Vzdrževanje lokomotiv in motornih garnitur
Vzdrževanje lokomotiv in motornih garnitur
Prilagam tri enostavne preglednice, kako časovno poteka vzdrževanje lokomotiv in motornih garnitur.
Če koga zanima še kaj več, bom skušal pojasnit. (Seveda če bom znal).
lp
Če koga zanima še kaj več, bom skušal pojasnit. (Seveda če bom znal).
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Tine, sem kar tu prestavil vprašanje.Tine Jarm napisal/-a:Dolfe hvala za odgovor.
Se pravi so P 24 razdelili v tri podgrupe. Kolikor me spomin ne vara, se je včasih P 12 imenoval tudi mala revizija. Medtem ko je bil P 24 generalna revizija oz. velika.
Še eno vprašanje bi imel na koliko časa pa se sedaj vršijo te tri revizije?
Revizije gredo na 6 let z dvakratnim možnim podaljšanjem po eno leto ali pa na prevoženo število kilometrov.
Roki so različni glede na vrsto lokomotive, oziroma motorne garniture.
V drugi preglednici je to kar lepo prikazano.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Npr. za Pendolina je predpisano naslednje.
Ciklus kontrolnih pregledov:
- P0 - vizualni pregled - 10 dni ali 3.000 prevoženih kilometrov
- P1 - vmesni kontrolni pregled - en mesec ali 25.000 prevoženih kilometrov
- P2 - kontrolni pregled - dva meseca ali 50.000 prevoženih kilometrov.
Odstopanje je lahko 20%, pregledi si pa sledijo: P0-P0-P1-P0-P0-P2 ...
Redna popravila:
- SP1 - 2 leti ali 600.000 km
- SP2 - 4 leta ali 1.200.000 km
- GP1 - 6 let ali 1.800.000 km
- GP2 - 12 let ali 3.600.000 km
Odstopanje je lahko 10%, popravila pa si sledijo: SP1-SP2-GP1-SP1-SP2-GP2 ...
Mimogrede, to zgoraj za SŽ310 ne velja več...
Ciklus kontrolnih pregledov:
- P0 - vizualni pregled - 10 dni ali 3.000 prevoženih kilometrov
- P1 - vmesni kontrolni pregled - en mesec ali 25.000 prevoženih kilometrov
- P2 - kontrolni pregled - dva meseca ali 50.000 prevoženih kilometrov.
Odstopanje je lahko 20%, pregledi si pa sledijo: P0-P0-P1-P0-P0-P2 ...
Redna popravila:
- SP1 - 2 leti ali 600.000 km
- SP2 - 4 leta ali 1.200.000 km
- GP1 - 6 let ali 1.800.000 km
- GP2 - 12 let ali 3.600.000 km
Odstopanje je lahko 10%, popravila pa si sledijo: SP1-SP2-GP1-SP1-SP2-GP2 ...
Mimogrede, to zgoraj za SŽ310 ne velja več...
Zadnjič spremenil 541, dne 14.01.2007, 20:41, skupaj popravljeno 2 krat.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Kaksne pa so poglavitne razlike med SR in VR pri lokomotivah?Dolfe napisal/-a:Tine, sem kar tu prestavil vprašanje.Tine Jarm napisal/-a:Dolfe hvala za odgovor.
Se pravi so P 24 razdelili v tri podgrupe. Kolikor me spomin ne vara, se je včasih P 12 imenoval tudi mala revizija. Medtem ko je bil P 24 generalna revizija oz. velika.
Še eno vprašanje bi imel na koliko časa pa se sedaj vršijo te tri revizije?
Revizije gredo na 6 let z dvakratnim možnim podaljšanjem po eno leto ali pa na prevoženo število kilometrov.
Roki so različni glede na vrsto lokomotive, oziroma motorne garniture.
V drugi preglednici je to kar lepo prikazano.
lp
Malo sem pogledal omenjeni tabeli pa me nekaj zanima, kako je z revizijami siemensev, v tabeli piše cca. 6-8 let oz. do določenega števila kilometrov. Kdaj dejansko je potem za pričakovati začetek revizij?
...malo sem iskal po forumu, nisem uspel najti kako je s kontrolnimi pregledi na potniških vagonih? Kolikor mi je znano obstajajo tu pregledi P1 in revizija, ali se motim? Kako pa je s samim datumom revizije, dostikrat na kakšnem vagobu opazim v tabeli pregledov dopis +6m (če prav razumem gre v tem primeru za 6 mesečno odlog)?
Dolfe, to pa ni nikoli držalo. Vagon z napisom +6M je veselo vozil v vlakih Emona, Croatiji, Pohorcu (ko je še vozil do Gradca), vlakih 152,153 dokler so še bili v sestavi SŽ vagonov. Pravilo je bilo 12 mesecev + možnost podaljšanja 6 mesecev. Ker so to delali na vseh vagonih, je po novem kar 18 mesecev (RIC vagoni do 160 km/h).Dolfe napisal/-a:Tako je.
