Daj kar k Bojanu v Fotopise.ursika napisal/-a:.......
Isto so nam delali, ko sm šla v Kijev, na vlaku iz Budimpešte v ukrajinski Lvov na meji med krajema Zahony in Chop. Je kar trajalo, da so vse zamenjali... Nekaj nam je uspelo pofotkat, ma niso bli zlo zadovoljni ajznponarji, ko so vidli, da tujci slikamo... bom dala kšno fotko v galerijo. LP
Vagon za Moskvo
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
hehe, vlaki je nočni in okoli ob 02 uri ali 03 uri, hehe haha. jaz tudi včasi fotko na vlaku za nočni da samo ob poleti leta,zaradi veliko vozi na vlaku za KOPALNI VLAKI.... lpDolfe napisal/-a:Daj kar k Bojanu v Fotopise.ursika napisal/-a:.......
Isto so nam delali, ko sm šla v Kijev, na vlaku iz Budimpešte v ukrajinski Lvov na meji med krajema Zahony in Chop. Je kar trajalo, da so vse zamenjali... Nekaj nam je uspelo pofotkat, ma niso bli zlo zadovoljni ajznponarji, ko so vidli, da tujci slikamo... bom dala kšno fotko v galerijo. LP
Zanimivo,
Jaz sem bil prepričan, da uporabljajo vagone s spremenljivo širino osi. V šaniji je menjava tirne širine (Barcelona-Madrid, ALTARIA EXP) zahtevala le nekajminutno počasno vožnjo (če me spomin ne vara je bila tabla 20 km/h).
Kako pa je s tovornimi vagoni, ali pretovarjajo tovor ali tudi zamenjajo podstavne vozičke?
LP
Ljubitelj
Jaz sem bil prepričan, da uporabljajo vagone s spremenljivo širino osi. V šaniji je menjava tirne širine (Barcelona-Madrid, ALTARIA EXP) zahtevala le nekajminutno počasno vožnjo (če me spomin ne vara je bila tabla 20 km/h).
Kako pa je s tovornimi vagoni, ali pretovarjajo tovor ali tudi zamenjajo podstavne vozičke?
LP
Ljubitelj
Do leta 2005 so bili v rednem prometu tovorni vagoni RENFE oz. TRANSFESA s spremenljivo geometrijo kolotekov. Prevažali so dele za Renault v Novem mestu. A kot zanimivost naj povem, da dele niso vozili iz Španije in jim na meji niso spreminjali širine koloseka, prav tako pa ti vlaki nikoli niso peljali direktno v Revoz, kar bi glede na osni pritisk lahko, ampak so vse kontejnerje iz KT Ljubljana prevažali v Novo mesto po cesti.
Slike so pa iz leta 2001 in so slabše kvalitete........
M.
Slike so pa iz leta 2001 in so slabše kvalitete........
M.
milchy napisal/-a:Do leta 2005 so bili v rednem prometu tovorni vagoni RENFE oz. TRANSFESA s ............................................................................... prav tako pa ti vlaki nikoli niso peljali direktno v Revoz, kar bi glede na osni pritisk lahko, ampak so vse kontejnerje iz KT Ljubljana prevažali v Novo mesto po cesti........
M.
Vsekaor je obstajal tehten razlog, zakaj so se vagoni razkladali ravno v Kontejnerskem Terminalu v Ljubljani in ne v Novem mestu.
Sposobnost proge pri tem ni imela nobene vloge.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdravljeni
Mislim, da je sistem spreminjanja tirne širine koles z "vožnjo skozi" nameščen samo na Špansko-Francoski meji saj gre za zadevo, ki jo je patentiral španski proizvajalec Talgo:
http://www.talgo.com/htm/English/Produc ... ncho01.htm
Mislim, da je zadeva v uporabi samo na Talgo vlakih, za navadne vagone pa se tudi na Špansko-Francoski meji uporablja menjava kolesnih dvojic. Slike na naslednjem linku prikazujejo dogajanja na francoski mejni postaji Cerbere - Port Bou (Port Bou je že v Španiji). Tukaj sicer "pokleknem" (Francosko znam samo oni stavek "Voules vous...." ), ima pa link 4 strani, na naslednjo pa pridete s klikom desno spodaj na napis "page suivante". Na slikah boste videli tudi TRANSFESA vagone, ki jih omenja Milchy.
http://www.foudurail.net/vo/cerbere1.html
Pa še tloris postaje (zelo zanimiv, privlačno za pretvorbo v kakšno maketo)
http://ccl.kuleuven.be/~corn/cerbere.jpg
Na legendi pomeni:
voie normale - normalni tir
voie mixte a 4 files de rails - mešani tiri s štirimi tirnicami
voie large - normalni tir
LP
Jože
Mislim, da je sistem spreminjanja tirne širine koles z "vožnjo skozi" nameščen samo na Špansko-Francoski meji saj gre za zadevo, ki jo je patentiral španski proizvajalec Talgo:
http://www.talgo.com/htm/English/Produc ... ncho01.htm
Mislim, da je zadeva v uporabi samo na Talgo vlakih, za navadne vagone pa se tudi na Špansko-Francoski meji uporablja menjava kolesnih dvojic. Slike na naslednjem linku prikazujejo dogajanja na francoski mejni postaji Cerbere - Port Bou (Port Bou je že v Španiji). Tukaj sicer "pokleknem" (Francosko znam samo oni stavek "Voules vous...." ), ima pa link 4 strani, na naslednjo pa pridete s klikom desno spodaj na napis "page suivante". Na slikah boste videli tudi TRANSFESA vagone, ki jih omenja Milchy.
http://www.foudurail.net/vo/cerbere1.html
Pa še tloris postaje (zelo zanimiv, privlačno za pretvorbo v kakšno maketo)
http://ccl.kuleuven.be/~corn/cerbere.jpg
Na legendi pomeni:
voie normale - normalni tir
voie mixte a 4 files de rails - mešani tiri s štirimi tirnicami
voie large - normalni tir
LP
Jože
Dolfe napisal/-a:milchy napisal/-a:Do leta 2005 so bili v rednem prometu tovorni vagoni RENFE oz. TRANSFESA s ............................................................................... prav tako pa ti vlaki nikoli niso peljali direktno v Revoz, kar bi glede na osni pritisk lahko, ampak so vse kontejnerje iz KT Ljubljana prevažali v Novo mesto po cesti........
