Švicarski zeliščni bonbonidesiro napisal/-a:Samo dnarja za ornk remont ni...al se pa delajo da ga ni.... od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil... (pa da keri ne začne da ma 312 Vmax 140... stadlerjeve garniture ("Rikola"? ) bodo mele max160 )
SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ne tako daleč nazaj je bil govor o ne tako oddaljenem remontu LJ-Borovnica.Samo dnarja za ornk remont ni...al se pa delajo da ga ni....
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kot sem slišal da so največji problem na tem odseku zapornice. Vklopna mesta bi morali premaknit na ustrezno dolžino, da bi se zapornice pri 160km/h pravočasno zaprle.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Zdravo!
Zapornice na progi s 160 km/h??? Ali eno ali drugo!
LP - Peter
Zapornice na progi s 160 km/h??? Ali eno ali drugo!
LP - Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Na odseku Pragersko-Maribor Tezno so že zmeraj nivojski prehodi z zapornicami, pa čeprav so tam hitrosti 160/140/120 km/h. Enaka situacija velja tudi za posamezne odseke med Pragerskim in Mursko Soboto.
Aljaž
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
za proge s hitrostmi do 160 km/h so zapornice dovoljene po Zakonu o varnosti v železniškem prometu!Zapornice na progi s 160 km/h??? Ali eno ali drugo!
Torej ne ga srat49. člen
(izvennivojska križanja)
(1) Križanje proge z avtocesto, hitro cesto ali glavno cesto I. reda mora biti izvennivojsko.
(2) Križanje proge z drugo cesto mora biti izvennivojsko, če je promet motornih vozil po cesti zelo gost (več kot 7000 vozil povprečnega letnega dnevnega prometa) in če je železniški promet po progi zelo pogosten (več kot 70 vlakov povprečnega letnega dnevnega prometa) ali če je največja dovoljena progovna hitrost večja od 160 km/h.
(3) Med uvoznimi in izvoznimi kretnicami na prometnem mestu ne sme biti nivojskih prehodov.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ne govori neumnosti...to nikakor ni NAJVEČJI problem. To je še najmanj za popedenat...maxima napisal/-a:Kot sem slišal da so največji problem na tem odseku zapornice. Vklopna mesta bi morali premaknit na ustrezno dolžino, da bi se zapornice pri 160km/h pravočasno zaprle.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
cokla napisal/-a:Ne govori neumnosti...to nikakor ni NAJVEČJI problem. To je še najmanj za popedenat...maxima napisal/-a:Kot sem slišal da so največji problem na tem odseku zapornice. Vklopna mesta bi morali premaknit na ustrezno dolžino, da bi se zapornice pri 160km/h pravočasno zaprle.
je pa dober izgovor čemu manjša hitrost...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
desiro napisal/-a:od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil.
Evo zato. Še dobro, da pustijo 100.Ljubljana-Brezovica:
Pragi so večinoma dotrajani, plošče so vdrte, pritrditev je nezanesljiva Tirna greda je zelo zablatena, kljub velikemu številu opravljenih ur na ročnem sejanju tirne grede in strojnim regulacijam je tir zelo nestabilen in prihaja do velikih usedlin in zablatenih mest. Največji problem je v območju NPR-jev, kjer je tir še posebej nestabilen pri vožnji vlakov. Grafikoni merilne vožnje prikazujejo veliko napak v stabilnosti tira in povečano število KT500 (Kvaliteta Tira)
Proga poteka večinoma v nasipu, kateri je zgrajen v času Avstro-Ogrske monarhije in je neustrezen za današnje hitrosti in obremenitve. Nasip je zgrajen iz glinastega materiala, planum ne prenese obremenitve zgornjega ustroja in zaradi tega prihaja do vdora tirne grede v planum, nastajanja blatnih vreč in zablatenja tirne grede. Zaradi tega je tir nestabilen, odvodnjavanje ne funkcionira, strojne regulacije nimajo učinka.
Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Vir?Re 4/4 napisal/-a:desiro napisal/-a:od preserji do lj bi imel lahek vlak komot v max 160... tudi un lok bi zvozil.Evo zato. Še dobro, da pustijo 100.Ljubljana-Brezovica:
Pragi so večinoma dotrajani, plošče so vdrte, pritrditev je nezanesljiva Tirna greda je zelo zablatena, kljub velikemu številu opravljenih ur na ročnem sejanju tirne grede in strojnim regulacijam je tir zelo nestabilen in prihaja do velikih usedlin in zablatenih mest. Največji problem je v območju NPR-jev, kjer je tir še posebej nestabilen pri vožnji vlakov. Grafikoni merilne vožnje prikazujejo veliko napak v stabilnosti tira in povečano število KT500 (Kvaliteta Tira)
Proga poteka večinoma v nasipu, kateri je zgrajen v času Avstro-Ogrske monarhije in je neustrezen za današnje hitrosti in obremenitve. Nasip je zgrajen iz glinastega materiala, planum ne prenese obremenitve zgornjega ustroja in zaradi tega prihaja do vdora tirne grede v planum, nastajanja blatnih vreč in zablatenja tirne grede. Zaradi tega je tir nestabilen, odvodnjavanje ne funkcionira, strojne regulacije nimajo učinka.
Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Javni razpis.sraka1 napisal/-a:
Vir?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
So(smo) pa kar smešni, da nimajo(nimamo) za 400m remonta. Je očitno učinkovitejše skoraj vsak teden zapirat 1 tir in flikat razpadle pragove.Re 4/4 napisal/-a:Na odseku od km 581+000 do 581+400, nas strojevodje pogosto opozarjajo o nemirni vožnji. Vzrok za to je uničena tirna greda, kar je posledica vgrajenih betonskih pragov, brez vgrajenega tamponskega sloja in neustreznega tolčenca (vgrajen je apnenec, potrebno bi bilo vgraditi eruptivec). Posledica tega je nestabilnost tira, slaba elastičnost tirne rešetke, slabo odvodnjavanje in zablatenost tirne grede, katera je uničena. Zaradi slabe stabilnosti pogosto prihaja do napak v geometriji tira, predvsem do napak v nadvišanju.
Je pa to tema o dezirojih, ki z odsekom med Preserjami in Borovnice razen poškodb nimajo nič skupnega...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
No sedaj pa koncno vozi 312-129 tudi proti Murski soboti.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Torej ga v ljubljani ne bomo več videli, razen ob pregledih in morebitnih IP038 napisal/-a:No sedaj pa koncno vozi 312-129 tudi proti Murski soboti.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
desiro napisal/-a:Torej ga v ljubljani ne bomo več videli, razen ob pregledih in morebitnih IP038 napisal/-a:No sedaj pa koncno vozi 312-129 tudi proti Murski soboti.
Bomo, bomo...nič bat.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )