@vidkrt, muzej mora prikazati stvari skozi čas. In za 711 - ki je bil vedno "ljubljanski", torej slovenski motornik - bi bil to lep poklon, da bi se posamezne garniture tega najudobnejšega vlaka JŽ prikazale v vseh barvnih shemah, ki jih je nosil skozi čas. Saj imajo tudi Nemci marsikateri stroj tako v zahodnonemških (DB) kot vzhodnonemeških (DR) barvah, odvisno iz katere od obeh držav je posamezno vozilo prišlo.mkx napisal/-a:Muzeji naj bi prikazovali realnost v neki časovni točki. In hočeš-nočeš Jugoslavija je bila kar nekaj časa realnost, tudi za vozni park SŽ, ki se sedaj poslavlja od aktivne službe.vidkrt napisal/-a: ... ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji!
Tudi parna lokokotiva 03-002, sedaj muzejski primerek, je bila ob zaključku rednega obratovanja nekoliko drgačna kot je sedaj predstavljena v muzeju. Nekaterim je to všeč, nekaterim ne, pomembno pa je da se detajli skladajo.
Problem bi bil, če bi bili na vozilu detajli iz različnih časovnih obdobij. Recimo pri 711: JŽ zelena ne gre skupaj z oznakami SŽ. Ali pa originalne velike luči na Gomulkah 311/15 z oznakami SŽ. Ali pa klime za strojevodske kabine z oznakami JŽ. In tako naprej.
@mkx, ko smo že pri tej temi o bivšem in sedanjem (ohranjenem) izgledu, se spomniš 33-037 z rumenimi črtami, belimi kolesnimi obroči in belimi odbojniki?
Za bruhat res. Najbolj "delovni stroj" na tirih, ki nikoli ni bil namenjen okraševanju, so spremenili v navaden gravž. Dobro da je zdaj taka kot je, dosti lepša.