Da te ne bo pobralo Vectronloverpetindvajsetka napisal/-a: S teboj na čelu??
Nove dizelske lokomotive
Re: Nove dizelske lokomotive
Re: Nove dizelske lokomotive
Na čelu z vsakim, ki zadeve malo spremlja. Vectron DE (če že govorimo o dizelskih) je zaenkrat zelo redek, in še tam kamor pride hitro spusti dušo. Autozug Sylt npr. ima nemalo problemov z njim.petindvajsetka napisal/-a:S teboj na čelu??maxima napisal/-a:
Pa pustimo ob strani da je Vectorn po mnenju večine precej slab
Kar se EuroDuala tiče, a ni malo preobilen za naše dizel lokalke? Mrcina je krepko večja od npr. Helge že po izgledu, kaj šele resnična teža. Na koncu pade očitno spet CZ Loko kot edina alternativa. A Vosslohov (zdaj Stadlerjev) Euro 4000 še proizvajajo? Nisem na tekočem.Re 4/4 napisal/-a: Eurodual je večinoma samo CoCo zaradi njegove teže. Ni poceni, zato je treba narediti računico.
Re: Nove dizelske lokomotive
Glede na stadlerjevo spletno stran še izdelujejo euro4000 in tudi euro3000 https://www.stadlerrail.com/de/produkte ... ro4000/16/TGV Lyria napisal/-a:Na čelu z vsakim, ki zadeve malo spremlja. Vectron DE (če že govorimo o dizelskih) je zaenkrat zelo redek, in še tam kamor pride hitro spusti dušo. Autozug Sylt npr. ima nemalo problemov z njim.petindvajsetka napisal/-a:S teboj na čelu??maxima napisal/-a:
Pa pustimo ob strani da je Vectorn po mnenju večine precej slab
Kar se EuroDuala tiče, a ni malo preobilen za naše dizel lokalke? Mrcina je krepko večja od npr. Helge že po izgledu, kaj šele resnična teža. Na koncu pade očitno spet CZ Loko kot edina alternativa. A Vosslohov (zdaj Stadlerjev) Euro 4000 še proizvajajo? Nisem na tekočem.Re 4/4 napisal/-a: Eurodual je večinoma samo CoCo zaradi njegove teže. Ni poceni, zato je treba narediti računico.
Re: Nove dizelske lokomotive
Pa saj Eurodual je mrcina že sama po sebi (z zmogljivostjo), ni narejen za takšne stvari, kot je Hecules. Drugače pa, kar se tiče obrabe trov zaradi šestih osi, ni kaj bistveno drugačen od Vectrona. Ima aktivne podstavne vozičke, ki zmanjšujejo pritisk koles na tirnico. Drugo vprašanje pa je, ali res potrebuješ še močnejšo dizelsko, kot je Regan? Morda zaradi žleda že, ampak se tako ali tako lobira, da bi borovniški klanec zamenjali za dva predora. Se pa ga da dobiti tudi samo v 3 kV zvedbi, kar zmanjša težo.TGV Lyria napisal/-a:
Kar se EuroDuala tiče, a ni malo preobilen za naše dizel lokalke? Mrcina je krepko večja od npr. Helge že po izgledu, kaj šele resnična teža. Na koncu pade očitno spet CZ Loko kot edina alternativa. A Vosslohov (zdaj Stadlerjev) Euro 4000 še proizvajajo? Nisem na tekočem.
Za Euro4000, pa ti je že @andre povedal. Pa samo eno zanimivost ti bom povedal. Številka, ki je vedno za Euro pomeni, koliko konjskih moč ima dizelska lokomotiva. Pri elektro pa moč na AC sistemu. Na DC pa je ekvivalent Siemensovim, če je govora o večsistemskem. Regan bil tako ekvivalent samo "Euro2000". Pa bomo verjetno prej na naših progah videli samo elektro verzijo (Euro6000 ali Euro9000), kot pa EuroDuala.
Re: Nove dizelske lokomotive
[/quote]Re 4/4 napisal/-a: Drugače pa, kar se tiče obrabe trov zaradi šestih osi, ni kaj bistveno drugačen od Vectrona. Ima aktivne podstavne vozičke, ki zmanjšujejo pritisk koles na tirnico. Drugo vprašanje pa je, ali res potrebuješ še močnejšo dizelsko, kot je Regan? Morda zaradi žleda že, ampak se tako ali tako lobira, da bi borovniški klanec zamenjali za dva predora.
Kaj tuhtajo, kateri bi naj bili lokacijski vstopni in izstopni točki tunela? Ali direkt Borovnica - Logatec linija?
