SŽ 812

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Torej, zagotovo so vozili po Dolenjski in Sevnica-Trebnje ter med Divačo in Pulo, mogoče še kje?.
A je možno, da so dolenjske 812 prestavili v istro, ko so prišli fiati ?
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Florjan »

V Novem mestu sta bila še 240 in 241. V Divači je bilo tudi nekaj motornikov z številko nad 260 vendar njihovo število ne vem. Verjetno bi se našel kdo, kateri bi o tem vedel kaj več.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Osebno sem se s šinobusih v 70-ih vozil na relaciji Pragersko - Ptuj - Središče ob Dravi.

Razni viri trdijo da v Mariboru NI bilo stacioniranih šinobusov!

Je pa mogoče in tudi zelo verjetno, da so na tej relaciji (Pragersko - Središče ob Dravi in verjetno naprej za Čakovec) vozili hrvaški šinobusi!?

Na žalost pa se ne spomnim več
ali je pripeljal iz Maribora in nadaljeval proti Ptuju,
ali pa je pripeljal iz Ptuja do Pragerskega in se nato vračal nazaj proti Ptuju!


Imamo kje na forumu vozni red iz začetka 70-ih, kjer bi to lahko preverili?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Florjan napisal/-a: 07.02.2021, 22:50 V Novem mestu sta bila še 240 in 241. V Divači je bilo tudi nekaj motornikov z številko nad 260 vendar njihovo število ne vem. Verjetno bi se našel kdo, kateri bi o tem vedel kaj več.
Najbolj popolno preglednico imam za Januar 1976, zato tudi manjka 241. Za 240 nimam podatkov da bi bil v NM, kar pa ne pomeni da ni bil.
Še nekaj dodatnih podatkov na osnovi dokumentov katere imam:
- 074 P6 21.12.1982
- 088 P6 5.7.1982
- 089 P6 3.3. 1982
- 236 letnik 67, predan v promet 28.5.1967, bil vseskozi v staležu novomeške kurilnice, zadnje kilometre je prevozil novembra 1988, zadnji P6 26.7.88
- 238 letnik 67, predan v promet 1.7.1967, v stalež novomeške kurilnice, 5.7.1976 preide v stalež divaške kurilnice, 3.9.1985 se vrne v novomeško kurilnico, zadnje kilometre prevozi maja 1988, zadnji vpisani P6 24.3.1986
- 241 SP 17.7.1982

Kot vidite imam podatke o zadnjih prevoženih kilometrih le za 236 in 238. Pri ostalih pa sem navedel datume zadnjih dokumentov s katerim razpolagam, kar ne pomeni da je bilo takrat njihove eksploatacije konec, so pa takrat zagotovo bili v novomeški kurilnici.
Tine
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
@_Borsig_, zagotovo so v MB prihajali preko Središča o/D hrvaški šinobusi. Konkretno me je eden, ki je pripeljal iz Varaždina, nekoč presenetil na glavnem kolodvoru. Takoj po prihodu je potekel premik vlečnega vozila na drugi konec priklopnika, kmalu za tem pa se je kompozicija vrnila. Prosim, ne sprašuj me o datumu, po oceni je bilo nekaj časa pred osamosvojitvijo.
Pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Hvala za vaš trud, težka bo dobit cifro.... :D

Mooče še glede tanka za nafto, ki ga je imel 812. Florjan je nekje na forumu napisal da je imel cca 240 l.
Ali je res mogoče, daje imel tako malega?
Odgovori