813

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:Zdaj, ko smo dobili 5 novih Flirtov, me zanima, če bodo zdaj za začetek odpisali 10 Fiatov in bi namesto njih vozili Kanarčki? Ker mislim, da so Stadlerji ene vrste tudi nasledniki Fiatov in, da bi se izšlo, ker na Kamniški, Dolenski in Kočevski progi zdaj vozijo Stadlerji.

Potem, ko bi pa dobili več dizelskih Flirtov, pa bi tudi več Fiatov odpisali iz prometa, še več pa ob prihodu drugih novih garnitur.
Dejansko bi se takoj strinjal s tvojim predlogom. Žal so se vodilni odločili drugače in so tejle Stadlerji nasledniki Kanarčkov. Sem že kar nekajkrat izrazil svoje nestrinjanje s tem, da se v odpis daje sodobnejše in boljše garniture, stara italijanska jajca s predpotopno super pokvarljivo tehniko pa lišpa in modernizira. Bi @Nurmi verjetno še kakšno zelo sočno na ta račun povedal.
Od Fiatov gre v odpis samo podserija 0xx (no, vsaj to, hvalabogu. Ker res nikamor več ne sodijo.). Miše bodo pa še kar naprej razkazovale svojo kvazi modernost po Sloveniji.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 813

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Ja, saj so jih zamenjali na Kamniški in Dolenski progi, ampak brez težav bi lahko bilo teh pet Kanarčkov namesto Fiatov. In popravek: Fiate podserije 0xx pa enega v muzej, ostale pa v razrez.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 813

Odgovor Napisal/-a mkx »

V bistvu je nastal problem takrat, ko so se odločili za modernizacijo Fiatov, ne pa Kanarčkov. V trenutku, ko so v Miše vrgli denar, so dobili garniture z ne-amortizirano vrednostjo in takšnih se ne sme odpisati (lahko se jih pa odpelje v koprive in čaka, da čas popapa amortizacijo). V Kanarčke pa se ni vlagalo od nabave novih v drugi polovici osemdesetih let (torej 35 let).

Razlika med revizijami in obnovo je v tem, da se amortizacija pri revizijah gotovo piše na časovno obdobje med revizijami (tudi zato se z odstavitvijo voznih sredstev čaka do poteka revizije), pri modernizaciji pa se je lahko amortizacijska doba postavila zelo dolgo ...
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: Fiate podserije 0xx pa enega v muzej, ostale pa v razrez.
Pod pogojem, da se ga temeljito očisti in prebarva. Ker taki kot so sedaj so podobni kupu starega železja. Dobesedno podrtije na tirih.
Saj živiš v Celju in jih videvaš, pa sam najbolje veš, kako izgledajo. Večino jih imate pri vas. Na Bohinjki imamo samo 020, o kateremu raje ne bi izgubljal besed.
mkx napisal/-a:V bistvu je nastal problem takrat, ko so se odločili za modernizacijo Fiatov, ne pa Kanarčkov.
Izvirni greh!
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 25.11.2020, 17:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: 813

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

vidkrt napisal/-a: Fiate podserije 0xx pa enega v muzej.
Železnice nimajo posluha za to. Hvalijo se z demontažo proge!
Ne hecam se, včeraj so na Facebook objavili, kako dobro je, da ni več proge Velenje - Slovenj Gradec, da je tam najbolje vzdrževana kolesarska pri nas, da jo Korošci radi vzdržujejo... Pozabili pa so napisati, da so jih Korošci napadali, ko so demontirali progo :!:
Na FB-ju je bila tudi debata o šinobusih. Nekdo je vprašal, kje je šinobus zdaj, pa sem mu povedal, da propada v Divači in da ga je en in edini zeleniški muzej zavrnil!
Zakaj sem to napisal??? Zato, ker po tej logiki Fiat ne pride v muzej ampak v plavž Acroni Jesenice!
Ja, tudi jaz sem že obupal nad tem, da bi kaj spravili v muzej.
In strinjam se tudi, da je bila modernizacija Fiatov izvirni greh.
LP
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: 813

