ureditve.
Namreč nekdanje "JŽ" (ne velja za SŽ) so lepo poskrbele za potnika, pa naj si je šlo za 1. ali 2. razred. V Gošinih vagonih je bilo za fizično udobje potnikov skoraj enakovredno poskrbljeno. Razlika je bila le v parih cm večjem razmiku med nasprotnimi si sedeži, zguljenem tepihu in bralni lučki, ki nikoli ni svetila ter barvi sedežnega oblazinjenja. Vse ostalo je bilo enako z 2. razredom, ki je ravno tako imel tri povsem enake sedeže v vrsti, naslonjala za roke, vzglavnike in zavese.
Če pa vzamemo v primerjavo takratnih Gošinih sodobnikov iz tujih železnic: ÖBB, DB, FS, SCNF, CH, B, in še koga iz razvitega zahoda pa je slika hudo drugačna. V tistih tujih vagonih se je v 2. razredu sedelo skoraj da slabše, kot pa v kakšnem dvoosnem Battu. Sedeži ozki, kratki, tapecirani v umetno usnje, fiksni vzglavniki, naslonjala za roke - če so sploh bila, brez okenskih zaves, ......
1. razred pa je bil povsem druga zgodba in je bil z udobjem skorajda na nič višjem nivoju, kot 2. razred na JŽ.
Čas je povozil JŽ in SŽ. Med tem ko so zahodne železniške uprave nabavljale nove - moderne vagone, z vakuumskimi WC-ji, klimo ki deluje, boljšim vzmetenjem, ...itd, se potnike pri nas prevaža s skorajda že muzejskimi eksponati. Ampak tudi to ima svojo ceno.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 363-001 - koliko časa še?
Pozdrav
Pa ne pozabit na prevleke na vzglavnikih 1 razreda.....
LP
Jože
Pa ne pozabit na prevleke na vzglavnikih 1 razreda.....
LP
Jože
Re: 363-001 - koliko časa še?
Hehe, namenoma jih nisem omenil, zaradi barve pač, ki ni bila bela. Tudi to je bil razlog, da 1. razred ni nikoli bil zelo obiskan.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Pa ne pozabit na prevleke na vzglavnikih 1 razreda.....
LP
Jože
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 363-001 - koliko časa še?
Hja Dolfe, maš prav. Če pogledaš ceno Herbija letnik 1965 pred 20 leti in sedaj, opaziš, da se je cena enakemu avtomobilčku lepo dvignila... In če vemo, da so prvi Gošini Y vagoni prišli na tire nekje v 60.tih letih, lahko upravičeno sklepamo, da je to že potovanje z muzejcem in so temu primerne cene
Goran
Re: 363-001 - koliko časa še?
Hi!
Zadnjilč sem se peljal z IC 252 v 2 razredu, pa je ogromna razlika,res je pa, da so vagoni tuji.
Sedaj ali naši ,niti ne vem v čem je smisel.Pol vlaka slovenskega pol tujega,al pa cel tuj.
Nisem pa še zasledil da bi bil cel slovenski.
Zadnjilč sem se peljal z IC 252 v 2 razredu, pa je ogromna razlika,res je pa, da so vagoni tuji.
Sedaj ali naši ,niti ne vem v čem je smisel.Pol vlaka slovenskega pol tujega,al pa cel tuj.
Nisem pa še zasledil da bi bil cel slovenski.
Re: 363-001 - koliko časa še?
Citadela je dobršen del poti (tudi po Madžarskem) "slovenska". "Jožko" je bil naprimer samo češki, pri Mimari je možno prav vse mogoče. Tudi na vlaku iz oz. v Zurich se včasih najde kakšen SBB vagon, pa čeprav ga naj ne bi bilo v rednem sestavu. Tisti ki ste bolj vešči iskanja po tem forumu, me boste z najmanjšo lahkoto dopolnili in dodali link (mislim da je Madžarska stran), kjer so predstavljene posamezne sestave vlakov (tip vagona in pripadnost).
Veliko pa je odvisno od podpisa meddržavnega dogovora med operaterji. Seveda se zna zgoditi, da se na tako "enotnem" vlaku znajdejo tudi vagoni drugih uprav.
Veliko pa je odvisno od podpisa meddržavnega dogovora med operaterji. Seveda se zna zgoditi, da se na tako "enotnem" vlaku znajdejo tudi vagoni drugih uprav.
Tine
Re: 363-001 - koliko časa še?
Citadela nima v sklopu novejših vagonov,Koliko je sploh maksimalna hitrost do Budimpešte?Mislim da preko 120km/h ne leti.Tin€ napisal/-a:Citadela je dobršen del poti (tudi po Madžarskem) "slovenska". "Jožko" je bil naprimer samo češki, pri Mimari je možno prav vse mogoče. Tudi na vlaku iz oz. v Zurich se včasih najde kakšen SBB vagon, pa čeprav ga naj ne bi bilo v rednem sestavu. Tisti ki ste bolj vešči iskanja po tem forumu, me boste z najmanjšo lahkoto dopolnili in dodali link (mislim da je Madžarska stran), kjer so predstavljene posamezne sestave vlakov (tip vagona in pripadnost).
Veliko pa je odvisno od podpisa meddržavnega dogovora med operaterji. Seveda se zna zgoditi, da se na tako "enotnem" vlaku znajdejo tudi vagoni drugih uprav.
Sploh pa rang MV vlaka taki vagoni ne vem no.
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/Oe ... 90-2-4.php
tole je vagon
Sicer HŽ ima tudi dobre vagone,verjetno ne vse .
No uglavnem upam da se stvari premaknejo naprej kmalu v bodoče,pa kdaj že?
Re: 363-001 - koliko časa še?
Koliko šiba Citadela ti nebi mogel točno povedati, vem pa le to, da so naši vagoni pravi luksuz v primerjavi s tistimi Madžarskimi katere pripnejo v Bobi.
Leteči vlak, ja na to stran sem mislil, hvala.
Leteči vlak, ja na to stran sem mislil, hvala.
Tine