Stran 1 od 67

363

Objavljeno: 14.11.2006, 22:02
Napisal/-a aurinium
Pozdravljeni !!
Iz katere vrste francoske lokomotive izvira grupa SZ 363 ?
Mi lahko daste tudi glavne karakteristike.
-------------------------
Davide

Objavljeno: 14.11.2006, 22:10
Napisal/-a igor72
Na pogled je ista kot Cc6500.
Toda njihova lok je 1.5KV in je za hitrosti do 200 km/h (oziroma je bila saj baje ne vozijo več razen ene ali dveh).

Objavljeno: 14.11.2006, 22:19
Napisal/-a 664-111
363 je tudi zelo podobna CC6550 pa kabina je skoraj enaka.

Re: 363

Objavljeno: 14.11.2006, 22:31
Napisal/-a milchy
aurinium napisal/-a:Pozdravljeni !!
Iz katere vrste francoske lokomotive izvira grupa SZ 363 ?
Mi lahko daste tudi glavne karakteristike.
-------------------------
Davide
malo več podatkov pa na http://www.vlaki.net ----> http://www.vlaki.net/prava-sz.html ....

M.

Objavljeno: 15.11.2006, 9:35
Napisal/-a WORMS
363 imajo tudi Čehi ampak se po izgledu zelo razlikuje od naše (ni v sorodu je pa ista serija)


Sicer pa imajo podobne lokomotive tudi Nizozemci

serija 1605
http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... 9/1605.jpg

serija 1700
http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... 24_IMG.jpg

serija 1800
http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... NS0059.jpg

mislim, da so tudi te lokomotive Francoske izdelave in bi lahko bile v sorodu z našimi.


:D :) :( :o :( :) :D :) :( :o :o

Objavljeno: 15.11.2006, 10:52
Napisal/-a 664-111
WORMS napisal/-a:363 imajo tudi Čehi ampak se po izgledu zelo razlikuje od naše (ni v sorodu je pa ista serija)


Sicer pa imajo podobne lokomotive tudi Nizozemci

serija 1605
http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... 9/1605.jpg

serija 1700
http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... 24_IMG.jpg

serija 1800
http://www.railfaneurope.net/pix/nl/ele ... NS0059.jpg

mislim, da so tudi te lokomotive Francoske izdelave in bi lahko bile v sorodu z našimi.


:D :) :( :o :( :) :D :) :( :o :o

Razlika je v tem da so te nizozemske brižite štiriosne in so podobne francoski lokomotivi serija 7200
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/ele ... 0700_a.jpg

Objavljeno: 15.11.2006, 14:14
Napisal/-a anjan
razlika je tudi v tehnologiji naših lokomotiv in njihovih. Mislim da vse te izdeluje tovarna Alhstom

Objavljeno: 15.11.2006, 14:40
Napisal/-a WORMS
Ja res so 4 - osne, saj so te lokomotive primernejše za vožnjo po kakršne so pri nas , ker je veliko manjše trenjev lokih, le mi smo pač kupili nakaj posebnega Kar se ostalih karakteristik tiče so podobne, razen el. napetosti katero uporabljajo.

Objavljeno: 15.11.2006, 15:04
Napisal/-a Dolfe
WORMS napisal/-a:Ja res so 4 - osne, saj so te lokomotive primernejše za vožnjo po kakršne so pri nas , ker je veliko manjše trenjev lokih, le mi smo pač kupili nakaj posebnega Kar se ostalih karakteristik tiče so podobne, razen el. napetosti katero uporabljajo.
Pozabljate na osno obrenenitev in na vlečno karakteristiko. Verjemi da so trenutki, ko si želim da bi kobila imela še kakšno pogonsko os več.

Nič šimfat Brižito. Te bo Mojster banal. press :-s


lp

Objavljeno: 16.11.2006, 8:25
Napisal/-a Brižitka 363
anjan napisal/-a:razlika je tudi v tehnologiji naših lokomotiv in njihovih. Mislim da vse te izdeluje tovarna Alhstom
Kolikor vem, se je podjetje preimenovalo v Alstom, brez črke h. Če se motim, naj me kdo popravi.