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

vidkrt napisal/-a:Ja, saj so jih zamenjali na Kamniški in Dolenski progi, ampak brez težav bi lahko bilo teh pet Kanarčkov namesto Fiatov. In popravek: Fiate podserije 0xx pa enega v muzej, ostale pa v razrez.
Kaj misliš @vidkrt, če bi očiju predlagal, da kupi zemljišče in naredita muzej? Potem boš imel veliko prostora za vse tvoje predloge, ki se bodo lahko uresničili. Kaj praviš?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

parni_vlak napisal/-a:
vidkrt napisal/-a: Fiate podserije 0xx pa enega v muzej.
Železnice nimajo posluha za to. Hvalijo se z demontažo proge!
Ne hecam se, včeraj so na Facebook objavili, kako dobro je, da ni več proge Velenje - Slovenj Gradec, da je tam najbolje vzdrževana kolesarska pri nas, da jo Korošci radi vzdržujejo... Pozabili pa so napisati, da so jih Korošci napadali, ko so demontirali progo :!:
Na FB-ju je bila tudi debata o šinobusih. Nekdo je vprašal, kje je šinobus zdaj, pa sem mu povedal, da propada v Divači in da ga je en in edini zeleniški muzej zavrnil!
LP
No no...
Proge niso demontirale SŽ, ampak je bila demontirana že davno pred tem. Zato ni treba iskati krivde v tem, da SŽ pač oglašujejo odlično koroško turistično ponudbo.
S tem jim v bistvu delajo uslugo, tako da tole je bilo nekoliko pretirano.
Glede politike muzeja pa je bilo tudi na forumu že marsikaj rečenega. Se bo treba počasi sprijaznit s tem, da muzejski vlak ni enako parna lokomotiva. To je pri nas trdno zasidrano v zavesti ljudi. Tako zelo, da če jim pred muzejca priključiš Kenedija ali Španko, bodo nergali, ker "to pa že ni pravi muzejski vlak", čeprav sta obe mašini že davno za v muzej.
Pa imamo originalne Fiate, Gomulke, Mopede, Zelence, kmalu sledijo Brižite - vse to bi marsikje spadalo že pod ponudbo "Nostagiereisen".
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 813

Odgovor Napisal/-a kvak »

TGV Lyria napisal/-a: 15.01.2021, 10:12
parni_vlak napisal/-a:
vidkrt napisal/-a: Fiate podserije 0xx pa enega v muzej.
Železnice nimajo posluha za to. Hvalijo se z demontažo proge!
Ne hecam se, včeraj so na Facebook objavili, kako dobro je, da ni več proge Velenje - Slovenj Gradec, da je tam najbolje vzdrževana kolesarska pri nas, da jo Korošci radi vzdržujejo... Pozabili pa so napisati, da so jih Korošci napadali, ko so demontirali progo :!:
Na FB-ju je bila tudi debata o šinobusih. Nekdo je vprašal, kje je šinobus zdaj, pa sem mu povedal, da propada v Divači in da ga je en in edini zeleniški muzej zavrnil!
LP
No no...
Proge niso demontirale SŽ, ampak je bila demontirana že davno pred tem. Zato ni treba iskati krivde v tem, da SŽ pač oglašujejo odlično koroško turistično ponudbo.
S tem jim v bistvu delajo uslugo, tako da tole je bilo nekoliko pretirano.
Glede politike muzeja pa je bilo tudi na forumu že marsikaj rečenega. Se bo treba počasi sprijaznit s tem, da muzejski vlak ni enako parna lokomotiva. To je pri nas trdno zasidrano v zavesti ljudi. Tako zelo, da če jim pred muzejca priključiš Kenedija ali Španko, bodo nergali, ker "to pa že ni pravi muzejski vlak", čeprav sta obe mašini že davno za v muzej.
Pa imamo originalne Fiate, Gomulke, Mopede, Zelence, kmalu sledijo Brižite - vse to bi marsikje spadalo že pod ponudbo "Nostagiereisen".
glede muzejskega vlaka...tudi meni se zdi greh da se muzejski vlak vozi s 661 ali 664 ali 644. Te lokomotive so v redni rabi in s tem ko je na muzejskem vlaku je to zavajanje po mojem mnenju. Je pa "problem" tudi če Kenedija imamo samo za muzejski vlak dokler sta Regan in Španka v redni rabi. Zakaj? Ker laičnemu turistu se vsi 3 zdijo praktično enaki: glasni in kadeči.
Je pa želostno, da v državi plačujemo 11344324 kulturnikov, ni pa denarja za tehnično kulturno dediščino v obliki ene delujoče čihapuhe
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: 813

