711

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a:
vidkrt napisal/-a: ... ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji!
Muzeji naj bi prikazovali realnost v neki časovni točki. In hočeš-nočeš Jugoslavija je bila kar nekaj časa realnost, tudi za vozni park SŽ, ki se sedaj poslavlja od aktivne službe.
Tudi parna lokokotiva 03-002, sedaj muzejski primerek, je bila ob zaključku rednega obratovanja nekoliko drgačna kot je sedaj predstavljena v muzeju. Nekaterim je to všeč, nekaterim ne, pomembno pa je da se detajli skladajo.
Problem bi bil, če bi bili na vozilu detajli iz različnih časovnih obdobij. Recimo pri 711: JŽ zelena ne gre skupaj z oznakami SŽ. Ali pa originalne velike luči na Gomulkah 311/15 z oznakami SŽ. Ali pa klime za strojevodske kabine z oznakami JŽ. In tako naprej.
@vidkrt, muzej mora prikazati stvari skozi čas. In za 711 - ki je bil vedno "ljubljanski", torej slovenski motornik - bi bil to lep poklon, da bi se posamezne garniture tega najudobnejšega vlaka JŽ prikazale v vseh barvnih shemah, ki jih je nosil skozi čas. Saj imajo tudi Nemci marsikateri stroj tako v zahodnonemških (DB) kot vzhodnonemeških (DR) barvah, odvisno iz katere od obeh držav je posamezno vozilo prišlo.

@mkx, ko smo že pri tej temi o bivšem in sedanjem (ohranjenem) izgledu, se spomniš 33-037 z rumenimi črtami, belimi kolesnimi obroči in belimi odbojniki? :hang :hang :hang :bicikl :medic
Za bruhat res. Najbolj "delovni stroj" na tirih, ki nikoli ni bil namenjen okraševanju, so spremenili v navaden gravž. Dobro da je zdaj taka kot je, dosti lepša.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 711

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

mkx napisal/-a:
vidkrt napisal/-a: ... ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji!
Muzeji naj bi prikazovali realnost v neki časovni točki. In hočeš-nočeš Jugoslavija je bila kar nekaj časa realnost, tudi za vozni park SŽ, ki se sedaj poslavlja od aktivne službe.
Tudi parna lokokotiva 03-002, sedaj muzejski primerek, je bila ob zaključku rednega obratovanja nekoliko drgačna kot je sedaj predstavljena v muzeju. Nekaterim je to všeč, nekaterim ne, pomembno pa je da se detajli skladajo.
Problem bi bil, če bi bili na vozilu detajli iz različnih časovnih obdobij. Recimo pri 711: JŽ zelena ne gre skupaj z oznakami SŽ. Ali pa originalne velike luči na Gomulkah 311/15 z oznakami SŽ. Ali pa klime za strojevodske kabine z oznakami JŽ. In tako naprej.
Ja, prav imaš. Pa jih bodo imeli še tudi za nadomestne garniture, drugače pa bojo ves čas v muzeju?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: 711

Odgovor Napisal/-a desiro »

vidkrt napisal/-a:
mkx napisal/-a:
vidkrt napisal/-a: ... ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji!
Muzeji naj bi prikazovali realnost v neki časovni točki. In hočeš-nočeš Jugoslavija je bila kar nekaj časa realnost, tudi za vozni park SŽ, ki se sedaj poslavlja od aktivne službe.
Tudi parna lokokotiva 03-002, sedaj muzejski primerek, je bila ob zaključku rednega obratovanja nekoliko drgačna kot je sedaj predstavljena v muzeju. Nekaterim je to všeč, nekaterim ne, pomembno pa je da se detajli skladajo.
Problem bi bil, če bi bili na vozilu detajli iz različnih časovnih obdobij. Recimo pri 711: JŽ zelena ne gre skupaj z oznakami SŽ. Ali pa originalne velike luči na Gomulkah 311/15 z oznakami SŽ. Ali pa klime za strojevodske kabine z oznakami JŽ. In tako naprej.
Ja, prav imaš. Pa jih bodo imeli še tudi za nadomestne garniture, drugače pa bojo ves čas v muzeju?
Verjetno dokler bodo imeli revizijo in bodo v voznem stanju ne bodo v muzeju, kvečjem v neki rezrevi nekje, se pa bojim da niti en ne bo končal v muzeju...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 711

Odgovor Napisal/-a preglednik »

in zakaj ne bi dva prišla na Goriško, da bi kljub starosti poskrbela za udobno in direktno povezavo s prestolnico?
preglednik
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

TGV Lyria napisal/-a: @mkx, ko smo že pri tej temi o bivšem in sedanjem (ohranjenem) izgledu, se spomniš 33-037 z rumenimi črtami, belimi kolesnimi obroči in belimi odbojniki? :hang :hang :hang :bicikl :medic
Za bruhat res. Najbolj "delovni stroj" na tirih, ki nikoli ni bil namenjen okraševanju, so spremenili v navaden gravž. Dobro da je zdaj taka kot je, dosti lepša.
Ne vem ali vam je poznano kdaj se je začelo s tem okraševanjem lokomotiv in to še v času njihovih rednih aktivnih let. Parne lokomotive so "dolžile" stalne posadke v turnusu. Bližala se je proslava v Beogradu, žal točnega leta ne vem, in prva lokomotiva v Sloveniji je takrat dobila zlate pasove preko kotla, to je bila serija 03, če se ne motim je bil njen domicil Zidani most. Od takrat dalje pa so bolj umetniško nadarjene posadke po svoje prikrajale zunanji izgled lokomotiv. Znalo je biti da je bila le ena lokomotiva posamezne serije ozalšana po svoje.

