Rdeča mu bolj paše.nagibni napisal/-a:Zadnjih nekaj dni sem zaradi dežja imel nekaj časa, zato sem poizkusil poustvariti Desiroja v "stadler" barvah.
...
In še z temnejšo sivo http://shrani.si/f/F/K2/2tTmdgpb/1200px ... thtext.jpg
SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Meni je pa zelo všeč
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Siemensom rdeča bolj paše
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Meni sta obe barvni shemi všeč, na živce mi bo pa šlo če bo imela skoraj vsaka serija neko svojo barvno shemo. A je tako težko met nekaj konsistentnosti?
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Vrednost nabave elektromotornih garnitur EMV 312 je bila 16,5 milijard tolarjev z delnim plačilom po 10000 prevoženih kilometrih,preostali del pa po poteku garancijske dobe.Dolfe napisal/-a: Od kje ti ta podatek? Koliko smo bili takrat informirani, je bila posamezna EMG med 3 on 3,5 mio DM. Pač odvisno, ali je bila dvo ali tri členska enota.
Novost pa je bila takratna garancija,da vlak ne bo odpovedal več kot dvakrat v petih letih obratovanja.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kje pa si dobil te podatke? Potemtakem so bili siemensi zastonj ker odpovedovali so kar dosti prej 5x na 2 leti kot 2x na 5 let
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
To sem pridobil iz knjige z naslovom Razvoj elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji.desiro napisal/-a:Kje pa si dobil te podatke? Potemtakem so bili siemensi zastonj ker odpovedovali so kar dosti prej 5x na 2 leti kot 2x na 5 let
V začetku naj bi se potniki pritoževali nad udobnostjo sedežev,vendar so se potem privadili,nekaj problemov je bilo tudi z vlečnimi motorji in še nekaj problemov,vendar se je to uredilo.
Kaj ti praviš "desiro",kje so bili problemi največji na garnituri 312?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Problem garniture 312 je bil v tem da je bil to prototip, baje prvi električni desiro (v Nemčiji, Avstriji je ta serija dizel-mehanska). Poleg tega pa Siemens v času projektiranja Siemens desiro garnitur še ni bil ravno domač v svetu DC napajanja vlakov spoh ne 3 kV. Tudi sami motorji niso bili in še vedno kljub modifikacijam niso primerno zaščiteni pred snegom. Ali primerno hlajeni (poletje). Da ne omenjam software glitch-ev. Po zaslugi šparanja pri vzdrževanju pa tudi niso več v najboljšem stanju.Heisenberg napisal/-a:To sem pridobil iz knjige z naslovom Razvoj elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji.desiro napisal/-a:Kje pa si dobil te podatke? Potemtakem so bili siemensi zastonj ker odpovedovali so kar dosti prej 5x na 2 leti kot 2x na 5 let
V začetku naj bi se potniki pritoževali nad udobnostjo sedežev,vendar so se potem privadili,nekaj problemov je bilo tudi z vlečnimi motorji in še nekaj problemov,vendar se je to uredilo.
Kaj ti praviš "desiro",kje so bili problemi največji na garnituri 312?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ne niso se čisto nič privadili. Samo če imaš izbiro med štalo in še večjo štalo, potem nimaš kaj...Heisenberg napisal/-a: V začetku naj bi se potniki pritoževali nad udobnostjo sedežev,vendar so se potem privadili...
...no vsaj do prihodnjega leta.
Drugače pa je Nejc dobro napisal v čem je osnovni problem naših Desirojev. Siemens je dobro lobiral, da so naši vzeli ta prototip, ki se je izkazal kot - štala. Pa še poštimat ga niso smeli tako, da bi delal normalno.