M.
Vsekaor je obstajal tehten razlog, zakaj so se vagoni razkladali ravno v Kontejnerskem Terminalu v Ljubljani in ne v Novem mestu.
Sposobnost proge pri tem ni imela nobene vloge.
Dolfe - verjetno res .... ve ga pa kdo drug .....
Stvar je povsem preprosta.
REVOZ ni imel kje, niti s čim razkladat 30 tonske zabojnike. Postaviti nov kontejnerski terminal še v Novem mestu, se pa najbrž ne bi splačalo v doglednem času. Revoz še zase ne ve koliko časa bo obstajal v NM, kaj šele da bi si delal dodatne stroške s pretovarjanjem.
REVOZ ni imel kje, niti s čim razkladat 30 tonske zabojnike. Postaviti nov kontejnerski terminal še v Novem mestu, se pa najbrž ne bi splačalo v doglednem času. Revoz še zase ne ve koliko časa bo obstajal v NM, kaj šele da bi si delal dodatne stroške s pretovarjanjem.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe tole pa ne bo držalo. Premočen kamijonarski lobi je bil, da ne omenim še česa drugega p********.Dolfe napisal/-a:Stvar je povsem preprosta.
REVOZ ni imel kje, niti s čim razkladat 30 tonske zabojnike. Postaviti nov kontejnerski terminal še v Novem mestu, se pa najbrž ne bi splačalo v doglednem času. Revoz še zase ne ve koliko časa bo obstajal v NM, kaj šele da bi si delal dodatne stroške s pretovarjanjem.
Tine
mislim, da ima Tine prav, ker so kontejnerje raztovarjali v Lj s Kalmaryem, podoben (sicer Litostrojev) pa stoji v NM, kontejnerji pa ne verjamem da so bili 30 tonski, ker potem ne bi smeli it dalje po cesti .....
a to je preteklost, slike vagonov sem dal samo kot primer, da so taki vagoni vozili po slovenskih tirih .....
M.
a to je preteklost, slike vagonov sem dal samo kot primer, da so taki vagoni vozili po slovenskih tirih .....
M.
Govorilo se je, da je bil omenjeni prevoz finančno precej neugoden za SŽ. Če lahko kamionarji vozijo za nižjo ceno, potem naj se nas nekdo usmili............Tine Jarm napisal/-a: Dolfe tole pa ne bo držalo. Premočen kamijonarski lobi je bil, da ne omenim še česa drugega p********.
Če je pa REVOZ kamionarjem pripravljen plačevati več, potem je tržna logika en sam bla bla bla........
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ta tema se je povsem oddaljila od prvotnega posta (vagon za Moskvo).Dolfe napisal/-a:Govorilo se je, da je bil omenjeni prevoz finančno precej neugoden za SŽ. Če lahko kamionarji vozijo za nižjo ceno, potem naj se nas nekdo usmili............
Če je pa REVOZ kamionarjem pripravljen plačevati več, potem je tržna logika en sam bla bla bla........
Povem ti lahko to, da je za temi prevozi stal zelo močan privatni kapital.
Za potrebe pretovarjanja kontejnerjev v Novem mestu so nabavili Litostrojsko prekladalno vozilo (malce neroden izraz ). Pa ne samo za potrebe Revozovih kontejnerjev, temveč tudi za potrebe pretovora kontejnerjev natovorjenih s cementom. No cement so poskusili pretovarjati tudi v Trebnjem, kjer pa je bilo kar nekaj tehničnih težav in so od tega odstopili. Vsekakor pa so še vedno v Novem mestu sposobni pretovarjati kontejnerje .
Vsi vi, kateri vozite lokomotive, verjetno veste, da se les iz Bosne za Italijo natovarja v Pivki. To je že druga zgodba kako ne pustiti preveč tovora na dolenjske proge. Prvotno je bilo predvideno, mislim da v Črnomlju, če ne celo v Metliki, natovarjanje tega lesa in prevoz skoraj da po celi Sloveniji z vlakom. Sedaj pa Bosanski kamijoni vozijo skoraj da do Italianske meje.
Očitno nekomu ni do tega, da bi bil malce živahnjejši železniški tovorni promet tudi na Dolenjskem.
Nikakor pa se ne da primerjati naprimer samo porabe dizel goriva med lokomotivo in kamijonom. Res je da Španka pokuri več kot en kamijon. Vendar je tu treba vedeti, da ena lokomotiva prepelje recimo vsaj 15 vagonov, v veliko primerih seveda več, in na teh je po en kontejner, včasih celo dva. Pa izračunajte primerjavo, pribljižno porabo ene lokomotive proti dvajsetim kamijonom. Pa še to upoštevajte, da je dizel za SŽ cenejši, kot pa za ostale uporabnike.
Se opravičujem za to moje nakladanje, ampak enostavno nisem mogel biti tiho, saj dokaj dobro poznam ozadje tega dogajanja.
Tine