Nove dizelske lokomotive
Re: Nove dizelske lokomotive
Nobenih novih lokomotiv ne bo v Gorico.Niti pod razno pa ta Belih.Tiste so planirane za Dolenjsko.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Nove dizelske lokomotive
Saj vem, Primorci ste bolj za ta Rdeče Mogoče pa dobite še kakšnega FerarijaNurmi napisal/-a:Nobenih novih lokomotiv ne bo v Gorico.Niti pod razno pa ta Belih.Tiste so planirane za Dolenjsko.
LP, Metod
Re: Nove dizelske lokomotive
Tudi z OBB ejevimi rdečimi smo čisto zadovoljni.mkx napisal/-a:Saj vem, Primorci ste bolj za ta Rdeče Mogoče pa dobite še kakšnega FerarijaNurmi napisal/-a:Nobenih novih lokomotiv ne bo v Gorico.Niti pod razno pa ta Belih.Tiste so planirane za Dolenjsko.
Re: Nove dizelske lokomotive
to bo pa tudi vse od modernih dizlov v slovenijitrocken napisal/-a:Tudi z OBB ejevimi rdečimi smo čisto zadovoljni.mkx napisal/-a:Saj vem, Primorci ste bolj za ta Rdeče Mogoče pa dobite še kakšnega FerarijaNurmi napisal/-a:Nobenih novih lokomotiv ne bo v Gorico.Niti pod razno pa ta Belih.Tiste so planirane za Dolenjsko.
Re: Nove dizelske lokomotive
Danes sem na progi Pragersko-Hodoš opazil dizelico rumene krem barve (malo zašpehano), ki je vleka IC (3 vagone). Je zelo tiha in bi jo zaradi turbinskega zvoka pri (upočasnjevanju) prihodu na postajo) kmalu zamenjal za električno, kar bi bilo seveda tehnološka senzacija, saj kabla še ni na kandelabrih. Kdo ve za kakšno makino gre in kdo je njen lastnik oz. najemnik?
Simpl je tanartabul.
Re: Nove dizelske lokomotive
SŽ 645-003, v žargonu imenovana Trobentica, najeta od družbe MRCE Dispolok. Gre za lokomotivo Siemens Eurorunner ER20, bolj znano kot Hercules. SŽ imajo v najemu od MRCE še eno tako lokomotivo 645-005, ki je črne barve in je zato tudi dobila vzdevek Črna mamba.bisabre napisal/-a:Danes sem na progi Pragersko-Hodoš opazil dizelico rumene krem barve (malo zašpehano), ki je vleka IC (3 vagone). Je zelo tiha in bi jo zaradi turbinskega zvoka pri (upočasnjevanju) prihodu na postajo) kmalu zamenjal za električno, kar bi bilo seveda tehnološka senzacija, saj kabla še ni na kandelabrih. Kdo ve za kakšno makino gre in kdo je njen lastnik oz. najemnik?
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Nove dizelske lokomotive
Trobentica in Črna mamba se bosta kmalu poslovile od SŽ.
lp
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove dizelske lokomotive
A niso bile to v času žleda najete METRANS lokomotive?preglednik napisal/-a:Kaj pa 645-001, 002 in 004 ?
Re: Nove dizelske lokomotive
Najeti 645 se res poslavljata, menda pa je odobren (po dokapitalizaciji SŽ) nakup 5 rabljenih DLOK.
Re: Nove dizelske lokomotive
To je teh 5, zaradi katerih se je tema sploh odprla?
Kdo pa je odrabil Herculese, da jih prodaja?
Kdo pa je odrabil Herculese, da jih prodaja?
Re: Nove dizelske lokomotive
OBB, MRCE, ALPHA TRAINS. Ti imajo vec herculesov, ki bi jih lahko prodali. Če bo hercules...
Edit: MRCE je 10 (od 11) herculesov prodal družbi Beacon Rail Leasing.
Edit: MRCE je 10 (od 11) herculesov prodal družbi Beacon Rail Leasing.
Re: Nove dizelske lokomotive
Nakup rabljenih Herculesov,ki so se enemu prevozniku že amortizirali in so pred njimi po milijon kilometrih velike revizije.Je ena večjih bedarij,ki jih lahko SŽ storijo.Tovorni promet kot lastnik sploh nima strategije kaj z dizli početi. V poštev bi prišli samo novi Euro 4000 s svojimi 3.178 kW .Vse drugo je brez veze da kupujejo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Nove dizelske lokomotive
No to je odvisno tudi od cene nakupa rabljene lokomotive in koliko bi bilo potem potrebno vložiti vanjo.
No saj ni nujno, da bo katera družba sploh prodajala herculese. Lahko da bodo na koncu traxxi ali pa celo maxime (če je že želja po 6 osni).
No saj ni nujno, da bo katera družba sploh prodajala herculese. Lahko da bodo na koncu traxxi ali pa celo maxime (če je že želja po 6 osni).
Re: Nove dizelske lokomotive
O hudiča, kaj bi Nurmi kupil. Na glavnih progah 4 osne lokomotivce, po neki ”divjini” pa popolnoma novi, vse ostalo je brez veze...) 6 osni dizli z vlečno silo 400 kN (tovorna verzija, osna obremenitev 20,5 t). Potniška itak nima kaj iskati (21 t/os) v tej ”divjini”, pa tudi vleči nima kaj. Se bojim, da se bodo vse vlečne naprave potrgale, pol bo pa hudič.....V poštev bi prišli samo novi Euro 4000 s svojimi 3.178 kW .Vse drugo je brez veze da kupujejo.
Bodimo realni, kakšni rabljeni Herkulesi so edini domet SŽ. Podobno pa tudi pri potniških garniturah ni potrebe po sanjarjenju o novitetah. Glede na rezultate poslovanja iskati kakšne RegioNova s Češke (ČD 814) in pika.
LPL