SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Glede zamudnikov....vsako jutro so isti. In tistih iz principa ne čakam....da ne more pet minut prej vstat.
Glede ostalih....vedno "še kakšnemu" odblokiram že zablokirana vrata. Ampak; kaj, ko za tem "še kakšnim" priteče "še kakšen" in za njim "še kakšen". Potemtakem lhko kar stojimo na peronu, če bo slučajno "še kakšen". In kot je že omenjeno...s stališča potnikov, ki so na vlak že vstopili ni pravično.
Pa še v primeru zamude-nihče ni rekel, da moraš stati na peronu. Vlak se vedno pravočasno ( no, vsaj večinoma ) napove in takrat se pač stopi na peron.
Glede ostalih....vedno "še kakšnemu" odblokiram že zablokirana vrata. Ampak; kaj, ko za tem "še kakšnim" priteče "še kakšen" in za njim "še kakšen". Potemtakem lhko kar stojimo na peronu, če bo slučajno "še kakšen". In kot je že omenjeno...s stališča potnikov, ki so na vlak že vstopili ni pravično.
Pa še v primeru zamude-nihče ni rekel, da moraš stati na peronu. Vlak se vedno pravočasno ( no, vsaj večinoma ) napove in takrat se pač stopi na peron.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Se popolnoma strinjam s teboj. A v vpisu, ki sem mu repliciral je bilo razbrati neko vzvišenost do potnikov. Toda železmica je namenjena ljudem in tovoru. Torej so njeni uslužbenci tam zaradi teh dveh faktorjev. V tem smslu sem tudi spisl kar pač sem. Vsekakor pa se strinjam, da morajo potniki poskrbeti, da so pravočasno na peronu. Sem pa že videl teči žensko z otrokom v naročju, pa ji nihče ni odprl vrata, da so se še potniki zgražali. Ali pa kontra primer, ko je vlak ravno speljal pa takoj zavrl, ko je pritekel nek moški mahajoč z roko. Seveda takšni dogodki niso pogosti, a ti dajo misliti. V tem smislu je bil tud napisan moj post. Nič slabega nisem mislil z njim.cokla napisal/-a:Glede zamudnikov....vsako jutro so isti. In tistih iz principa ne čakam....da ne more pet minut prej vstat.
Glede ostalih....vedno "še kakšnemu" odblokiram že zablokirana vrata. Ampak; kaj, ko za tem "še kakšnim" priteče "še kakšen" in za njim "še kakšen". Potemtakem lhko kar stojimo na peronu, če bo slučajno "še kakšen". In kot je že omenjeno...s stališča potnikov, ki so na vlak že vstopili ni pravično.
Pa še v primeru zamude-nihče ni rekel, da moraš stati na peronu. Vlak se vedno pravočasno ( no, vsaj večinoma ) napove in takrat se pač stopi na peron.
Simpl je tanartabul.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Vlak ne bi smel ustavljati nikomur! Pa tudi če je ženksa z dvema otrokoma v naročju pa brez desne noge!
Ko vlak čaka na nekoga 30 sekund, le teh 30 sekund vzame ostalim potnikom. Zdaj pa si sam zračunaj koliko časa zapravi če je potnikov ki so že na vlaku naprimer 200.
Ko vlak čaka na nekoga 30 sekund, le teh 30 sekund vzame ostalim potnikom. Zdaj pa si sam zračunaj koliko časa zapravi če je potnikov ki so že na vlaku naprimer 200.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Se popolnoma strinjam! Te fore z "ubogo žensko z otrokom" niso nič drugega kot zbujanje čustev ljudem. V čem so takšni potniki več vredni od vseh ostalih?Matevz96 napisal/-a:Vlak ne bi smel ustavljati nikomur! Pa tudi če je ženksa z dvema otrokoma v naročju pa brez desne noge!
Ko vlak čaka na nekoga 30 sekund, le teh 30 sekund vzame ostalim potnikom. Zdaj pa si sam zračunaj koliko časa zapravi če je potnikov ki so že na vlaku naprimer 200.
Ko so vrata enkrat blokirana, je vlak pripravljen za odhod in si ga zamudil. Pika konec.
Pogosto se berejo pritožbe na ÖBB ali DB, da se vrata niso odprla, pa je vlak stal tam še celo minuto in čakal. Seveda, ker ko so vrata enkrat zaprta in blokirana, je vlak uradno v odhodu in strojevodja takrat čaka le še signal. Od sprevodnika je dobil že prej znak (ali dovoljenje prek GSM-R) za odhod. Tako nekako, kot ko letalo z zaprtimi vrati in vžganimi motorji čaka na dovoljenje kontrole za začetek "push backa" ali taksiranja.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
V mojih časih na DB kot Zugchef sem raje kasiral pritožbo kot pa ribanje in zasliševanje pri dispobentu zakaj je imel moj vlak zamudo
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Jaz pa se bom zelo lepo zahvalil prometniku v Ljubljani, ki je ustavil mednarodni vlak, ko sem zamudil par sekund.
Ustavljanje vlaka za zamudnike je vedno usluga za katero sem zelo hvaležen.
Če vlak še ni speljal pa je lepo, da se še enkrat od blokirajo vrata. Je pa smotrnost le tega v presoji strojevodje.
P.s. Stopničke se pospravijo šele ob speljavi tako, da nimate (tega) izgovora
Ustavljanje vlaka za zamudnike je vedno usluga za katero sem zelo hvaležen.
