20 novih e. lokomotiv.

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ponudnik sam ali po pooblastilu na portalu eRevizija sproži postopek, kar potem vidi naročnik. Zahtevek se pa avtomatsko prenese na portal JN. Pod vprašanji bo prišel komentar kdo je sprožil, na DKOM pa zakaj je sprožil. Mora pa komentar na JN spisati glavna odgovorna oseba. Ker je naročnik ustavil posotopek šele danes, bo malo trajalo, čeprav so tik pred vložitvijo zahtevka, podaljšali rok. Kdo je vložil, pa ni potrebno posebej povedati.
zmprizma
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 23
Pridružen: 14.10.2009, 22:30

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a zmprizma »

"28.03.2024 Naročnik je ugodil zahtevku za revizijo"

Tole je bilo pa rešeno izjemno hitro, brez romanja na DKOM.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Naročnik je popravil razpisno dokumentacij in razpis gre dalje.

Rok za prejem prijav za sodelovanje je 26.04.2024 12:00, lokomotiva mora pa biti po novem odobrena do dobave za vožnjo poleg mejne postaj Opčine še Trbiž in Brenner.

Glavna sprememba dokumentacije pa je v tisti točki, ki se vrti že cel čas.
Vse dobavljene lokomotive morajo biti opremljene z opremo za večkratno sprego tudi z obstoječimi lokomotivami ES64U4 - SŽ 541 najkasneje do dostave zadnje naročene lokomotive, to je 42 mesecev po podpisu pogodbe. V primeru, da bo dobavljena lokomotiva (to velja samo za prvih 29 dobavljenih lokomotiv) izpolnjevala vse tehnične zahteve, ne bo pa opremljena z napravo za večkratno sprego z obstoječimi lokomotivami ES64U4 - SŽ 541 ali vgrajena naprava še ne zagotavlja vseh funkcjonalnosti večkratne sprege, bo naročnik prevzel dobavljene lokomotive v poizkusno obratovanje, kar pomeni, da se bo ob prevzemu lokomotive opravil prevzem v poizkusno obratovanje ter se podpisal Protokol prevzema v poizkusno obratovanje. V tem primeru, bo naročnik izvedel le plačilo v višini 50% vrednosti lokomotive, plačilo preostalih 25% vrednosti pa bo zadržal do uspešno opravljnega tehničnega prevzema dobavljenih lokomotiv, kar pomeni prevzem lokomotiv, ki v celoti izpolnjujejo tehnične zahteve naročnika, vključno z delujočo opremo za večkratno sprego z obstoječimi lokomotivami naročnika ES64U4 - SŽ 541.

V primeru, da dobavljena lokomotiva ob dobavi še ni opremljena z napravo, ki omogoča večkratno sprego z obstoječimi lokomotivami kupca (ES64U4 – SŽ 541) ali pa le-ta še ne deluje, dobavljena lokomotiva pa je izdelana v skladu z vsemi ostalimi tehničnimi zahtevami oziroma Tehničnim opisom in njegovimi prilogami, in ko je pripravljena za obratovanje ter ko so vsi preizkusi iz členov 13 in 14 za lokomotivo, skladno z načrtom prevzemnih preizkusov, uspešno opravljeni, tako v mirovanju lokomotive kot med preizkusnimi vožnjami se šteje da je prevzemni preizkus opravljen kot delno uspešen. Na podlagi obojestransko podpisanega Protokola o prevzemu v poizkusno obratovanje se sprejme lokomotivo v poizkusno obratovanje. Končni rok za odpravo manjkajoče funkcionalnosti (večkratna sprega z obstoječimi lokomotivami kupca (ES64U4- SŽ 541) pa je najkasneje do dostave zadnje naročene lokomotive, to je 42 mesecev po podpisu pogodbe. Dobavitelj se obvezuje, da bo v primeru naknadne implementacije sprege, pridobil stalna obratovalna dovoljenja oziroma dovoljenja za dajanje na trg za vse države, kakor navedeno v RD, v kolikor bo to zahtevano s strani ustreznih organov, pristojnih za izdajo stalnih obratovalnih dovoljenj oziroma dovoljenj za dajanje na trg.
Odgovori