...točno tako..
...@anžovc, čist' vse 'maš prou.....
..leta 2009 v poletnih mesecih, ko je RCC (takrat RCA podružnica Ljubljana) glih dobr zalaufal, so "fasal'"poleg rednega tovora še eno barko premoga za zvozit iz Kopra nekam v bližino Dunaja.....
....vsak "Jeseničan" je naredil turo v Koper in nazaj....v 11-12-ih urah...
...ampak: takrat (finančna kriza) je bilo opravljeno delo s tovornim vlaki na območju SŽ cca
40% današnjega....
...."vse na frej" navzdol....v Luki so komaj čakali, da so lahko premikal, nakladal, sestavljal.....itd...pa spet "vse na frej" nazaj v hrib....
....danes je pa stanje v količini prevoza bistveno drugačno..... infrastruktura na Koperbanu in v Kopri je sicer delno posodobljena, drugod (npr. Ljubljana) pa nič....
...odločitev prevoznika pa je: al' vozit' z 25% več vagonov in ostati v igri, al' vozit z racionalno izkoriščenimi vagoni in izpasti iz igre......
....ker ti ostali, ki se gužvajo, ne bodo dali dihat'....
..je pa še tretja možnost: vozit racoinalno in to v mejah (količinsko) , ki jih dopuščata infrastruktura in zmogljivost prevoznikov .....
....na desetine diplomskih nalog in študij obstaja.......
....
...
....nekje se pa ta neskladja med stroko in "kšeftarji" pač morajo poznat'......
....( obrt vagonov, zamude...itd...itd...)....