FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
LEP DAN
Igor
Igor
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
igor72 napisal/-a:medtem pa se lovijo zadnje minute za vežbanje...
http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Koperbahn/Sezana-Ljubljana/2018_09_0613_08_252881.jpg
Tebe ni med njimi?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Ne,ne...moj ne bo imel pantografa ...jaz čakam Štadlerje za Buzetcokla napisal/-a:
Tebe ni med njimi?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
igor72 napisal/-a:Ne,ne...moj ne bo imel pantografa ...jaz čakam Štadlerje za Buzetcokla napisal/-a:
Tebe ni med njimi?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Živjo,
ko je ravno govora o izobraževanju. Kako pa to poteka? Kot laik si zamišljam, da se z nižjo hitrostjo prevozi traso in pregleda posebnosti in hitrosti (če govorimo o izobraževanju o novi trasi). Je še kakšna posebnost?...
ko je ravno govora o izobraževanju. Kako pa to poteka? Kot laik si zamišljam, da se z nižjo hitrostjo prevozi traso in pregleda posebnosti in hitrosti (če govorimo o izobraževanju o novi trasi). Je še kakšna posebnost?...
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Izobraževanje za novo vozilo izgleda tako da se najprej (odvisno od prevoznika oz izobraževalca) opravi predavanja iz teorije ki so praviloma podkrepljena z praktičnim prikazom na vozilih. Po opravljenem teoretičnem izpitu nastopi vožnja pod nadzorom tako imenovano vežbanje. To mora trajati od 60 oziroma 160 ur (odvisno od tega ali je strojevodja že imel izpit za vozilo enakega sistema vleke ali ne (diesel, elektro, para)). Potem se opravi izpitna vožnja ter razgovor oz odprava kakšne nastavljene napake v praksi.
Seveda se pod nekaterimi pogoji lahko določen minimalni čas teoretičnega in praktičnega izobraževanja skrajša oz podaljša, vse je odvisno od več dejavnikov torej ali je bilo šolanje opravljeno pri proizvajalcu garniture, kaj je predpisal proizvajalec, itd.
Učenje se tako ali tako po mojem začne ko si enkrat v kabini dotičnega vozila sam, ko moraš ko se pojavi napaka sam v roku nekaj minut ugotoviti kakšna napaka je ali potrebuješ pomoč za odpravo, do kam je vozilo vozno (naslednja postaja, končna postaja) oz ali rabiš pomožni stroj.
Seveda se pod nekaterimi pogoji lahko določen minimalni čas teoretičnega in praktičnega izobraževanja skrajša oz podaljša, vse je odvisno od več dejavnikov torej ali je bilo šolanje opravljeno pri proizvajalcu garniture, kaj je predpisal proizvajalec, itd.
Učenje se tako ali tako po mojem začne ko si enkrat v kabini dotičnega vozila sam, ko moraš ko se pojavi napaka sam v roku nekaj minut ugotoviti kakšna napaka je ali potrebuješ pomoč za odpravo, do kam je vozilo vozno (naslednja postaja, končna postaja) oz ali rabiš pomožni stroj.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Dve iz danasnje prve uradne voznje v smeri Ljubljana... med Preserjem in Notranjimi goricami
Pol je pa se tale sla mim..
Pol je pa se tale sla mim..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Na Railcolor.net je medtem objavljen tudi seznam vseh garnitur z imeni:
563 001 – Città di Trieste
563 002 – Città di Gorizia
563 003 – Città di Udine
563 004 – Città di Aquileia
563 005 – Città di Cividale del Friuli
563 006 – Città di Lignano Sabbiadoro
563 007 – Città di Pordenone
563 008 – Città di Grado
Številka in ime seveda veljata za celo garnituro, pri kateri grejo oznake členov takole:
563-00x in 563-50x končna člena s strojevodsko kabino in WC-jem.