Objavljeno: 16.11.2006, 9:00
Napisal/-a Gorchi
Menda je res sedaj Alstom (prej Alsthom). Lokomotive so bile namenjene za Alžirijo pa jih nekak niso hoteli imeti, mi smo jih pa z veseljem vzeli. Samo kmalu se je pojavil problem pri ventilaciji pa so bile potrebne "manjše" predelave (to mora kak človek iz CD povedat) in rešitev je bila dvig rež za ventilacijo, kar se potem pozna pri tem, da se "linija rež" za hlajenje prekine in dvigne pod streho blizu kabine. Drugače pa ja, so francoske CC6500.

Objavljeno: 16.11.2006, 10:24
Napisal/-a Dolfe
Gorchi napisal/-a:Menda je res sedaj Alstom (prej Alsthom). Lokomotive so bile namenjene za Alžirijo pa jih nekak niso hoteli imeti, mi smo jih pa z veseljem vzeli. Samo kmalu se je pojavil problem pri ventilaciji pa so bile potrebne "manjše" predelave (to mora kak človek iz CD povedat) in rešitev je bila dvig rež za ventilacijo, kar se potem pozna pri tem, da se "linija rež" za hlajenje prekine in dvigne pod streho blizu kabine. Drugače pa ja, so francoske CC6500.
ALSTOM in ALSTHOM sta kot vem, dve različni firmi.

ALSTOM je italijanska firma. Prej se je imenovala Fiat-Ferroviare ali nekaj podobnega. Gre za firmo ki je naredila med drugim tudi našega Pendolina.

ALSTHOM je zelo močan francoski konzorcij, ki izdeluje domala vse. Od navadnih stikal, papirnih strojev, lokomotiv, do vojaških tankov. Zdi se mi, da so tudi pri vesoljskem programu precej udeleženi.

Problemi z ventilacijo so se v galvnem pokazali šele sedem - osem let kasneje. Na težavo je opozorila huda zima v letu 1985. Cela slovenija je bila takrat cel mesec pokrita s suhim snegom, katerega so ventilatorji zajemali in z njim hladili vlečne motorje. Vlaga in visoka napetost pa kot je splošno znano, ne gresta skupaj. Tako je takrat celoten vozni park Brižit v enem samem tednu bil na nuli.
Naši strokovnjaki so stalnili glave skupaj in izdelali, ter vgradili sekundarni sistem ventilatorjev, ki predhodno očisti zrak trdih delcev, predno ta pride v vlečne motorje.
Predelava je bila najprej v preizkusni fazi, nato pa se je postopoma izvajala. Mislim, da je to trajalo nekako tri leta, predno so vse Brižite bile predelane.
Žal se to pozna na zunanjem izgledu lokomotive, ki jo vsaj po mojem okusu močno kazi. Je pa zadeva 100% funkcionalna in je opravičila svoj namen.

lp

Objavljeno: 16.11.2006, 11:22
Napisal/-a milchy
dolfe to pot se pa malo motiš ....
na temle linku http://www.rail.lu/alstom.html je vse razloženo ....
Alsthom je bila firma do leta 1999, od tu naprej pa je Alstom ....

;)

Objavljeno: 16.11.2006, 13:23
Napisal/-a Dolfe
To je pa nekaj novega, vsaj zame in tudi marsikaj pojasni.

Se pravi, bivša ALSTHOM - sedanja ALSTOM je očitno kupila Fiatovo tovarno, kjer med drugim izdelujejo tudi ETR-je z nagibno tehniko?

Na podstavnih vozičkih pendolina, ki so že doživeli revizijo, je prisoten ta emblem. Ravno tako se je to ime pojavilo prvič pred dvemi leti nekje, ko je v naše barve odet pendolino izvajal meritve o vplivih bočnih pospeškov.

Vse ostalo o firmi ALSTHOM drži. Jaz sem se s to firmo in njenimi monterji srečal, še predno sem prišel na železnico. In ko sem na Brižiti videl ploščico, sem samo odprl usta. :shock:

Milči, hvala za pojasnilo.

lp

Objavljeno: 16.11.2006, 17:06
Napisal/-a Regan 664
Res je Milan, mi smo od Italjanov zadnji kupili 3 pendolinote, nato pa so to firmo kupili francozi.

pred kakšnim letom je po naših progah vozil pendolino 310 z napisom ALSTHOM, ki je bil viden tudi od daleč. Nisem pa prepričan ali je pisalo s H ali brez. Uglavnem, bilo je kakor merilno vozilo že v lasti francozov. med drugim se je peljal tudi v Koper.