813
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 72
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: 813
A kdo ve kaj je delal 29.10. Fiat v Ljubljani?
Re: 813
Menjava med Štajersko in Primorsko, v eno ali drugo smer.
-
- Vajenec
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 28.01.2021, 22:58
- Kraj: Bohinj
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 813
fiat 813/814-0xx je konec , ni več .. nevem bo muzej..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 813
Ne samo da jih ni na Bohinjski progi, jih na sploh ni več voznih.
Lahko samo upamo da gre vsaj eden v muzej...
Re: 813
Juhu! Kup starega železja, kot ves preostali vozni park, ki izvira še iz časa komunizma in je primeren izključno za razrez.
V Potniškem Prometu nestrpno čakamo še na odpis:
- zelencev
- kanarčkov
- mopedov
- vseh starih vagonov (Mimare lahko pogojno ostanejo v primeru popolne generalne obnove/retapiciranja)
Pa Desiroje naj še prebarvajo na modro, da uskladijo CGP po celotnem voznem parku. Prav tako je potrebno urediti Bohinjski predor, moderne garniture namreč ne morejo voziti po metru vode.
Nato pa bo vse skupaj nekoliko bolj podobno zahodu, ne pa življenju za železno zaveso.
Re: 813
Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).
Saj se vsi strinjamo, da so preživeli svoj čas, ampak objektivno gledano so ga preživljali dostojanstveno. Zna biti, da bodo tako opevani Stadlerji 610 pri starosti dobrih 40 let dosti bolj sklumpani kot trenutno še vozeči 813.
PS. To, da te motijo garniture in vagoni, še lahko razumem. Ne vem pa, zakaj te motijo mopedi ... potniški vlaki, ki jih vlečejo mopedi, niso nič manj hitri in udobni, kot če so spredaj žive ali taurusi.
LP, Metod
Re: 813
Jih je kar dosti tle ki doživljajo orgazme , ko nam pred očmi "uničujejo" infrastrukturo, zgodovino, naš Bit.....edine njihove objave so zaničevanje, žaljenje in egoizem...mkx napisal/-a: ↑15.04.2024, 13:03
Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).
Saj se vsi strinjamo, da so preživeli svoj čas, ampak objektivno gledano so ga preživljali dostojanstveno. Zna biti, da bodo tako opevani Stadlerji 610 pri starosti dobrih 40 let dosti bolj sklumpani kot trenutno še vozeči 813.
PS. To, da te motijo garniture in vagoni, še lahko razumem. Ne vem pa, zakaj te motijo mopedi ... potniški vlaki, ki jih vlečejo mopedi, niso nič manj hitri in udobni, kot če so spredaj žive ali taurusi.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: 813
Nisem napisal nič žaljivega. Pač je zadeva (že davno, če se mene vpraša) odslužila svoje. Nihče ne reče, da ni bilo častitljivo do nekega trenutka, da pa v rednem (ne-muzejskem) prometu vozijo vozila, ki so abrahamske starosti, pa je žalostno in sramotno.mkx napisal/-a: ↑15.04.2024, 13:03Ni nobene potrebe po žaljivem odnosu. Konec koncev je serija Fiat 813/814 kupljena iz Italije, kjer je kot serija ALn 668 vozila zelo množično. In kar nekaj kosov še vozi (po zakotjih italijanskega škornja).
Saj se vsi strinjamo, da so preživeli svoj čas, ampak objektivno gledano so ga preživljali dostojanstveno. Zna biti, da bodo tako opevani Stadlerji 610 pri starosti dobrih 40 let dosti bolj sklumpani kot trenutno še vozeči 813.
PS. To, da te motijo garniture in vagoni, še lahko razumem. Ne vem pa, zakaj te motijo mopedi ... potniški vlaki, ki jih vlečejo mopedi, niso nič manj hitri in udobni, kot če so spredaj žive ali taurusi.
Moped je preprosto prestar. Kabina v primerjavi z Živo ali Taurusom neustrezna. Prepočasen, pospeški slabi. Enosistemski. Še naštevam?
Re: 813
Si strojevodja da tako gobezdaš okrog kabine?
Sam mopeda čisto rad vozim, seveda priznam da ne ravno na vsakodnevni bazi.
A nekajkrat na mesec za pobeg od računalnikov, vožnje vozila ki sem ga kot otrok opazoval, ki mi je navsezadnje dal navdih in željo za moj poklic je povsem zanimiv.
Ni vedno vse v novitetah. Tudi nostalgija ima svoj čar.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 813
Tudi Švicarji imajo veliko starih lokomotiv v prometu. Zakaj bi nekaj menjal, če normalno deluje. Samo zaradi neke modernosti? Druga stvar je seveda stroškovna plat, ki je pa tudi pri modernih sistemih lahko zelo visoka (razni softverji itd..)
preglednik
Re: 813
desiro napisal/-a: ↑16.04.2024, 11:29Si strojevodja da tako gobezdaš okrog kabine?
Sam mopeda čisto rad vozim, seveda priznam da ne ravno na vsakodnevni bazi.
A nekajkrat na mesec za pobeg od računalnikov, vožnje vozila ki sem ga kot otrok opazoval, ki mi je navsezadnje dal navdih in željo za moj poklic je povsem zanimiv.
Ni vedno vse v novitetah. Tudi nostalgija ima svoj čar.
Odlično si napisal, vse je res, mladi imajo pač svoj pogled na zadeve, vsi tisti, ki pa smo to doživeli, pa razmišljamo po svoje, še posebno morda tisti, ki smo doživeli prehod iz parne na diesel ali elektro vleko, pa en lep pozdrav iz Bele krajine od nostalgika, ki je bil in bo ostal železničar, tudi včerajšnji dan je bil nekaj posebnega vsaj za mene !!!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
Re: 813
Je potreba po žaljivem odnosu. Fiat je zadnja šara potniškega prometa in primeren samo še za razrez. Tale zadnja "Miša prenova" je pa sploh poden podna.
Pa tudi dosti takih, ki ne sprejemajo niti nove barve, čeprav je objektivno lepša od vseh starih.
Izven vseh crash standardov, bi moralo biti na prvem mestu. Pospeškov nima slabih, hitreje kot 120 km/h pa klasika pri nas itak ne sme voziti.
Točno tako in nič drugače!