Zato ga pa imajo več pri InnoFreightu in Wascosi pa še kakšni firmi, pobrale bodo pa železniške firme, ki imajo vizijo zazrto močno v prihodnjost Tako, kot je BOX IN BOX super ideja, da ni praznih povratnih voženj nazaj ampak izkoriščen vlak Več, kot bo specijalnih kontejnerjev za različen tovor, bolj bodo kontejnerski vagoni izkoriščeni pa konec koncev lahko tudi zamenjajo nekatere klasične vagone. Pa še, kot skladišče na terminalu lahko uporabiš kontejner pa potem z viličarjem preložiš tovor iz kontejnerja na kamjonigor72 napisal/-a:Sorry, ampak pojma nimaš kaj pišeš...Kontejner napisal/-a:Super in pametna ideja. Zakaj bi nazaj v Koper vlekli prazne ''kontejnerje'' za rudo/premog, če lahko v njega naložijo klasične 20ft kontejnerje. Zakaj bi čakal na redno ''klasično'' kontejnersko vlakovno povezavo, ko pa lahko predčasno pošlješ kontejner v Koper preko druge linije Sej počasu bodo tud na železnicah skapirali, da je ogromno možnosti biti konkurenčen navadnemu kamjonu na dolge razdalje in to ravno preko specialnih kontejnerjev potem pa preklad kontejnerja na kamjon do končnega uporabnika
No pa še en dokaz, da se da