20 novih e. lokomotiv.

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a maxima »

Eurodual mislim da je 5,5M€ (Vectron je 4M)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Wikipedia pravi
Power output 7 MW (electrical), 1-2.8 MW (diesel)
4 MW electrical, 0.7 MW diesel*
2.8 MW diesel †
______
* UK locomotives
† južnoafriške
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Benny »

Tovorni promet: Prihod tujega partnerja je »stvar tednov«
https://www.dnevnik.si/1042939907/posel ... var-tednov
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Benny »

Zelena luč partnerstvu med SŽ-Tovorni promet in češkim EP Holdingom
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv ... ingom.html
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a maxima »

V tujini se že nekaj časa širijo govorice, da naj bi SŽ, ko postanejo partnerji z EPH-jem, objavile razpis za nove eloke. Paket držav naj bi bil: SI, D, A, I, HU, RO, BG, HR, SRB, (MK, GR)
Lani je pet evropskih proizvajalcev SŽju predstavilo svoje produkte:
Siemens - Vectron X4E MS (ni ga več mogoče naročiti)
Bombardier - Traxx MS3
Stadler - Euro platforma
Newag - Griffin in Dragon
CZ Loko - Effiliner 3000
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

maxima napisal/-a: CZ Loko - Effiliner 3000
Ta pa res ne spada tu zraven. Pa ali imajo Belgijci sploh še dovolj veliko zalogo starih "dvanajstic" za predelavo?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
maxima napisal/-a: CZ Loko - Effiliner 3000
Ta pa res ne spada tu zraven. Pa ali imajo Belgijci sploh še dovolj veliko zalogo starih "dvanajstic" za predelavo?
V bistvu, preberi še enkrat. Je bila predstavljena. Update pa je, da je CZ Loco trenutno opustil predelavo te lokomotive, saj ima preveč ostalih naročil. Poleg tega, se je povpraševanje po tej lokomotivi ustavilo. Sedaj so menda prvi, ki ponujajo izjemno fleksibilni časovni najem, ki se lahko meri tudi v urah. Nekaj 10€ pa je podstavka. Ta projekt je bila njihova učna ura za nove dual mode. Z dizlom so domači. Z elektroniko pa so se sedaj naučili, kako in kaj.

Ker smo že pri najemu, malo OT. Šušlja se, da je MRCE v slabem položaju, ker ima najbolj neugodne pogoje najema in zato naj bi odprodal kar 81 lokomotiv iz svoje flote. Taurusi, Helge, Vectroni in Traxxi so na odstrelu. Dizle razprodal že davno.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Skoraj sem že napisal neumnost in šele tik pred zdajci videl, da so 12-ke dejansko dvosistemske mašine. Ampak še vedno se mi ne zdi to to, kar bi SŽ rabile.
Zanimiva alternativa bi bila oba Newaga, sploh zato ker se Vectrona ne da več dobiti. Ampak vprašanje je, za katere države sta sploh doslej homologirana. Tako da mislim da je Bombardier najverjetnejši.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Zanimiva alternativa bi bila oba Newaga, sploh zato ker se Vectrona ne da več dobiti. Ampak vprašanje je, za katere države sta sploh doslej homologirana. Tako da mislim da je Bombardier najverjetnejši.
Najprej je treba počakati ali se bodo odločili za štiri ali šest osi.
Pri štirih oseh je trenutno na voljo kot proizvajalec večisistemskih lokomotiv samo Bombardier, od 1.2.2021 kot Alstom. Siemens sicer ne čaka križem rok, kaj pa trenutno počne, pa ne ve nihče. :roll: Newag Giffin je bolj tako, tako. Alternativa, ki je trenutno bolj na papirju. Ne verjamem da bi se spustili v tako pomemben posel. Niso Pesa, ki si z neuspehom uniči ime.
Šest osi pa sta na voljo Stadler z Euro 6000 (prvi pride na plano že drugo leto) in pa Newag Dragon 2, ki zaenkrat še ni homologiran izven Poljske. Se pa bo to spremenilo, saj je trenutno na Češkem.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Stadler EURO 6000 je res zverina od lokomotive..