Edino v čemer bi ga še dopolnil, je to, da sedaj Siemens nima čisto nič boljših izkušenj na 3 kV DC napajanju, kar dokazuje tudi fiasko z drugo generacijo Desiroja (ML) v Belgiji.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Zanimivo,tega podatka pa nisem vedel da je bil prototip,sploh pa prvi električni "desiro".desiro napisal/-a: Problem garniture 312 je bil v tem da je bil to prototip, baje prvi električni desiro (v Nemčiji, Avstriji je ta serija dizel-mehanska). Poleg tega pa Siemens v času projektiranja Siemens desiro garnitur še ni bil ravno domač v svetu DC napajanja vlakov spoh ne 3 kV. Tudi sami motorji niso bili in še vedno kljub modifikacijam niso primerno zaščiteni pred snegom. Ali primerno hlajeni (poletje). Da ne omenjam software glitch-ev. Po zaslugi šparanja pri vzdrževanju pa tudi niso več v najboljšem stanju.
Torej dajmo malo povedati na kratko o motorjih na omenjeni elektromotorni garnituri vrste 312.
Vlečni motorji so tipa 1TB 2016-0GB02 in so izvedeni kot 4.polni trifazni asinhronski motorji z lastnim hlajenjem.Na EMG so vgrajeni 4 motorji z trajno(nazivno) močjo 250kW,pri kratkotrajni obremenitvi pa je dopustna moč 500kW.
Moč za vleko je pri speljavi na dvodelni garnituri omejena na 1650kW,pri trodelni garnituri pa na 2000kW.
Vlečna sila se od VM prenaša preko fleksibilne sklopke na reduktor,ki je na eni strani vpet na okvir podstavnega vozička,na drugi strani pa vležajen na osi.V reduktorju imamo tri zobnike;vstopni od strani asinhronskega motorja,vmesni in zobnik kolesne dvojice.
Na samem motorju imamo impulzni dajalnik kateri posreduje podatek PKN o številu vrtljajev in smeri vrtenja asinhronskega motorja,
Dva motorja enega podstavnega vozička sta napajana neodvisno od vlečnih motorjev v drugem podstavnem vozičku.Prednost take izvedbe je,da pri neuravnoteženi obtežitvi ali drsanju kolesne dvojice pri slabih adhezijskih pogojih vleke lahko posamezni par motorjev nadziramo posebej- vse s ciljem da se doseže optimalna vlečna sila.
Glede zaščite pred snegom pa mislim da "desiro" je zelo pomemben faktor kako skrbimo za obratovanje EMG v zimskem času.
Hlajenje poleti,kaj pa jih tukaj moti?
"Software glitch-i" ??? Lahko malo razložiš kaj si pa s tem mislil?
Kmalu bo 20 let odkar so "desiroji" na sceni.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kot je že @desiro povedal. To je bil na 1,2,3 narejen model iz dizelske desiro garniture in sploh prvi lastni Siemensov električni model garniture. Izredna in redna popravila so bila z netesnenjem stekel, klimatske naprave, izredna vgradnja števcev električne energije, menjava napisov iz nemškega v slovenski jezik, menjava vseh medvagonskih zglobov, dodatno ozemljevanje kolsenih dvojic. Netesnosti na sneg in vlago so nekaj modificirali sedaj v veliki reviziji. Pregrevanje motorjev pa je posledica velikih vrtinčnih tokov v rotorju in s tem podimenzionirano hlajenje.
In še vedno ni. Belgijskim Desiro ML so morali zaradi pregrevanja menjavati komponente.desiro napisal/-a: Poleg tega pa Siemens v času projektiranja Siemens desiro garnitur še ni bil ravno domač v svetu DC napajanja vlakov spoh ne 3 kV.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Heisenberg napisal/-a: Vlečni motorji so tipa 1TB 2016-0GB02 in so izvedeni kot 4.polni trifazni asinhronski motorji z lastnim hlajenjem.Na EMG so vgrajeni 4 motorji z trajno(nazivno) močjo 250kW,pri kratkotrajni obremenitvi pa je dopustna moč 500kW.
Moč za vleko je pri speljavi na dvodelni garnituri omejena na 1650kW,pri trodelni garnituri pa na 2000kW.
Vlečna sila se od VM prenaša preko fleksibilne sklopke na reduktor,ki je na eni strani vpet na okvir podstavnega vozička,na drugi strani pa vležajen na osi.V reduktorju imamo tri zobnike;vstopni od strani asinhronskega motorja,vmesni in zobnik kolesne dvojice.