Re: Nove dizelske lokomotive
Po moje tuhtajo marsikaj ... ampak do izvedbe gotovo ne bo prišlo preden bo 2TDK zaključen ... po možnosti v polnosti, torej kot 2-tirni "tir".sierra5 napisal/-a:Kaj tuhtajo, kateri bi naj bili lokacijski vstopni in izstopni točki tunela? Ali direkt Borovnica - Logatec linija?Re 4/4 napisal/-a: ... ampak se tako ali tako lobira, da bi borovniški klanec zamenjali za dva predora.
Mimogrede, moje razmišljanje: če se bo gradilo predora do Logatca, bi bilo fino pomakniti vstop v predore proti Vrhniki, ki bi na ta način (končno spet) dobila železniško povezavo proti Ljubljani.
LP, Metod
Re: Nove dizelske lokomotive
To so mokre sanje nekaterih. Glede na to, koliko vode je v teh kraških tleh dvomim, da bi se karkoli delalo brez temeljitih geoloških raziskav, kaj je v podzemlju.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove dizelske lokomotive
Euro 9000 od Siemensa že imamo. Živa pod 25 kV ima namreč skoraj 9000KM. Ima pa Eurodual 9000 v dizelski verziji 2,8 MW kar znese 3800 kM - za Evropske razmere kar močna dizelka.Re 4/4 napisal/-a:Pa saj Eurodual je mrcina že sama po sebi (z zmogljivostjo), ni narejen za takšne stvari, kot je Hecules. Drugače pa, kar se tiče obrabe trov zaradi šestih osi, ni kaj bistveno drugačen od Vectrona. Ima aktivne podstavne vozičke, ki zmanjšujejo pritisk koles na tirnico. Drugo vprašanje pa je, ali res potrebuješ še močnejšo dizelsko, kot je Regan? Morda zaradi žleda že, ampak se tako ali tako lobira, da bi borovniški klanec zamenjali za dva predora. Se pa ga da dobiti tudi samo v 3 kV zvedbi, kar zmanjša težo.TGV Lyria napisal/-a:
Kar se EuroDuala tiče, a ni malo preobilen za naše dizel lokalke? Mrcina je krepko večja od npr. Helge že po izgledu, kaj šele resnična teža. Na koncu pade očitno spet CZ Loko kot edina alternativa. A Vosslohov (zdaj Stadlerjev) Euro 4000 še proizvajajo? Nisem na tekočem.
Za Euro4000, pa ti je že @andre povedal. Pa samo eno zanimivost ti bom povedal. Številka, ki je vedno za Euro pomeni, koliko konjskih moč ima dizelska lokomotiva. Pri elektro pa moč na AC sistemu. Na DC pa je ekvivalent Siemensovim, če je govora o večsistemskem. Regan bil tako ekvivalent samo "Euro2000". Pa bomo verjetno prej na naših progah videli samo elektro verzijo (Euro6000 ali Euro9000), kot pa EuroDuala.
preglednik
Re: Nove dizelske lokomotive
Pri elektro lokomotivah se pogovarjamo samo o kW ali MW in ne konjskih močeh, kot je to praksa pri motorjih z notranjim izgorevanjem.preglednik napisal/-a:
Euro 9000 od Siemensa že imamo. Živa pod 25 kV ima namreč skoraj 9000KM. Ima pa Eurodual 9000 v dizelski verziji 2,8 MW kar znese 3800 kM - za Evropske razmere kar močna dizelka.
Torej Stadler Euro 9000 = 9 MW na kolesih, oziroma 12000 konjskih moči, pri 126 tonah teže. Ker je štirisistemski ima največjo moč 6 MW na 3 kV in 4,2 MW na 1,5 kV napajalnem sistemu.
Naše žive: 3 kV = 6 MW, možen booster na 6,4 MW, AC sistem 6,4 MW, možen booster 7 MW za 15 minut ob pogoju dovolj nizkih temperatur komponent.Booster obstaja samo pri Taurus lokomotivah.
Eurodual pa obstaja samo z 6 MW moči v elektro načinu in 2,8 MW (3800 KM) ali 3,3 MW (4400 KM) močnim dizelskim motorjem.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove dizelske lokomotive
Sem bil v zmoti, hvala za vse te informacije. Potemtakem je pri Eurodual 9000 upoštevana skupna moč (6000 kW elektrika + 2800 kW dizel). Podatki o močeh pri dizel lokomotivah se ponavadi nanašajo na moč dizel motorja in ne na kolesa lokomotive.
preglednik
Re: Nove dizelske lokomotive
Eurodual 9000 ne obstajapreglednik napisal/-a:Sem bil v zmoti, hvala za vse te informacije. Potemtakem je pri Eurodual 9000 upoštevana skupna moč (6000 kW elektrika + 2800 kW dizel). Podatki o močeh pri dizel lokomotivah se ponavadi nanašajo na moč dizel motorja in ne na kolesa lokomotive.
