Španka 644
Re: Španka 644
Kakšno je trenutno stanje serije 644 pri nas?
644-004
644-005 aktivna
644-008
644-012
644-014 aktivna
644-016 aktivna
644-018 aktivna
644-020 aktivna
644-021
644-022
644-025 aktivna
644-004
644-005 aktivna
644-008
644-012
644-014 aktivna
644-016 aktivna
644-018 aktivna
644-020 aktivna
644-021
644-022
644-025 aktivna
Re: Španka 644
644-022 bi znala bit v CD Maribor. Videna (in slikana) znotraj kompleksa CD okoli Božiča 2014.
Goran
Re: Španka 644
1.4.2015
644004 Studenci, neaktivna
644005 Primorska, aktivna
644008 Novo mesto, neaktivna
644012 Studenci, neaktivna (v popravilu)
644014 Ljubljana, aktivna
644016 Novo mesto, aktivna
644018 Studenci, neaktivna (v popravilu)
644020 Avtovlak, aktivna
644021 Novo mesto, neaktivna
644022 Studenci, neaktivna (čaka na popravilo)
644025 Prekmurje, aktivna
644004 Studenci, neaktivna
644005 Primorska, aktivna
644008 Novo mesto, neaktivna
644012 Studenci, neaktivna (v popravilu)
644014 Ljubljana, aktivna
644016 Novo mesto, aktivna
644018 Studenci, neaktivna (v popravilu)
644020 Avtovlak, aktivna
644021 Novo mesto, neaktivna
644022 Studenci, neaktivna (čaka na popravilo)
644025 Prekmurje, aktivna
Re: Španka 644
Hvala za informacije
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Španka 644
Pozdrav
Španke na glavnem kolodvoru v MB ne vidimo prav pogosto, da bi pa prenočevala v štucu pri pošti, je pa (vsaj po mojem vedenju) zelooo redko.
Ujel sem jo v torek, 14.04.2015 zjutraj malo čez sedmo, zato mi je sonce scvrlo levi zgornji vogal slike
LP
Jože
Španke na glavnem kolodvoru v MB ne vidimo prav pogosto, da bi pa prenočevala v štucu pri pošti, je pa (vsaj po mojem vedenju) zelooo redko.
Ujel sem jo v torek, 14.04.2015 zjutraj malo čez sedmo, zato mi je sonce scvrlo levi zgornji vogal slike
LP
Jože
Re: Španka 644
Počasi izumirajoča vrsta.
Re: Španka 644
Koliko jih trenutno (še) vozi na slovenskih tirih?
Re: Španka 644
So dovolj opravile da gredo lahko zasluženo v penzijo, oz. v muzej, ter na občasne muzejske vožnje. Železnice Slovenije pa si zaslužijo kaj novejšega in boljšega. Mislim da smo to stopnjo razvoja dosegli, da nam v rednem prometu ni potrebno uporabljat 40 do 50 let starih dizlašov, predvsem tudi zato ker bo prej ali slej treba zaviti tudi čez mejo, če bo podjetje hotelo preživeti.
Trenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug.
Trenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug.
Re: Španka 644
http://users.atw.hu/vonatfoto/d060/d060 ... /09009.jpgsuha napisal/-a: Mislim da smo to stopnjo razvoja dosegli, da nam v rednem prometu ni potrebno uporabljat 40 do 50 let starih dizlašov, predvsem tudi zato ker bo prej ali slej treba zaviti tudi čez mejo, če bo podjetje hotelo preživeti.
Trenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug.
http://static.panoramio.com/photos/large/73817597.jpg
https://i.ytimg.com/vi/0Ten1IE2Xyc/maxresdefault.jpg
http://iho.hu/img/galery/130403-Nohab_1.jpg
http://users.atw.hu/vonatfoto/d060/d060 ... /09005.jpg
http://static.panoramio.com/photos/large/54909145.jpg
...
Na severu pa čez klance noben ne vozi redno z dizli.
Re: Španka 644
In Re 4/4 pokaže same slike iz nič kaj boljšega vzhoda,.... in dodajaTrenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug.
Bom pa še jaz dodal, in tam, kjer je železnica dobičkonosna transportna dejavnost, s skoraj polovičnim deležem v suhozemskem prometu nikomur ne pade na pamet, da bi čez hrib in dol vozil na elektriko....Na severu pa čez klance noben ne vozi redno z dizli.
