Ali ima katera od diesel garnitur drugih proivajalcev tudi za pogonski modul posebej vagon. Čeprav so verjetno prednosti tega kot je lažji dostop in vzdrževanje, tišje v notranjosti itd. pa mi vseeno deluje garnitura zelo neskladno. Potem je pa še tukaj neposrečena barvna shema. Tista velika črna vrata za dostop do motorja...izgleda kot mrliški voz sredi garniture. Ko bi vsaj spodnjo in zgornjo modro črto tam potegnili čez... Sem gledal barve estonskega, odlično, naš pa... kot bi manekenka mozolj še poudarila, namesto, da bi ga s pudrom skrilaTGV Lyria napisal/-a:Ja in ne. Flirt kot osnova sicer je standardiziran, ampak ga izdelujejo v sto in eni verziji, katera ima vsaka svoj "prototip". Konkretno dizelskih Flirtov je malo, v prvi generaciji je bil le estonski (ELRON), v aktualni 3. pa doslej le za ameriškega prevoznika TEXrail. Mi smo pravzaprav drugi naročniki. Prav tako doslej še ni bil narejen trisistemski (3+15+25) Flirt 4. generacije ("facelift") in prav tako ne 3 kV Kiss. Torej je pri nas vse novo, a hkrati že preizkušeno. Razumi če morešpreglednik napisal/-a:Sem mislil, da so Flirti standardizirane garniture in so bili vsi takšni testi opravljeni že v fazi razvoja na prototipih.
In če se kdo sprašuje, zakaj je bilo doslej tako malo dizelskih Flirtov: 1. Zato ker je bil še pred nekaj leti v prodaji popularni Stadlerjev model GTW in 2. ker je Flirt drag hec v primerjavi z nekaterimi motorniki s klasičnim mehanskim prenosom, med katerimi po popularnosti izstopa Alstom Coradia Lint. Torej se dizelski Flirt običajno naroči tam, kjer potrebujejo kompatibilnost z električnim ali pa kjer želijo komplet dobavo od enega ponudnika zaradi cenejšega vzdrževanja. Kot naročeno je to ravno v Estoniji in Sloveniji.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Se pridružujem mnenju glede dizajna. Čisto po ameriško, zgolj funkcionalno. Tisti pogonski člen štrli iz celote kot bi bil izposojen, strešna linija pa kot "barjač" za kakšno primorsko bajto.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
https://www.vukv.cz/ride-qualityTGV Lyria napisal/-a:Na Facebooku je eden od "insajderjev" razkril, da gre za meritve voznega udobja.
No ja. Dinamični testi kolesne obremenitve.
Izvajajo se tipski testi in kontrola kakovosti po protokolu, ki sta ga sestavila proizvajalec in kupec. V linku zgoraj piše, kdaj je potrebna "sestava vlaka". In za izvajanje vseh testov, se uporabljata dve garnituri. 001/002 tam, kjer je potreben lastni pogon, 003/004 pa očitno tam, kjer se izvajajo testi brez lastnega pogona.Tin€ napisal/-a:@Ljubitel, nove garniture verjetno še niso vpisane v register vozil, to pa predstavlja določene omejitve. Da pa ne bodo 610-ke vozile v tujino pa ne drži, poglej kam se zapeljeta Zelenc in Kanarček, celo njihovo nacionalno označevanje je bilo na dveh garniturah.
In ja, drži. Na sliki @cokla, je desno od številke 140 je tabelica.
http://shrani.si/f/1P/er/11GnKU2I/img9117.jpg
Re: Nove garniture Stadler
Nabijaš pa tako da je groza, pa ti bom vseeno odgovoril. Dizelski Flirti so že iz razpisa namenjeni tudi za vožnje v Avstrijo in na Hrvaško. Da bodo na puljskem sezoncu nadomestili žal preživete Zelence, je jasno. Pa tudi direkt Ljubljana - Karlovac bo možno. Za Avstrijo se odpira možnost Maribor - Celovec direkt, morda kakšen sezonski iz Beljaka po Bohinjki ali karkoli že. Skratka ne, NE bodo vozili samo v Sloveniji. Nima pa to sicer nobene veze s testiranji.Ljubitelj napisal/-a:Testiranja gor, testiranja dol, glede na to, da bodo dizelski vozili mnogo verjetno samo v Sloveniji zakaj sploh testiranje v Avstriji. Prej so pa bili že na testiranju na testni progi, na njih so že vežbali,.... Malce čudno, saj bi morali biti v Sloveniji že decembra, sedaj smo pa že marca in pred 3 tedni bi se naj že začel zaključni del usposabljanja v Ljubljani.
