Sodobni tovorni vagoni

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Kontejner
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 26
Pridružen: 24.02.2019, 12:13

Re: Sodobni tovorni vagoni

Odgovor Napisal/-a Kontejner »

igor72 napisal/-a:
Kontejner napisal/-a:Super in pametna ideja. Zakaj bi nazaj v Koper vlekli prazne ''kontejnerje'' za rudo/premog, če lahko v njega naložijo klasične 20ft kontejnerje. Zakaj bi čakal na redno ''klasično'' kontejnersko vlakovno povezavo, ko pa lahko predčasno pošlješ kontejner v Koper preko druge linije :wink: Sej počasu bodo tud na železnicah skapirali, da je ogromno možnosti biti konkurenčen navadnemu kamjonu na dolge razdalje in to ravno preko specialnih kontejnerjev potem pa preklad kontejnerja na kamjon do končnega uporabnika :thumbupr
Sorry, ampak pojma nimaš kaj pišeš...
Zato ga pa imajo več pri InnoFreightu in Wascosi pa še kakšni firmi, pobrale bodo pa železniške firme, ki imajo vizijo zazrto močno v prihodnjost :wink: :thumbupr Tako, kot je BOX IN BOX super ideja, da ni praznih povratnih voženj nazaj ampak izkoriščen vlak :wink: Več, kot bo specijalnih kontejnerjev za različen tovor, bolj bodo kontejnerski vagoni izkoriščeni pa konec koncev lahko tudi zamenjajo nekatere klasične vagone. Pa še, kot skladišče na terminalu lahko uporabiš kontejner pa potem z viličarjem preložiš tovor iz kontejnerja na kamjon :wink:

No pa še en dokaz, da se da :wink:
Slika
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Sodobni tovorni vagoni

Odgovor Napisal/-a 038 »

Pojdi na teren, glej, vidi, piši...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sodobni tovorni vagoni

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kontejner napisal/-a:Zato ga pa imajo več pri InnoFreightu in Wascosi pa še kakšni firmi, pobrale bodo pa železniške firme, ki imajo vizijo zazrto močno v prihodnjost
Nekako tako ja. Inovacije, ko bodo na trgu v zadostni količini bodo počasi začele izpodrivati trenutno še zaspano stanje. Sicer bo še potrebno nekaj časa in prilagoditev, ampak prvi ko bo uspešno zagrabil, bo hitro potegnil v to še marsikaterega prevoznika. Čim manj praznine, v povezavi z last mile pa rešiš zagato, ki nastane kot je med obema Goricama ali se sam premakneš pod terminalom. Saj tudi glavni direktor SŽ-ja, mrzlično išče kapital za takšne vagone. :wink:
Tukaj je potrebno še dodati, da je Alstom sedaj dobil prosti dostop do platforme Traxx, ki ima serijski last mile. Dva proizvajalca pa vlagata v proizvodnjo šestosnih serijskih lokomotiv, ki bo na voljo za širši trg. Edino vprašanje torej je. Kdo bo prvi upal skočiti na ta vlak. :wink:

https://www.innofreight.com/en/news-arc ... cessfully/

P.S. vožnja kontejnerje v eas vagone je v Evropi že praksa. :D
Odgovori