Če dobi šest mesečni podaljšek, mu znižajo hitrost na 120km/h in izbrišejo napis RIC.
Takšen vagon lahko vozi le po progah SŽ-ja.
http://www.uradni-list.si/priloge/RS_-2 ... 1-0000.PDF Stran 6 (prva preglednica roki kontrolnih pregledov - dnevi, spodnja roki revizij v mesecih).
Do konca 2006 je pa veljalo to (če se komu ljubi delati primerjavo): http://www.uradni-list.si/priloge/RS_-2 ... 9-0000.PDF (stran 5).
Kako pa se ti roki določajo v okviru UIC, pa ne vem. Zanimivi so podatki o revizijah na vagonih srbskih železnic, še bolj pa na ležalnikih makedosnkih železnic, ki jih je vsak dan možno občudovati v vlaku 410 (konec leta 2006 sem zasledil datum zadnje revizije sredi leta 2003 - in to vagon RIC za 160 km/h ).
Torej ne veljajo za vse vagone v mednarodnem prometu (RIC) ista določila glede dolžnosti opravljanja revizij? Kako je s tem na mejnih prehodih, se recimo v Dobovi, ko vlak 410 prispe do Slovenije, vedno preveri, kako je z revizijo tujih vagonov? (v mislih imam, če ta tabela iz uradnega lista velja le za vagone SZ, ali za vse vagone, ki vozijo preko slovenskega ozemlja. Bi se drugače lahko zgodilo, recimo da bi tak vagon na meji zavrnili?)
Kaj pa je s tistimi vagoni, ki niso sposobni za mednarodni promet (oznaka NE), mislim v čem je razlika med njimi in vagoni RIC? Jim zeleznice določijo oznako NE, ker jih ne potebujejo za mednarodni promet, ali so dejansko v tolko slabšem stanju?
Pa se nekaj, kako je z vožnjo vagonov (oznaka NE) po progah hrvaških zaleznic, je še dovoljena?
lp
Kaj pa je s tistimi vagoni, ki niso sposobni za mednarodni promet (oznaka NE), mislim v čem je razlika med njimi in vagoni RIC? Jim zeleznice določijo oznako NE, ker jih ne potebujejo za mednarodni promet, ali so dejansko v tolko slabšem stanju?
Pa se nekaj, kako je z vožnjo vagonov (oznaka NE) po progah hrvaških zaleznic, je še dovoljena?
lp
Na potniških vagonih še piše datum naslednje revizije (NR) - če je ta datum že potekel, potem na meji tak vagon zagotovo zavrnejo. Kdaj je bila predvidena revizija na tistem makedonskem vagonu, se pa ne spomnim več. Na tovornih vagonih so datume NR izbrisali, je pa napisano, na koliko let je potrebna revizija (pred REV je številka 5 ali 6).
Vagoni RIC so sposobni za 160 km/h z redkimi izjemami za 140 oziroma vagoni vlaka Pohorje za 120 km/h (vagoni Pohorca samo zato, ker je tako potrebna manj pogosta revizija). Vagoni z oznako NE imajo praviloma klasične zavornjake in nekateri tudi ne morejo obratovati na vseh UIC napetostih, ki se uporabljajo za napajanje vagonov preko glavnega električnega voda - za ogrevanje. Če boš pa pozorno pogledal, se tudi na stare RIC vagone vgrajuje elektropneumatska zavora in preložitev zaviranja v sili, saj menda brez tega vagoni v tujini ne bodo smeli več voziti (predvsem Avstrija, Nemčija).
Vagoni z oznako NE so pred novim letom še vozili na HŽ, verjetno še vozijo tudi sedaj (poglej kdaj vlak 431, če še pelje kak NE v Zagreb, ali v Reko) - sem skoraj prepričan, da še vozijo. Izjema se mi zdi, da je proga Novska - Tovarnik, kjer je Vmax 160 (155) km/h.
Vagoni RIC so sposobni za 160 km/h z redkimi izjemami za 140 oziroma vagoni vlaka Pohorje za 120 km/h (vagoni Pohorca samo zato, ker je tako potrebna manj pogosta revizija). Vagoni z oznako NE imajo praviloma klasične zavornjake in nekateri tudi ne morejo obratovati na vseh UIC napetostih, ki se uporabljajo za napajanje vagonov preko glavnega električnega voda - za ogrevanje. Če boš pa pozorno pogledal, se tudi na stare RIC vagone vgrajuje elektropneumatska zavora in preložitev zaviranja v sili, saj menda brez tega vagoni v tujini ne bodo smeli več voziti (predvsem Avstrija, Nemčija).
Vagoni z oznako NE so pred novim letom še vozili na HŽ, verjetno še vozijo tudi sedaj (poglej kdaj vlak 431, če še pelje kak NE v Zagreb, ali v Reko) - sem skoraj prepričan, da še vozijo. Izjema se mi zdi, da je proga Novska - Tovarnik, kjer je Vmax 160 (155) km/h.