Zanimivo.
Je pa tako, da že pri euro paletnih kontejnerjih, ki so samo 10 cm širši od standardnih, da lahko po najdaljši stranici (3x 1,2 m) vanj zapeljemo 3 standardne Euro palete, ladjarji nekaj zavračajo... Izkoristek prostora je pri takih kontejnerjih v EU bistveno večji, saj ni nepotrebnega praznega prostora ki se je pojavil zaradi razlike med imperialnim in metrskim sistemom. Tudi prihranski pri nalaganju so veliki saj ni potrebno filati prazne prostore z zaščitno embalažo, da se tovor ne premika, ker gre vse na "knap". Ušesa za spenjanje so drugače standardna širina. Sem pa gledal sedaj najnovejše EURO pallet wide container, in v merah videl so stene tolko stanjšali, da je samo še 2,4 cm širši od standardnega ISO kontejnerja (se pravi 1.2 cm na vsako stran kar ni praktično nič)
Morda se lahko standardni iso kontejnerji nalagajo na prikazan kontjener. Da bi pa ISO kontjener dajali spodaj pa dvomim, ker ga stre, sploh če je poln. Ne vem pa tare praznega. Na tovornjak tudi zelo dvomim da bi šel poln zaradi teže. Bolj je to pomoje mišljeno, da se lahko vagone uporablja še za kaj drugega, recimo prevoz Iso kontejnerjev namesto razsutega tovora. Ali da se vagon popravi neodvisno od kontejenrja oz. obratno.