Ne, posebej modul je Stadlerjev "izum", je pa res, da je na GTWju (kjer se je prvič pojavil) deloval skladnejše. Je pa res, da GTW nikoli ni imel 4 motorjev, naš jih baje ima (nisem sicer 100% prepričan ali res, ali sta samo 2). Vzamejo svoj prostor. Če dobro pogledaš, je zgoraj reža za zračenje in barvo težko potegneš čez. Estonski jo ima nameščeno na vrhu pogonskega voza, verjetno gre res za različno razporeditev motorjev. TEXrail ima identično kot naš.anzovc napisal/-a: Ali ima katera od diesel garnitur drugih proivajalcev tudi za pogonski modul posebej vagon. Čeprav so verjetno prednosti tega kot je lažji dostop in vzdrževanje, tišje v notranjosti itd. pa mi vseeno deluje garnitura zelo neskladno. Potem je pa še tukaj neposrečena barvna shema. Tista velika črna vrata za dostop do motorja...izgleda kot mrliški voz sredi garniture. Ko bi vsaj spodnjo in zgornjo modro črto tam potegnili čez... Sem gledal barve estonskega, odlično, naš pa... kot bi manekenka mozolj še poudarila, namesto, da bi ga s pudrom skrila
Re: Nove garniture Stadler
TEXrail je precej skladnejši od našega ... pod prvo je po dolžini simetričen (ima 4 potniške člene, naš ima 3), spodnja rdeča črta lepo prečka tudi motorni voziček (preko vrat!), zgoraj pa je siv in črnina vrat, ki sega višje od siceršnje bočne linije, ni tako zelo moteča kot pri našem kjer črnina prekinja barvno linijo.TGV Lyria napisal/-a:Če dobro pogledaš, je zgoraj reža za zračenje in barvo težko potegneš čez. Estonski jo ima nameščeno na vrhu pogonskega voza, verjetno gre res za različno razporeditev motorjev. TEXrail ima identično kot naš.
In danes barve ni težko potegniti čez karkoli ...
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Me veseli, če ne bodo vozili samo po Sloveniji. Toda omeil si dve zelo frekventni relaciji. Vprašanje je če se Koroški progi dnevno prepelje kajd dosti več potnikov kot jih gre v 3 členski Firt, za Karlovac sicer ne vem, verjetno pa še mnogo slabše, saj tudi iz Ljubljane 2-členski vlaki ravno niso nabiti.Nabijaš pa tako da je groza, pa ti bom vseeno odgovoril. Dizelski Flirti so že iz razpisa namenjeni tudi za vožnje v Avstrijo in na Hrvaško. Da bodo na puljskem sezoncu nadomestili žal preživete Zelence, je jasno. Pa tudi direkt Ljubljana - Karlovac bo možno. Za Avstrijo se odpira možnost Maribor - Celovec direkt, morda kakšen sezonski iz Beljaka po Bohinjki ali karkoli že. Skratka ne, NE bodo vozili samo v Sloveniji. Nima pa to sicer nobene veze s testiranji.
kar me pa čudi je tvoj stavek,. da testiranje v Avstriji nima nobene zveze s prekomejnim prometom. Kaj zaboga se pa potem testira v Avstriji in ne v Sloveniji. Človek lahko potem samo sklepa,
1) da pri nas nimamo ljudi sposobnih prevzema garnitur in morajo to opraviti Avstrijci za nas.
2) da naše proge ne odgovarjajo mednarodnim štandardom UIC in testiranje ne bi bilo relevantno
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Če je naš dizelski Flirt za Estonskim drugi po vrsti, je zelo velika verjetnost, da so uporabili kar pogonski modul od estonskega, z drugimi podstavnimi vozički. Zato tudi štrli v širino (ostali deli garniture so enaki kot pri električnih).
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
TEXrail je pred našim, in ima ravno tako štrleč pogonski modul.preglednik napisal/-a:Če je naš dizelski Flirt za Estonskim drugi po vrsti, je zelo velika verjetnost, da so uporabili kar pogonski modul od estonskega, z drugimi podstavnimi vozički. Zato tudi štrli v širino (ostali deli garniture so enaki kot pri električnih).
@Ljubitelj, s tabo pa škoda debatirat, ker vedno najdeš neko luknjo. Pa živi v svojem svetu, kaj ti moremo.
Re: Nove garniture Stadler
Naš ima dva dizel standardna Deutz motorja in dva generatorja v enem modulu. Ima pa modul še eno veliko prednost. Naknadna sprememba pogonskega sklopa. Dizel motor ven in vgradiš baterije in/ali odjemnik.TGV Lyria napisal/-a:
Ne, posebej modul je Stadlerjev "izum", je pa res, da je na GTWju (kjer se je prvič pojavil) deloval skladnejše. Je pa res, da GTW nikoli ni imel 4 motorjev, naš jih baje ima (nisem sicer 100% prepričan ali res, ali sta samo 2). .
3) Da je kupec zahteval, da se pred prevzemom, vsa testiranja vsake prve garniture izmed vseh treh serij, opravijo v tujini. V Sloveniji se bo izvedel samo protokol preverjanja skladnosti z našo infrastrukturo. Kar je logično. Zakaj bi se kupec matral z iskanjem ustreznih pogojev in čakanje na proste trase doma, če ima Railadventure za te zadeve šolano osebje in nudi vso podporo na testih. Za teste ERMTS, pa je odgovoren proizvajalec, saj gre za njegov lastni sistem.Ljubitelj napisal/-a:. Kaj zaboga se pa potem testira v Avstriji in ne v Sloveniji. Človek lahko potem samo sklepa,..