Če vlak še ni speljal pa je lepo, da se še enkrat od blokirajo vrata. Je pa smotrnost le tega v presoji strojevodje.
P.s. Stopničke se pospravijo šele ob speljavi tako, da nimate (tega) izgovora
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ni res. Stopničke se pospravijo ob blokadi vrat. Videno včeraj na CAF-u: v Italiji je tako, da pri njem vrata zapre sprevodnik s pomočjo firkanta in takrat se pospravijo tudi vse stopničke razen pri vratih, kjer stoji sprevodnik. Ta vrata zapre sprevodnik sam s pritiskom na gumb, ko da strojevodji dovoljenje za vožnjo.urban120 napisal/-a: P.s. Stopničke se pospravijo šele ob speljavi tako, da nimate (tega) izgovora
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Malo Off topic https://m.youtube.com/watch?v=7tlmdeY7hgU v tem videu je DBjev Flirt z stopničko
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Zdaj pa še meridianov https://m.youtube.com/watch?v=DWfkAm_PlLA&t=611s
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Res? Potem so me najbrž projektanti in izdelovalci stopničke napak poučili....urban120 napisal/-a:
P.s. Stopničke se pospravijo šele ob speljavi tako, da nimate (tega) izgovora
Stopnička je vezana na dano privolitev za odpiranje vrat in ne na speljavo...vsakršno premikanje z stopničko zunaj ni dovoljeno...verjetno zaradi profila ....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
V večini EMU-jev v Evropi sploh ni sprevodnika, torej ljubi bog vtika firkant in pospravlja stopničke.... Dajte no malce razmišljat preden pišete oslarije. Sprevodnik kvečjemo lahko ročno posreduje...., toda to ni normalno obratovanjeNi res. Stopničke se pospravijo ob blokadi vrat. Videno včeraj na CAF-u: v Italiji je tako, da pri njem vrata zapre sprevodnik s pomočjo firkanta in takrat se pospravijo tudi vse stopničke razen pri vratih, kjer stoji sprevodnik. Ta vrata zapre sprevodnik sam s pritiskom na gumb, ko da strojevodji dovoljenje za vožnjo.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Preberi še enkrat. V Italiji. Sprevodnik blokira delovanje svojih vrat (natančen postopek je odvisno od tipa vlaka, ali je garnitura ali so vagoni). Zamahne z roko za odhod in z gumbom odblokira blokado. Nakar se vrata dokonočno zaprejo. "Zamudnik", ki leti, lahko vstopa samo pri sprevodniku. Mogoče so res Italijani za luno z vsemi pravili. Ampak, če pogledaš iz drugega zornega kota, so bolj pametni od ostale Evrope. Ne šmirglajo zamudnikov, pravzaprav nobenega. Poskrbi zase in upoštevaj uro odhoda. Če boš pa delal s***je, so pa tudi ob nedeljah carabinieri na vlakih.Ljubitelj napisal/-a:V večini EMU-jev v Evropi sploh ni sprevodnika, torej ljubi bog vtika firkant in pospravlja stopničke.... Dajte no malce razmišljat preden pišete oslarije. Sprevodnik kvečjemo lahko ročno posreduje...., toda to ni normalno obratovanjeNi res. Stopničke se pospravijo ob blokadi vrat. Videno včeraj na CAF-u: v Italiji je tako, da pri njem vrata zapre sprevodnik s pomočjo firkanta in takrat se pospravijo tudi vse stopničke razen pri vratih, kjer stoji sprevodnik. Ta vrata zapre sprevodnik sam s pritiskom na gumb, ko da strojevodji dovoljenje za vožnjo.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Glede na to s kakimi vlaki sem se vozil po Italiji, recimo Umbriji, je vprašanje ali so sploh v Evropi. Definitivno sem se pa pred tednom vozil z vlakom v Grenoblu in so stopničke delovale brez sprevodnikov, jih namreč ni na vlaku! podobno je tudi na tramvajih!Preberi še enkrat. V Italiji. Sprevodnik blokira delovanje svojih vrat (natančen postopek je odvisno od tipa vlaka, ali je garnitura ali so vagoni). Zamahne z roko za odhod in z gumbom odblokira blokado. Nakar se vrata dokonočno zaprejo. "Zamudnik", ki leti, lahko vstopa samo pri sprevodniku. Mogoče so res Italijani za luno z vsemi pravili. Ampak, če pogledaš iz drugega zornega kota, so bolj pametni od ostale Evrope.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
In zato ker si bil ti v Grenoblu je cela Evropa brez sprevodnikov? ...dej ne ga srat no, ne moreš imet vedno prav...se obnašaš ku otroci...Ljubitelj napisal/-a: Glede na to s kakimi vlaki sem se vozil po Italiji, recimo Umbriji, je vprašanje ali so sploh v Evropi. Definitivno sem se pa pred tednom vozil z vlakom v Grenoblu in so stopničke delovale brez sprevodnikov, jih namreč ni na vlaku! podobno je tudi na tramvajih!
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Privatniki v Italiji so svoja zgodba. Lahko se zgodi, da niti SMCT ne deluje pravilno, pa se vozi. Pri državnem pa se popravljajo. In to kar precej. Stara roba se prodaja...In, če smo že pri tem...Bojda se vozi en ALn 668.1000 po Sloveniji? Ki je bil na seznamu Trenitalie za prodajo. Zahodni sosedi pravijo, da so robustni...Ljubitelj napisal/-a: Glede na to s kakimi vlaki sem se vozil po Italiji, recimo Umbriji, je vprašanje ali so sploh v Evropi.