Odgovor Napisal/-a desiro »

kvak napisal/-a: 16.01.2021, 10:10
glede muzejskega vlaka...tudi meni se zdi greh da se muzejski vlak vozi s 661 ali 664 ali 644. Te lokomotive so v redni rabi in s tem ko je na muzejskem vlaku je to zavajanje po mojem mnenju. Je pa "problem" tudi če Kenedija imamo samo za muzejski vlak dokler sta Regan in Španka v redni rabi. Zakaj? Ker laičnemu turistu se vsi 3 zdijo praktično enaki: glasni in kadeči.
Je pa želostno, da v državi plačujemo 11344324 kulturnikov, ni pa denarja za tehnično kulturno dediščino v obliki ene delujoče čihapuhe
Za turiste ki jih železnica ne zanima tako ali tako muzejski vlak ni namenjen...dobro pri nas je potovanje imelo še nek program zato je bila parna lokomotiva le plus, poleg tega pa to ni sporno če je tako oglaševano, res pa je da je potrebno umaknit slike parne lokomotive iz reklam, če ta niti pod razno ni vozna.

Glede kulturnikov jih pa v naši državi z 2 miljona prebivalci sigurno ne plačujemo 11 344 324 je pa res da se denar ne razdeli pošteno.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 813

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

mkx napisal/-a: 15.01.2021, 8:37 V bistvu je nastal problem takrat, ko so se odločili za modernizacijo Fiatov, ne pa Kanarčkov.
Pomoje so se odločili za modernizacijo Fiatov zato, da bi malce kvaliteto izenačili. Bi si pa modernizacijo bolj zaslužil Kanarček, v bistvu še Mercedes, kljub njegovi starosti, ampak je vseeno bolj kvaliteten kot Fiat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 18.01.2021, 15:12
Pomoje so se odločili za modernizacijo Fiatov zato, da bi malce kvaliteto izenačili. Bi si pa modernizacijo bolj zaslužil Kanarček, v bistvu še Mercedes, kljub njegovi starosti, ampak je vseeno bolj kvaliteten kot Fiat.
Mercedes pa res ne...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 813

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a: 18.01.2021, 21:51 Mercedes pa res ne...

Mercedes je bil moderniziran že v sedemdesetih ... če se ne motim, so jih takrat re-motorizirali in montirali klime ...

V bistvu so vsi stari DMG za v plavž (po en kos pa v muzej) že zato, ker imajo pogonske motorje v potniških členih in s tem povzročajo neudobje. Vsi imajo strme neudobne stopnice pri vratih. Mercedes ima preozka vrata za sodobne pojme...
LP, Metod
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: 813

Odgovor Napisal/-a casio »

Pri FIati je dostikrat bil problem odpoved pogonskega motorja in speljevanje z enim motorjem je trajalo, garnituro so pa vseeno pripeljali do končne postaje. Mercedesi pa bi lahko rekli da so odslužili svoje in tudi prevozili lepe kilometre.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 813

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: 18.01.2021, 22:07 V bistvu so vsi stari DMG za v plavž (po en kos pa v muzej) že zato, ker imajo pogonske motorje v potniških členih in s tem povzročajo neudobje.
No no no... to pa imajo tudi vsi sodobni, razen Stadlerjevih izdelkov.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 813

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a: 19.01.2021, 17:53 No no no... to pa imajo tudi vsi sodobni, razen Stadlerjevih izdelkov.

Imajo tudi primerno tišje motorje z mirnejšim tekom. Sploh Kanarčki so precej hrupni v členu 713 med vožnjo, Zelenci so malo boljši (vseeno so bili delani za višji rang vlakov), za Fiate pa težko rečem, ker se že dooolgo nisem peljal z nobenim od njih (z Mišo se sploh še nisem) ampak zdi se mi, da so bili pretežni del časa vseeno tišji od Kanarčkov, še posebej ker so večino časa vozili z nižjimi obrati.

Ampak pustimo malenkosti, dejstvo je da nobena od starih SŽ garnitur ni ravno primerna za sodoben potniški promet in res nima smisla, da se jih pretirano drži v prometu (razen za muzejske vožnje) če bo dovolj sodobnih DMG (ali bodo to Stadlerji ali pa bodo v naslednjih letih kupljene garniture še kakšnega drugega proizvajalca).
LP, Metod
Odgovori