563-20x prvi vmesni člen, brez prostora za kolesa, vrata so zamaknjena v smeri končnega člena 00x.
563-30x osrednji vmesni člen s prostorom za kolesa.
563-40x tretji vmesni člen s prostorom za kolesa in odjemniki toka na strehi, vrata so zamaknjena proti sredini garniture.
(Za boljšo predstavo si velja ogledati doslej objavljene slike, še posebej tisto Igorjevo.)
563 001 – Città di Trieste
563 002 – Città di Gorizia
563 003 – Città di Udine
563 004 – Città di Aquileia
563 005 – Città di Cividale del Friuli
563 006 – Città di Lignano Sabbiadoro
563 007 – Città di Pordenone
563 008 – Città di Grado
Številka in ime seveda veljata za celo garnituro, pri kateri grejo oznake členov takole:
563-00x in 563-50x končna člena s strojevodsko kabino in WC-jem.
563-20x prvi vmesni člen, brez prostora za kolesa, vrata so zamaknjena v smeri končnega člena 00x.
563-30x osrednji vmesni člen s prostorom za kolesa.
563-40x tretji vmesni člen s prostorom za kolesa in odjemniki toka na strehi, vrata so zamaknjena proti sredini garniture.
(Za boljšo predstavo si velja ogledati doslej objavljene slike, še posebej tisto Igorjevo.)
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Berem pa, da so koooončno dobili tudi 564 homologacijo in začeli včeraj z vožnjami....lahko da kateri tudi k nam zaide?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Končno in ravno ob pravem času. Zna biti, da drži, ker je eden bil v nedeljo zvečer v Trstu "pod štromom" (torej v delujočem stanju z dvignjenim OT).igor72 napisal/-a:Berem pa, da so koooončno dobili tudi 564 homologacijo in začeli včeraj z vožnjami....lahko da kateri tudi k nam zaide?
Ali homologacija za Slovenijo za ETR 563 velja tudi za ETR 564?
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Po vsej logiki je verjetnost, da kateri ETR 564 zaide k nam, bolj majhna ... najbrž jih bodo bolj priganjali proti Beljaku?
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
ETR 564.xxx tudi vozi v Sloveniji in v Avstrijo
564 ima tri jezik (SLO,AUT in ITA) ....
ETR.564 ; kak čez 2 leto bo vozi ; Trst-Ljubljana-Villach-Tarvisio-Udine-Trst ..... mogoče december 2020 naprej ...
564 ima tri jezik (SLO,AUT in ITA) ....
ETR.564 ; kak čez 2 leto bo vozi ; Trst-Ljubljana-Villach-Tarvisio-Udine-Trst ..... mogoče december 2020 naprej ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
563 ni enak 564. Zato se vloži dodatno obratovalno dovoljenje za tirna vozila, ker je že registriran v eni drugi državi EU. Če ne bi bil, potem se vloži prvo obratovalno dovoljenje. Kakšna je razlika? Vectron in 563 sta po hitrem postopku dobila zeleno luč, par voženj in je to to, ker sta že bila homologirana v EU. Praksa iz Hrvaške pa je, da so licencirali 541-101 kot prvo in sta RTS ter RCCC dobila dovoljenje za 1216 zelo hitro, medtem ko 1116 je trajalo dlje. Na Madžarskem so Taurusi registrirani zelo hitro, Astride pa čaka nekje na Madžarskih tirih. Po uredbi pri nas ne komplicirajo, če je vozilo ustrezno po TSI.TGV Lyria napisal/-a: Ali homologacija za Slovenijo za ETR 563 velja tudi za ETR 564?
Pa 564 bi lahko bila tu samo izven sezone na Pontebbani. Premalo jih je.
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Pri trenutnem voznem redu se za Micotro rabi 1 (ena!) garnitura. Pa tudi sicer se bosta redko rabili več kot 2 hkrati. Torej bi komot lahko prišel v Ljubljano.