Pa lep pozdrav
Re: Nove dizelske lokomotive
Euro9000 ima 9000kW oz 9MW ko je pod AC napetostjopreglednik napisal/-a:Sem bil v zmoti, hvala za vse te informacije. Potemtakem je pri Eurodual 9000 upoštevana skupna moč (6000 kW elektrika + 2800 kW dizel). Podatki o močeh pri dizel lokomotivah se ponavadi nanašajo na moč dizel motorja in ne na kolesa lokomotive.
Euro6000 ima 6000kW oz 6MW pod AC napetostjo
Re: Nove dizelske lokomotive
Citiram iz tvoje povezave -Re 4/4 napisal/-a: Pa to ni špica. Špica je največja urna konica porabe (jutranja, popoldanska). To, kar je bilo v Nemčiji, je hudo odstopanje od voznega reda, ker so se preveč zanašali na en (nekontroliran) vir, ki tisti dan ni deloval. Po domače povedano, dogodek je bil popolnoma enako kot, če bi v Sloveniji v času remonta nuklearke, teš ne bi deloval, čeprav bi pričakovali, da bo. V pri nas ima na srečo nuklearka rezervo, teš pa (kot največji agregat) tudi, v Nemčiji pa rezerve ni bilo. Optimiziranje porabe, pa se že poslužuje že desetelje, ampak je to skrajni ukrep, zato se poslužuje k rezervi, ker ima ta več prednosti.
po drugi strani pa je bila poraba električne energije pri visokih temperaturah izrazito visoka.
Torej je šlo vendarle za špico.Potrebe po elektriki v Nemčiji so bile izredno visoke
Sicer pa je ta primer (z vetrom) zelo specifičen. Je veliko energij, ki je zelenih (hidro) ali pa razmeroma zelenih (jedrski reaktorji III./III+./IV. generacije s pasivnimi varnostnimi mehanizmi) in nimajo težav z zanesljivostjo.
Ta CZ Loko DualLiner 2000 je res zanimiv, sem malo pozabil nanj. Edino v tehnični specifikaciji piše, da je električni del MS za 25kV AC in 3kV DC. Kaj pa 15 kV AC? Če ga ni, je to pomemben trg, ki je zanemarjen. Sploh za SŽ.Re 4/4 napisal/-a: Eurodual je večinoma samo CoCo zaradi njegove teže. Ni poceni, zato je treba narediti računico. Vectron dualmode je pa namenjen samo nemšku trgu, ker je za povprečno dizel progo pretežak za 5-10 ton. CZ Loco je edini, ki gre neko srednjo pot.
Ta ideja se mi zdi zelo zanimiva. Morda bi lahko raziskovali tudi druge "alternativne" poti. Npr. Trst / Koper <-> HU via Središče/Čakovec/Muraszekestur.mkx napisal/-a: Drugo bi bilo, če bi recimo SŽ Tovorni promet vozil non-stop vlake iz Kopra (ali Trsta) v recimo Beljak po Soški progi ... pri vzponu od morja do Sežane bi se uporabljalo elektriko, med Sežano in Jesenicami pa dizel, prav tako za vožnjo od Jesenic do Beljaka (razen če hibridka ne bi bila celo MS, ampak v tem primeru bi bili potrebni še večji kompromisi zaradi večje teže).
Re: Nove dizelske lokomotive
SŽ za Avstrijo ne potrebujejo takšne lokomotive. V Nemčijo pa ne vozijo.sraka1 napisal/-a:
Ta CZ Loko DualLiner 2000 je res zanimiv, sem malo pozabil nanj. Edino v tehnični specifikaciji piše, da je električni del MS za 25kV AC in 3kV DC. Kaj pa 15 kV AC? Če ga ni, je to pomemben trg, ki je zanemarjen. Sploh za SŽ.
Iz Muraszekestura se že vozi žito. Ampak samo zato, ker je v Koprivnici gneča. To se že (na splošno) sedaj vozi krepko čez 2000 ton in bo šlo vsaj proti 3000 tonam na vlak. Ko bo tam dvotirna proga, bo proga čez Zagorje izgubila pomen, enako kot je soški koridor ob odprtju Pontebbane. V drugi temi lahko vidiš, kam je Mes nakazal smer. Osvojitev Balkana, tam pa bi ta lokomotiva prišla ponekod kar prav, še posebej, če bo imela kakšno tono več.
Ta ideja se mi zdi zelo zanimiva. Morda bi lahko raziskovali tudi druge "alternativne" poti. Npr. Trst / Koper <-> HU via Središče/Čakovec/Muraszekestur.