Re: Nove garniture Stadler
Slučajno veš ali bi šlo tudi obratno? Torej če se pojavi potreba po več dizlih bi lahko v električnega dodali voziček z motorjem? Kolikor vem bi morala biti razen motorja in odjemnikov enaka.Re 4/4 napisal/-a:Naš ima dva dizel standardna Deutz motorja in dva generatorja v enem modulu. Ima pa modul še eno veliko prednost. Naknadna sprememba pogonskega sklopa. Dizel motor ven in vgradiš baterije in/ali odjemnik.TGV Lyria napisal/-a:
Ne, posebej modul je Stadlerjev "izum", je pa res, da je na GTWju (kjer se je prvič pojavil) deloval skladnejše. Je pa res, da GTW nikoli ni imel 4 motorjev, naš jih baje ima (nisem sicer 100% prepričan ali res, ali sta samo 2). .
Re: Nove garniture Stadler
Matevz96 napisal/-a:
Slučajno veš ali bi šlo tudi obratno? Torej če se pojavi potreba po več dizlih bi lahko v električnega dodali voziček z motorjem? Kolikor vem bi morala biti razen motorja in odjemnikov enaka.
Vse opcije so možne.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Prijatelj (kandidat za strojevodjo ki že vozi pod nadzorom) iz Knitelfelda mi je povedal da na tem odseku kjer se testira naša garnitura pogosto potekajo testi novih vozil, tako z lastnim pogonom kot vlečene...
Baje naj bi bila proga za to dokaj primerna (hitrosti od 70-160 km/h) vzponi, padci ect.
tam so testirali tudi švicarske garniture, pa poljske pendoline...
Baje naj bi bila proga za to dokaj primerna (hitrosti od 70-160 km/h) vzponi, padci ect.
tam so testirali tudi švicarske garniture, pa poljske pendoline...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
desiro napisal/-a:Prijatelj (kandidat za strojevodjo ki že vozi pod nadzorom) iz Knitelfelda mi je povedal da na tem odseku kjer se testira naša garnitura pogosto potekajo testi novih vozil, tako z lastnim pogonom kot vlečene...
Baje naj bi bila proga za to dokaj primerna (hitrosti od 70-160 km/h) vzponi, padci ect.
tam so testirali tudi švicarske garniture, pa poljske pendoline...
Seveda....to je znana in večkrat uporabljena proga za testiranje ravno zaradi svoje konfiguracije. Ampak; dopovedati to v glavo raznim "bistroumnežem" in vsevedom tukaj-zato bi bil potreben že Tom Cruise z misijo nemogoče. Zato...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Ko si Ljubitelj nekaj vbije v glavo, ga je res težko prepričati o nasprotnem. Ampak vedite da ti odgovori nikakor niso zamanj, saj forum beremo tudi ljudje ki res cenimo take bolj tehnične informacije. Zaradi zadnjih nekaj strani si precej bolj jasno predstavljam proces in razlog testiranj, tako da hvala vsem!
Mimogrede, tudi meni grdo zgleda ta dizel generatorski modul, še posebej pri naši barvni shemi (zato ker gre bela čisto do vrha in zato ker se modre črte ne nadaljujejo čez rešetke). V splošnem se mi pa zdi cel modularni koncept izredno dober.
Mimogrede, tudi meni grdo zgleda ta dizel generatorski modul, še posebej pri naši barvni shemi (zato ker gre bela čisto do vrha in zato ker se modre črte ne nadaljujejo čez rešetke). V splošnem se mi pa zdi cel modularni koncept izredno dober.
Re: Nove garniture Stadler
Kot glavni bistroumnež bi samo povprašalSeveda....to je znana in večkrat uporabljena proga za testiranje ravno zaradi svoje konfiguracije. Ampak; dopovedati to v glavo raznim "bistroumnežem" in vsevedom tukaj-zato bi bil potreben že Tom Cruise z misijo nemogoče.
1) Prihod DEM je bil napovedan pred novim letom 2020, danes smo 10.2.2020 pa še ni duha ne sluha o prihodu
2) Prva dva cikla šolanja instruktorjev sta bila izvedena decembra 2020, 3. bi se naj začel v sredini januarja na garniturah dobavljenih v Slovenijo. Spet ni duha ne sluha o zaključku šolanja inštruktorjev
3) Garniture so bile testirane na tesni progi na Poljskem, nato so jih kao odpeljali na testiranje v Berlin, nato so jih testirali na Dunaju v klimatskem kanalu,
4) ko bi naj končno prispele, človek bere da jih testirajo na Koroškem. Približno 6 tednov potem, ko bi naj bile dobavljene in 3 tedne kasneje ko bi naj bil izveden zaključni del šolanja so še vedno na testiranju v Avstriji
5) In ker smo davkoplačevalci dali garancijo za nakup (brez nje nakupa ne bi bilo) bi se spodobilo, da se jih obvesti kakšno je stanje z dobavo precej unikatnih dizelskih garnitur, kajti vse skupaj kaže na precejšno šlamastiko glede načrtovanja dobav.