Nekaj podatkov :
Masa lokomotive : 120t
Obremenitev kolesnih dvojic: 20, zasnovan za 21,5 tone
Razporeditev kolesnih dvojic: Co'Co ' :thumbupl
Dolžina preko odbojnika: 23.020 mm
Moč: 5,600 kW @ 3,0 kVdc
Največja hitrost: 120 km / h (opt. 160 km / h)
Začetek vlečnega napora: 500 kN
Stalni vlečni napor: 430 kN
Napetostni sistem: DC: 3,0 kVdc / 1,5 kVdc
Varnostni sistemi: ASFA, KVB, ETCS

Pa še ena fotka povzeta z strani https://www.alphatrains.eu/en/fleet/loc ... id=1#locos
Slika
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

To pa je lokomotiva TRAXX MS3, katera je bila ze pri nas v Sloveniji na testiranju in je tudi zverina. 8)
Sama lokomotiva je naslednica zelo razsirjene večsistemske lokomotive TRAXX MS2e.

TX Logistik 188 002, Zagreb RK, 19. 11. 2019
Slika
Fotografija je od mojega prijatelja iz Zagreba.

Nekaj osnovnih podatkov o njej:
Področje uporabe: tovorni in potniški promet
Razporeditev kolesnih dvojic : Bo´ Bo´
Dolzina preko odbojnikov: 18.900mm
Sredinska razdalja med podstavnima vozičkoma: 10.370mm
Masa lokomotive: 86t-89t (odvisno od konfiguracije lokomotive, paketi opreme, tukaj so na voljo tri splošni različni načrti in sicer:
1.Standardna izvedba ( manjša teza ,brez dizel motorja)
2.Tezka lokomotiva ( 89t , s predpripravo za funkcijo LMD ) LMD = "Last Mile Diesel " :mrgreen:
3.Funkcija LMD ( pri tej konfiguraciji je okvir modula za funkcijo LMD ki vključuje dizelski motor nameščen v strojnici.
Maksimalna osna obremenitev: 22,25t(nominalna) +3% toleranca
Maksimalna sila speljevanja pri električnem delovanju: 320kN/340kN ( opcija zviševanja vlečne sile na TDD monitorju do 340kN, če strojevodja ne izbere te opcije na monitorju je aktivna privzeta vrednost za vlečno silo 320kN. TDD = Diagnostični monitor ( Technical and Diagnostics Display )
Odjemniki toka: Štirje odjemniki toka, tip je odvisen od konfiguracije za posamezno drzavo.

Zaenkrat toliko, če morda koga še kaj zanima pa kar korajžno z vprašanji... :thumbupr
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a 038 »

Marsi kdo ima zverino v hlačah, samo se preveč krat uporabi "pause" preden se zaključi, sploh če si na drugem koncu...
Uporabniški avatar
andrazspan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 621
Pridružen: 07.05.2012, 17:09
Kraj: Rimske Toplice
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a andrazspan »

Zakaj Vectronov ni več mogoče naročiti?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andrazspan napisal/-a:Zakaj Vectronov ni več mogoče naročiti?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
LZB številka, ne PZB. Problem je pač v tem, da imata AC in MS Vectron dve številki, ki morata biti veljavni. UIC 6193 in LZB 193. Ko se zapolne 1000, je konec. Potrebna je nova številka. Kakšna je procedura, pa se ne ve. Tiste 1003...kaj pa veš, kaj vse so šteli noter. Po drugih virih piše da je naročil 997.
Uporabniški avatar
andrazspan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 621
Pridružen: 07.05.2012, 17:09
Kraj: Rimske Toplice
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a andrazspan »

Re 4/4 napisal/-a:
andrazspan napisal/-a:Zakaj Vectronov ni več mogoče naročiti?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
LZB številka, ne PZB. Problem je pač v tem, da imata AC in MS Vectron dve številki, ki morata biti veljavni. UIC 6193 in LZB 193. Ko se zapolne 1000, je konec. Potrebna je nova številka. Kakšna je procedura, pa se ne ve. Tiste 1003...kaj pa veš, kaj vse so šteli noter. Po drugih virih piše da je naročil 997.
Hvala za odgovor.
Možno da so zraven šteli še DC modele, če imajo drugačno številko?
vir: https://press.siemens.com/global/en/pre ... locomotive
Odgovori