Pusti to...nekateri so pač pametnejši za tri liste bolj, kot 500-listna knjiga.
Daljinsko krmiljenje preko UIC kabla ali daljinsko krmiljenje preko sistemov, ki jih uporabljajo države čez lužo je isto, kot pire krompir ali restan krompir-oboje je krompir. Samo drugače pripravljen.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Zaprosil bi za pojasnilo; ker sem na sosednji temi prebral da so vsi Mopedi v lasti potniškega prometa, me zanima če so in na kakšen način razporejene tudi Brižitke - ker se mi zdi da posamezne številke (recimo št. 001 ali 005), vlečejo enako tovorne kot potniške vlake?
jž 363 napisal/-a:Zaprosil bi za pojasnilo; ker sem na sosednji temi prebral da so vsi Mopedi v lasti potniškega prometa, me zanima če so in na kakšen način razporejene tudi Brižitke - ker se mi zdi da posamezne številke (recimo št. 001 ali 005), vlečejo enako tovorne kot potniške vlake?
363 in 541 potniški promet najema od tovornega. Na nekaterih klasičnih vlakih sta ti dve mašini pač stalnica, ker je 342 premalo. Poleg tega pa imamo (smo imeli, sedaj so karavanke zaprte) še interoperabilnost z Avstrijci, tako da so na relaciji Dobova-jesenice-Avstrija na MV običajno 541 oz. 1216.
363 - 024 je v torek prišla iz revizije, fotografije pa so bile posnete v petek, 16. aprila, na ljubljanski postaji. Očitno je bila to tekalna vožnja proti Opčinam.
Žiga napisal/-a: ↑18.04.2021, 17:21
363 - 024 je v torek prišla iz revizije, fotografije pa so bile posnete v petek, 16. aprila, na ljubljanski postaji. Očitno je bila to tekalna vožnja proti Opčinam.
Tole je obremenilna vožnja, tekalna se opravi kot strojna vožnja same lokomotive, tole kar si ujel ti pa je obremenilna vožnja kjer se lokomotivo obremeni in načeloma opravi vožnjo rednega vlaka brez raznoraznih poiskusov hitrega zaviranja. V eno smer praviloma vleče tovornega, v drugo potniškega.
363-024 je 16. 4. bila pri povratku v Lj priprega vlaka 482, dodali pa smo jo v Pivki.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Regan 664 napisal/-a: ↑11.08.2021, 9:41
Pa zakaj kraljica, ali ni lepše brižitka?
Si upam stavit, da bo leta 2030 še vedno vozilo kar nekaj brižitk...
Za tolko ton tovora prepeljanega, večinoma iz Kopra ji vzdevek "mogočna" zelo pristaja.
Leta 2026 bo praznovala "abrahamčka" .
Drugače pa ja do leta 2030 sigurno bojo še vozile,v kakšnem številu pa bomo še videli.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Leta 2026 bo praznovala "abrahamčka" .
Drugače pa ja do leta 2030 sigurno bojo še vozile,v kakšnem številu pa bomo še videli.
V kakšnem številu ni vprašanje, vedno manjšem je edini smiselni odgovor. Vzdrževanje 50 let stare lokomotive ravno ni racionalen posel pa vse pretekle zasluge gor ali dol. So nekoč lepo rekli ata cesar
Deset let zvesto služil si cesarju,
nakar oddali smo te mesarju
V tem primeru bodo pač končale na odpadu in predelane v novih izdelkih.
Ljubitelj napisal/-a: ↑11.08.2021, 14:42
V kakšnem številu ni vprašanje, vedno manjšem je edini smiselni odgovor. Vzdrževanje 50 let stare lokomotive ravno ni racionalen posel pa vse pretekle zasluge gor ali dol. So nekoč lepo rekli ata cesar
Deset let zvesto služil si cesarju,
nakar oddali smo te mesarju
Saj pravim,glede na kilometre in leta jih je še dosti v obratovanju. Bomo pa videli čez par let kaj bo, in predvsem na kak način bodo zapustile tire.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan