Bombardier br188 / Traxx MS3

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

casio napisal/-a: 30.12.2021, 20:58 Države za homologacijo, ki jih omenja Bombardier, so Nizozemska, Belgija, Francija, Nemčija, Avstrija, Švica, Italija, Poljska, Češka, Slovaška, Madžarska, Slovenija, Hrvaška in Romunija.Kot vidim Češki vozni park se obnavlja,Nakup novih interoperabilnih lokomotiv je del njihovega dolgoročnega koncepta obnove, tako da se lahko pričakuje konkurenčnost.
Tako je to, ko papir prenese vse, v praksi pa je vse drugače. Trenutno je MS3 odobren na Poljskem, Češkem, Slovakšem, Madžarskem in v Nemčiji, ampak samo za maksimalno hitrost 160 km/h. Ali bodo 200 km/h sploh uspeli homologirati, glede na popolnoma drugačno vpetje napram Siemensu, nimam pojma. Predhodniki so znani, da niso prijazni do tirov pri visoki hitrosti. Avstrija pride kmalu, Luksemburg tudi, na Nizozemskem so predčasno končali testiranja, ker so med testiranjem sneli vozno mrežo dol in zlomili oba odjemnika v spregi. V Italiji so končali teste, vendar je potrebno odpraviti napake, za Belgijo in Francijo pa se pričakuje da se ga bo videlo kaj kmalu. To je zaenkrat to. ČD Cargo pa obnovo voznega parka ne bo izpolnil s to lokomotivo. To kar jim je ex Bombarider prodal, sploh ni omembe vredno. Najhuje pa je, da je bil njihov pristop do odprave težav popolnoma neprofesionalen. Alstom sedaj čaka še precej dela, da usposobijo to žalost in dvignejo zanesljivost.
Odgovori