3. Alstom ima, predvidevam, sedež v evropski Franciji, torej? Zakaj se ne bi dalo že naročiti garnitur v Evropi? In ja, Regio in Dualis imata prostora do 292 potnikov (odvisno od izvedbe), FLIRT DMV 338 potnikov (Spirit do 370 (v primeru Kanade)). Verjetno bo v tem primeru malo daljši od 58 m. Sicer ne vem, kako na dvopodni KISS stlačijo 292 sedežev (vsega skupaj 556 potnikov), na enopodnega FLIRTa (EMV) pa kar 235.
In zakaj bi naročali kanadsko verzijo če obstaja evropska?
2. Tak promet bo vozil po slovenskih progah. In to še prej, kot si sami mislite. FLIRT = Fast Light Intercity and Regional Train. Se pravi, da bo od poletja, ko bodo prispeli v slovenski kurnik, samoumevno tak promet tudi na naših progah. (... The KISS200 is a high-speed Intercity double-decker train. It is lightweight and energy-efficient ...)
Pusti milozvočna imena pri miru. Vlaki FLIRT in KISS niso nikakršni vlaki za visoke hitrosti, tipično vmax=160 km/h, oziroma za dizelske menda 140 km/h. Hitre železnice se začnejo nekje od 200 km/h navzgor. Lahko pa so namenjeni medmestnemu prometu ali regionalnemu prometu. In če so lahki še ne pomeni da so "Light Rail".
1. Se pravi, da bomo šli tudi v Sloveniji iz sedanjih, veliko-prostornih, Fiatov oz. Desirojev, na slabše, saj se bo prepeljalo manjše število potnikov. Pa tudi število smrtnih žrtev se bo povečalo. In to s strelskimi žrtvami v lahkem železniškem prevozu (in to bodo v prvi vrsti upravljalci vozil), kot tudi do povoženj pešcev pri izstopu/vstopu iz vlaka (skoraj) direktno pred njega ali mimovozeče vozilo (glede na to, kje trami ustavljajo po svetu, teoretično: sredi obvoznice v LJ). A pa ste sploh brali naprej in razumeli zapisano ali kar tako nekaj kopirate?
Zakaj bi se naj z novimi vlaki prepeljalo manjše število potnikov, FLIRT_DEM bo imel kapaciteto 171 potnikov, FLIRT EMU 235 in KIS 292. Primerjalne kapacitete 713 (DM, Kanarček) 128 sedežev in 712 (EMU, Desiro) 133 ali 190 sedežev, Fiati (813 serija) pa 150 oz. 156 sedežev in gredo večinoma iz prometa. Kje vidiš manj sedežev brihta? O kakšnih strelskih žrtvah pa ti bluziš. Pa kaj ima vlak za delat na ljubljanski obvoznici? Vse bolj se mi dozdeva, da pišeš iz neke ustanove kakšen kilometer vzhodneje od mojega doma!