363

Debata okoli voznega parka
Odgovori
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Mi ju prosim razkriješ?

Podatek je od TT 668 A2 je 516 lamel na komutator
Žal ne razumem enačbe? Takšna kakršna je, ni rešljiva... Q krajšaš p=1/3p? p^2=1/3 ne razumem...
Zadnjič spremenil andrazon, dne 09.01.2019, 21:26, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Andraž
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Lap winding je zankasto navitje
Wave winding pa valovito navitje.
Če je poleg duplex gre pa za dvoplastno, simplex pa enoplastno.
Na pamet pa žal ti ne morem dati nobenih podatkov, ker samo predvidevaš, niti ne poznam motorja v detajle. Enačba, ki sem ti jo napisal pove število utorov na pol in je pomembna za širino tuljav. 3 krat p=6 polni motor.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Tvoja enačba da 86 na pol... Iz tega se da kaj povedat ali ne?

Glede na dostopne sheme motorja BB 665 A1 pa gre za duplex
Zadnjič spremenil andrazon, dne 09.01.2019, 21:26, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Andraž
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: 363

Odgovor Napisal/-a 038 »

A ni v temi "ko brizita slece svoj bikini" @cokla podal slike z poskodovano krtacko na vlecnem motorju. Morda pomaga kaj razjasnit.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Tole je prej narobe poimenovan motor TTB 665 A1

Slika

Slika iz francoskega foruma, za tiste ki govorite francosko: https://www.cheminots.net/forum/topic/2 ... l/?page=15

Torej, 6 polov, 2 para ščetk... Kako to dosežeš?
LP Andraž
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andrazon napisal/-a:
Torej, 6 polov, 2 para ščetk... Kako to dosežeš?
Kaj tebe zanima postavitev ščetk? Širina pola in utorovne delitve.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Tako :thumbupr postavitev ščetk je sicer jasna iz vseh slik na forumu in zgornje sheme, ne razumem pa s kakšnim povijanjem rotorja dosežeš, da to štima... 4 poli-4 ščetke: simpel; 6 polov 6 ščetk: ni problem; 6 polov 4 ščetke... wtf? Upam, da se razume zdaj kaj me zanima... Po tvojih besedah najbrž utorovne delitve? Se opravičujem, so mi elektrotehnični pojmi malo tuji...
LP Andraž
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

andrazon napisal/-a:Tako :thumbupr postavitev ščetk je sicer jasna iz vseh slik na forumu in zgornje sheme, ne razumem pa s kakšnim povijanjem rotorja dosežeš, da to štima... 4 poli-4 ščetke: simpel; 6 polov 6 ščetk: ni problem; 6 polov 4 ščetke... wtf? Upam, da se razume zdaj kaj me zanima... Po tvojih besedah najbrž utorovne delitve? Se opravičujem, so mi elektrotehnični pojmi malo tuji...
Zanimivo Andraž, omenjaš da so ti elektrotehnični pojmi tuji... zanima pa te nekaj zelo tehničnega kar tudi če ti bo kdo tukaj povedal neboš razumel če nimaš osnov o elektrotehniki.
Pa lepo od tebe, da imaš tako zanimanje ampak verjemi če nimaš osnov bo tole brezveze vedet. :mrgreen:
Moje mnenje, ne se užalit.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andrazon napisal/-a: 6 polov 4 ščetke... wtf?
Slika



Sedaj pa bolj štima :wink:
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Torej en sklop ščetk, katerih je 8, je laminat šestih med seboj izoliranih ščetk, vsaka nalega na eno lamelo kolektorja, 6 v seriji?
LP Andraž
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

V sklopu Collection 80 ans je objavljen celoten dokument LIVRET D'ÉTUDE DES CC 6500 POUR LA FORMATION DES CHEFS TRACTION iz leta 1983. Na spletni strani https://collection80.sncf.com/la-collec ... n-mai-1983 najdete prvega od treh delov tega dokumenta, drugega je relativno lahko poiskati, tretji pa je vsaj za iskanje po tej strani skrit. Vzel sem si 5 minut in te tri dele sestavil v en pdf dokument. Če ga kdo želi imet naj piše na zs. Stvar je sicer v francoščini, oznake na električnih shemah pa so enake kot v javno objavljenem priročniku za upravljanje e. lok 363.

Dve strani iz dokumenta:
Izvedba drogov nizke vleke in mazanja zobniških prenosov:

Slika

Izvedba kardanskega zgloba:

Slika
LP Andraž
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 363

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Danes je 363-014 končala revizijo, so kakšne novosti?
LP Andraž
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andrazon napisal/-a:Danes je 363-014 končala revizijo, so kakšne novosti?
...verjetno njena zadnja revizija...
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: 363

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Re 4/4 napisal/-a:
andrazon napisal/-a:Danes je 363-014 končala revizijo, so kakšne novosti?
...verjetno njena zadnja revizija...
Ali to pomeni da bo po tem šla v pokoj? Kdaj naj bi predvidoma do tega prišlo - in kateri so sploh dejavniki ki odredijo izločitev le-te?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 363

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

jž 363 napisal/-a:
Ali to pomeni da bo po tem šla v pokoj? Kdaj naj bi predvidoma do tega prišlo - in kateri so sploh dejavniki ki odredijo izločitev le-te?
Največji dejavniki izločitve so:
-koliko kilometrov prevozi od enega do drugega servisa. Servis = ko okvara lokomotive že vpliva na njeno sposobnost delovanja in nadaljna preprečitev hujših okvar.
-sposobnost konkuriranja na trgu. Dajmo no, sej vemo, da je omejitev teže 1900 ton na Štajerskem posledica njene kritične hitrosti in ne osnega pritiska.
-razpoložljivost rezervnih delov
-stanje konstrukcije
-splošna zastarelost
-...
Naslednja revizija te lokomotive bi morala biti v obdobju odprtja nove proge do Kopra in Semmeringa. Torej v letih 2025-2028. Težka, da se bodo obdržale 50 let stare gospe, konkurenca in razvoj pa bosta šla naprej.

Za njo pa v pokoj še 664....razen, če razpade EU. :wink:

Vsekakor pa vse lokomotive ne bodo odšle na enkrat. Ampak tako, kot mehi...
Odgovori