LPL
Re: Španka 644
Pred posodobitvijo lokalnih prog in pa industrijskih tirov, kateri ob lokalnih progah ne prenesejo velike osne obremenitve, jaz sorazmerno lahke šest osne španke rajši nebi prehitro izloćil iz prometa.suha napisal/-a:So dovolj opravile da gredo lahko zasluženo v penzijo, oz. v muzej, ter na občasne muzejske vožnje. Železnice Slovenije pa si zaslužijo kaj novejšega in boljšega. Mislim da smo to stopnjo razvoja dosegli, da nam v rednem prometu ni potrebno uporabljat 40 do 50 let starih dizlašov, predvsem tudi zato ker bo prej ali slej treba zaviti tudi čez mejo, če bo podjetje hotelo preživeti.
Re: Španka 644
Na zahodu, je dizel vleka tako pogosta, kot presežek v proračunu republike Slovenije. (Nizozemsko izpuščam) Le zakaj je več kot 100 operaterjev tako butastih?Ljubitelj napisal/-a:
In Re 4/4 pokaže same slike iz nič kaj boljšega vzhoda,....
Bom pa še jaz dodal, in tam, kjer je železnica dobičkonosna transportna dejavnost, s skoraj polovičnim deležem v suhozemskem prometu nikomur ne pade na pamet, da bi čez hrib in dol vozil na elektriko....
LPL
Seveda ne bodo vozili na elektriko. Dokler bodo imeli liter goriva tako poceni (tudi samo 35 centov; Januarja 50 evrskih centov. ) se lahko čez lužo brez težav bahajo z 8 dizli na 23 promilih vzpona.
Sicer mi pa ni jasno. Kako lahko prevoznik naredi več kot 15 milijonov evrov dobička, pa v floti nima niti ene dizelske lokomotive in vozi redno v 28 promilske klance?
Re: Španka 644
Ne smeš pozabiti, da sem omenjal deželo, zibelko avtomobilizma, kjer ima železnica pomemben delež v kopenskem transportu dobrin, okoli 45%. V zahodni Evropi je ta minoren, 10-20%. Seveda pa verjamem, da operaterji radi vozijo po električnih progah. Problem je samo to, da niso v elektrifikacijo vložili centa. Koliko so pa uporabnine pa dovolj podatek, da v RS zbrana uporabnina ni dovolj niti za najnujneše vzdrževanje, kaj šele za upravljanje prog.Sicer mi pa ni jasno. Kako lahko prevoznik naredi več kot 15 milijonov evrov dobička, pa v floti nima niti ene dizelske lokomotive in vozi redno v 28 promilske klance?
LPL
Re: Španka 644
Bom jaz nekaj z zahoda/severa:Ljubitelj napisal/-a: In Re 4/4 pokaže same slike iz nič kaj boljšega vzhoda
https://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_ ... ,_2013.jpg
https://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baurei ... 467_DB.jpg
Transportna ja, ne pa potniška kot v Evropi.Ljubitelj napisal/-a: Bom pa še jaz dodal, in tam, kjer je železnica dobičkonosna transportna dejavnost, s skoraj polovičnim deležem v suhozemskem prometu nikomur ne pade na pamet, da bi čez hrib in dol vozil na elektriko....
LPL
Hec pa je v tem da nimajo dosti drugačnih dizelskih lokomotiv kot SŽ...
Točno to je problem. Po elektrifikaciji proge do Hodoša bi lahko "brezposelni" štajersko/prekmurski Regani prevzeli naloge Špank in le-te poslali v penzijo, a zaradi zgoraj navedenega razloga to ne bo šlo.jurij napisal/-a: Pred posodobitvijo lokalnih prog in pa industrijskih tirov, kateri ob lokalnih progah ne prenesejo velike osne obremenitve, jaz sorazmerno lahke šest osne španke rajši nebi prehitro izloćil iz prometa.
Re: Španka 644
Saj obstaja beseda omrežnina.Ljubitelj napisal/-a:Seveda pa verjamem, da operaterji radi vozijo po električnih progah. Problem je samo to, da niso v elektrifikacijo vložili centa. Koliko so pa uporabnine pa dovolj podatek, da v RS zbrana uporabnina ni dovolj niti za najnujneše vzdrževanje, kaj šele za upravljanje prog.
LPL
Zakaj pa so pri nas najcenejše? Poglej v rubiko železnica iz časopisa, sem citiral zakaj.
@TGV Lyria o si me sedaj spomnil na otroštvo in Marschbahn ter Syltshuttle Westerland. . Če se bo kdo potikal po teh krajih, se splača enkrat peljati.