Serija 33 je svoje domovanje na slovenskem dobila šele proti koncu parne eksploatacije in ni nobena imela kakšnih grafičnih dodatkov, nenazadnje je bil to teški delovni stroj. So pa imele nekatere lokomotive te serije na "plašnicah" papajočo jugoslovansko zastavo. Tudi 33-037 jo je imela ko je prišla na razrez v jeseniško železarno. Hvalabogu so jo pravočasno zaustavili in ni končala v plavžu. V kolikor se boste kdaj nahajali v železniškem muzeju Bratislava, boste tam lahko videli eno izmed njenih sester iz tega kontingenta namenjenih v plavž, katera ima na plašnicah še vedno jugoslovansko zastavo.
Tine
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

Danes ob treh zjutraj je v Mostah popolnoma zgorel Zelenc 001/002. :cry: Škoda, da tako žalostno končajo nekateri vlaki.
https://novice.svet24.si/clanek/novice/ ... ompozicije
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Kanarček715 napisal/-a: 07.02.2021, 18:54 Danes ob treh zjutraj je v Mostah popolnoma zgorel Zelenc 001/002. :cry: Škoda, da tako žalostno končajo nekateri vlaki.
https://novice.svet24.si/clanek/novice/ ... ompozicije
Kolikor vem, je bil odstavljen in ne več v voznem stanju?
Če ne tako, bi končal pa v starem železu. Škoda ga je v bistvu bolj zaradi rezervnih delov, ampak itak bodo 711 v roku dveh let vsi odstavljeni.
Razen, če gremo spet na tisti nivo "treba je vse garniture dati v muzej".
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 711

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Lahko bi dva dali na Bohinjsko progo in ponovno uvedli Sočo: direktni vlak do Ljubljane. To bi bil izjemen doprinos v letu železnic na Goriškem.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 07.02.2021, 20:03 Lahko bi dva dali na Bohinjsko progo in ponovno uvedli Sočo: direktni vlak do Ljubljane. To bi bil izjemen doprinos v letu železnic na Goriškem.
Ja. Izjemen doprinos, leta 2021 obujati linije z zastarelimi karetami iz 70-ih let. =D> =D> =D>
Ker verjetno zato kupujemo Stadlerje, da se bo še naprej drsalo na dolge proge, celo napol pod žicami, stare hreščeče OM motorje. ](*,) ](*,) ](*,)
Še poseben doprinos k udobju potovanja pa bi bila stara vrata na kljuko. Verjetno bi jih potniki takoj vzljubili za svoje vsakdanje vožnje #-o #-o
Nekaterim je realnost očitno res tujka.

p.s. Pa nimam nič proti Zelencem na Bohinjki. Ampak zgolj v vlogi sobotnega muzejskega vlaka, ker parna vleka itak ne bo več videla svetlega. Za take stvari so več kot idealni.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 711

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Le kaj jim fali? Udobni (letalski) sedeži, ki se obračajo v smeri vožnje, mizica na katero lahko odložiš računalnik in delaš na službeni poti v Ljubljano. Na kolenih ga ne moreš imeti. In tista kljuka - tudi doma uporabljam takšen način za odpiranje vrat.
Na žalost so zelenci in nagibni (pendolino) edini vlaki na SŽ ki to omogočajo. In ko bodi zelenci odšli, na dizelskem področju več te možnosti ne bo.
preglednik
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: 711

Odgovor Napisal/-a desiro »

preglednik napisal/-a: 07.02.2021, 21:38 Le kaj jim fali? Udobni (letalski) sedeži, ki se obračajo v smeri vožnje, mizica na katero lahko odložiš računalnik in delaš na službeni poti v Ljubljano. Na kolenih ga ne moreš imeti. In tista kljuka - tudi doma uporabljam takšen način za odpiranje vrat.
Na žalost so zelenci in nagibni (pendolino) edini vlaki na SŽ ki to omogočajo. In ko bodi zelenci odšli, na dizelskem področju več te možnosti ne bo.
Si že videl prvi razred serje 610?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 711

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ja, 12 sedežev.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 711

Odgovor Napisal/-a mkx »

preglednik napisal/-a: 07.02.2021, 22:21 Ja, 12 sedežev.
Za službeno pot boš pa plačal dodatek ... ker vsakdanji potniki ga ne bodo. Zato boš (skoraj) sam v tistem oddelku.
LP, Metod
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

TGV Lyria napisal/-a: 07.02.2021, 19:16Kolikor vem, je bil odstavljen in ne več v voznem stanju?
Zadnje redne vožnje je opravil konec l. 2017 do Buzeta, v začetku l. 2018 je bil nato prepeljan iz Divače v Ljubljano.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Za službeno pot boš pa plačal dodatek ... ker vsakdanji potniki ga ne bodo. Zato boš (skoraj) sam v tistem oddelku.
Še kadar sem se na SŽ peljal v 1. razredu nisem bil sam, ampak v družbi nekih ajzenponarjev, po možnosti direktno s štreke v delovnih oblačili..... Sicer pa ukojenci nikakor ne moremo doplačati razlike med 1. razredom in ceno drugega razreda, če uporabljamo naše zastonj vozovnice. Čudno, za višji rang pa lahko?
Odgovori