Na samem motorju imamo impulzni dajalnik kateri posreduje podatek PKN o številu vrtljajev in smeri vrtenja asinhronskega motorja,
Dva motorja enega podstavnega vozička sta napajana neodvisno od vlečnih motorjev v drugem podstavnem vozičku.Prednost take izvedbe je,da pri neuravnoteženi obtežitvi ali drsanju kolesne dvojice pri slabih adhezijskih pogojih vleke lahko posamezni par motorjev nadziramo posebej- vse s ciljem da se doseže optimalna vlečna sila.
Da te popravim, na koncu si pozabil dodati: (SLUŽBA ZA VLEKO, Priročnik za upravljanje EMG 312: Opis naprav, Glavni pogon, Ljubljana: 2007, 16)
lahko razložiš to misel?Heisenberg napisal/-a:Glede zaščite pred snegom pa mislim da "desiro" je zelo pomemben faktor kako skrbimo za obratovanje EMG v zimskem času.
Namreč ne vem kako bi lahko skrbel da pozimi ne bi ventilacija potegnila snega v motorje s tem povzročila pregrevanja ki sneg stopi, voda pa nato povzroči preboj.... to brez neke hude modifikacije težko rešiš.
Software glitchi pa so recimo da monitor ne komunicira več z glavno krmilno napravo in posledično onemogoča kakršno koli posluževanje (luči, klimatizacija, tempomat itd.) Da se celemu siemensu občasno zmeša in javlja napake ki jih ni. pa še kaj bi se našlo...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
September 2008 imam jaz.desiro napisal/-a:
Da te popravim, na koncu si pozabil dodati: (SLUŽBA ZA VLEKO, Priročnik za upravljanje EMG 312: Opis naprav, Glavni pogon, Ljubljana: 2007, 16)
lahko razložiš to misel?
Namreč ne vem kako bi lahko skrbel da pozimi ne bi ventilacija potegnila snega v motorje s tem povzročila pregrevanja ki sneg stopi, voda pa nato povzroči preboj.... to brez neke hude modifikacije težko rešiš.
Software glitchi pa so recimo da monitor ne komunicira več z glavno krmilno napravo in posledično onemogoča kakršno koli posluževanje (luči, klimatizacija, tempomat itd.) Da se celemu siemensu občasno zmeša in javlja napake ki jih ni. pa še kaj bi se našlo...
Ja,mislil sem na tistih nekaj podstavkov katere naj bi skrbeli v zimskem času,ampak se strinjam s tabo brez kakšne večje napredne modifikacije je malo težje izogniti se "prebojem".
Aha,sedaj mi je bolj razumno kaj pomenijo "software glitchi". Najlepša hvala
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Sej ni važno kateto verzijo imaš, hotel sem ti reči da ni fino prepisovat tujih del brez navedbe avtorja, saj ti tudi nabi bil vesel da se slika za katero se trudiš znajde kje pod kakim drugim imenom ali pa da tisti ki jo objavi pozabi navesti kje jo je dobil ane?
Tistih par postavk? Saj strojevodja praktično nima nič takega razen defrosta če mu je to naročeno....
Tistih par postavk? Saj strojevodja praktično nima nič takega razen defrosta če mu je to naročeno....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Se strinjam popolnoma s tabo "desiro".desiro napisal/-a:Sej ni važno kateto verzijo imaš, hotel sem ti reči da ni fino prepisovat tujih del brez navedbe avtorja, saj ti tudi nabi bil vesel da se slika za katero se trudiš znajde kje pod kakim drugim imenom ali pa da tisti ki jo objavi pozabi navesti kje jo je dobil ane?
Tistih par postavk? Saj strojevodja praktično nima nič takega razen defrosta če mu je to naročeno....
Za v prihodnje navedem avtorja.
Je pa dosti kraje,fotografij,člankov ipd..
Kaj pa je tu mišljeno "defrost"?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan