V 29 promilov gladko žge 80-90 km/h na Vinschgaubahn. Torej ni kaj dvomiti.urban120 napisal/-a:Ne vem če je GTW s svojim načinom pogona res primeren za Bohinjsko progo.
Za ravninske bi pa verjetno šlo
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Ko takole ciljaš, potem je garant da jih ne boš kupil. V prodaji ne bodo še nekaj časa. Glede na to, da Mes že dolgo časa operira s številko "še 20 novih", potem pa na PP že morajo imeti načrt, kaj bodo kupili. Očitno manjkajo samo še finančna sredstva. Na EU denar se pa lahko pozabi. Latvija je izvisela pri tem in sedaj ne ve, kaj naj z odprtim razpisom, ker so računali, da ga bodo dobili.TGV Lyria napisal/-a:
Saj dobro veš, da ciljam na GTW-je iz Vinschgaubahn. Ohranjeni v nulo, delajo kot ure, pa še Stadler komot dobavlja rezervne dele zanje, glede na to da jih je Evropa polna + mi kupujemo njihove garniture.
Re: Nove garniture Stadler
Točno to, finančna sredstva. Ne pozabimo, za 52 novih garnitur je šlo 320 milijonov, pa zadeve še zdaleč ne bodo rešene. Seveda bi tudi jaz zelo rad videl še 20 čisto novih Flirtov, ki bi me prevažali po Bohinjki (da ne bo kdo mislil, da postavljam rabljene pred nove), ampak finančno je to velik zalogaj. Fiati pa so ekstremno iztrošeni in v obupnem stanju. Zato toliko "težim" s temi Vinschgerji. Vsaj kot prehodno rešitev. Plus to, da so že sami po sebi zelo prilagojeni na prevoz povečanega števila koles, ki je rak rana nekaterih naših prog.Re 4/4 napisal/-a:Ko takole ciljaš, potem je garant da jih ne boš kupil. V prodaji ne bodo še nekaj časa. Glede na to, da Mes že dolgo časa operira s številko "še 20 novih", potem pa na PP že morajo imeti načrt, kaj bodo kupili. Očitno manjkajo samo še finančna sredstva. Na EU denar se pa lahko pozabi. Latvija je izvisela pri tem in sedaj ne ve, kaj naj z odprtim razpisom, ker so računali, da ga bodo dobili.TGV Lyria napisal/-a:
Saj dobro veš, da ciljam na GTW-je iz Vinschgaubahn. Ohranjeni v nulo, delajo kot ure, pa še Stadler komot dobavlja rezervne dele zanje, glede na to da jih je Evropa polna + mi kupujemo njihove garniture.
Re: Nove garniture Stadler
Čemu pa res niso Kanarčkov ob obnovi v celoti klimatizirali? Ni dovolj moči? Tudi jaz bi veliko raje videl odpis Fiatov.TGV Lyria napisal/-a: Se pa strinjam, da je odpis Kanarčkov velika neumnost, ker so v marsičem svetlobna leta pred Fiati.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
Se popravljam. Poleg emg 005/006 je včeraj očitno prišel še dmg 009/010.leteči vlak napisal/-a:Tako je. Poleg emg 005/006 je prišel tudi dmg 005/006.Anzee napisal/-a: Cool, se vec moznosti za nove foto ulove! Je zraven prisel tudi DMU?
Aljaž
Re: Nove garniture Stadler
Nikjer ni zagotovila, da jih boš dobil. Leto 2023 je še daleč. Zanimivo pa je, da ne omenjaš FUC-ovih. Kaj ne veš, da so proge FUC-a šle pod RFI? Ne veš, da se je sedaj Italija podredila Hitahciju? Torej nekakšni prikriti pritiski na regije, da mora Hitachi dobivati posle. Veš, da pride oziroma je že naročen Rock hibrid? Res da ne bo dvopoden. Glede na to, kar sem slišal, v kakšnem stanju so CAF-i (po okvarah na nivoju naših 312), ni vrag da jih bodo menjali. Če so Slovaki sedaj končno odganli tik pred zdajci s pomočjo politike RegioJet in ga bodo zamenjali za slabše, z že izločenimi CityShutlle, ne bo pri Italijanih noben problem zasukati politiko z FUC-om.TGV Lyria napisal/-a:Zato toliko "težim" s temi Vinschgerji. Vsaj kot prehodno rešitev.
Osel gre samo enkrat na led. Fiat se je izkazal za katastrofo po prenovi. Pri novih garniturah je tudi kapaciteta ene garniture večja, od dveh kanarčkov skupaj. In tudi na to se precej računa. Pa če se zavija z očmi ali ne, stojišča na vlaku, so za "s-bahn" postaje neka realnost ob konicah.sraka1 napisal/-a:
Čemu pa res niso Kanarčkov ob obnovi v celoti klimatizirali? Ni dovolj moči? Tudi jaz bi veliko raje videl odpis Fiatov.
Re: Nove garniture Stadler
Je to privivd ali je to realno življenje?! Šokiran sem!!!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Nove garniture Stadler
Žalost. Izsiljevati pa znajo...Re 4/4 napisal/-a: Zanimivo pa je, da ne omenjaš FUC-ovih. Kaj ne veš, da so proge FUC-a šle pod RFI?
Mislim da gre za DMU. A zdaj bomo rekli Rock že vsakemu, ki bo imel "Hitachi face"?Re 4/4 napisal/-a: Veš, da pride oziroma je že naročen Rock hibrid?
Nisem še preizkusil Hitachijev, me zanima v kakšen rang sodijo...
Kar sem slišal, se po naših tirih vozi Citta di Lignano Sabbiadoro, ves polepljen v kabini z listki, kaj vse ne deluje. Seznam je doooooolg, daljši od Siemensovega . Poleg dvotretjinske vleke manjka sirena budnika (useka kar iz niča) ter še kar nekaj stvari. Se čudim, da mu sploh pustijo priti k nam.Re 4/4 napisal/-a: Glede na to, kar sem slišal, v kakšnem stanju so CAF-i (po okvarah na nivoju (EDIT: pod nivojem!) naših 312), ni vrag da jih bodo menjali.
Re: Nove garniture Stadler
Mogoce bols da ostanemo "on topic"?
Kdo ve so planirane kaksne voznje 510ke? Rabi it vlak cez vse iste postopke kot diesel varianta?
Kdo ve so planirane kaksne voznje 510ke? Rabi it vlak cez vse iste postopke kot diesel varianta?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Če govorimo o postopkih v Sloveniji, potem da. V Mostah so že dvigovali odjemnike v zrak. Menda kar onega za 25 kV. Postopki v Avstriji in na Hrvaškem, pa je rok po pogodbi za pridobitev dovoljenj, dve leti od dobave, ki ga opravi proizvajalec vozila.Anzee napisal/-a:Mogoce bols da ostanemo "on topic"?
Kdo ve so planirane kaksne voznje 510ke? Rabi it vlak cez vse iste postopke kot diesel varianta?
Če še lahko malo OT.TGV Lyria napisal/-a:Mislim da gre za DMU. A zdaj bomo rekli Rock že vsakemu, ki bo imel "Hitachi face"?Re 4/4 napisal/-a: Veš, da pride oziroma je že naročen Rock hibrid?
Nisem še preizkusil Hitachijev, me zanima v kakšen rang sodijo...
https://www.railjournal.com/rolling-sto ... id-trains/
Fora pa je, da ga bodo naredili iz niča. Ista maska, samo enopodni. ALn 668 garniture (fičoti) pa dokončno stran.
Re: Nove garniture Stadler
A ni tole malo preveč DC3kV + dizel + baterije in to kao za "last mile" za vožnjo po urbanih predelih. Upam, da ne bodo "last mile" uporabljali tudi v tistih urbanih središčih kjer imajo nad glajzi štrom.Re 4/4 napisal/-a:
Če še lahko malo OT.
https://www.railjournal.com/rolling-sto ... id-trains/
Fora pa je, da ga bodo naredili iz niča. Ista maska, samo enopodni. ALn 668 garniture (fičoti) pa dokončno stran.
Ta off topic naj kar traja, saj dobimo veliko informacij.Anzee napisal/-a:Mogoce bols da ostanemo "on topic"?
Tine
Re: Nove garniture Stadler
V bistvu se je bolje vprašati, ali bo med vožnjo tehnično mogoče/dovoljeno menjati pogon, ali pa bo potrebo 3-5 minut se ustaviti na prvi postaji. V Nemčiji se pri Dual mode lokomotivah (še) ne sme menjati načina pogona med vožnjo. Bodo pa imele te garniture 5 kombinacij napajanja. Odjemnik, baterije, dizel z motorgeneratorjema, mix dizel + baterije, kombinacija večih. Moči pa ne bodo velike 1290 kW in do 300 sedežev, pa kar težke garniture bodo to. Pa že tudi zamujajo z načrti.Tin€ napisal/-a:A ni tole malo preveč DC3kV + dizel + baterije in to kao za "last mile" za vožnjo po urbanih predelih. Upam, da ne bodo "last mile" uporabljali tudi v tistih urbanih središčih kjer imajo nad glajzi štrom.Re 4/4 napisal/-a:
Če še lahko malo OT.
https://www.railjournal.com/rolling-sto ... id-trains/
Fora pa je, da ga bodo naredili iz niča. Ista maska, samo enopodni. ALn 668 garniture (fičoti) pa dokončno stran.
@TGV Lyria. Blues bodo. Upam da ne bodo zares takšne, kot je blues.
Re: Nove garniture Stadler
Če se ne motim TGV in ICE zamenjata napetosti med vožnjo, res pa je da gre v tem primeru le za menjavo napetosti in ne za način/vrsto pogona. Bi pa se dalo potegniti kakšno paralelo s tem.Re 4/4 napisal/-a: V bistvu se je bolje vprašati, ali bo med vožnjo tehnično mogoče/dovoljeno menjati pogon, ali pa bo potrebo 3-5 minut se ustaviti na prvi postaji. V Nemčiji se pri Dual mode lokomotivah (še) ne sme menjati načina pogona med vožnjo.
Tine
Re: Nove garniture Stadler
Hmm, povsod so Blues pisani kot DMU in ne hibridi. Na primer tu:Re 4/4 napisal/-a: Če še lahko malo OT.
https://www.railjournal.com/rolling-sto ... id-trains/
Fora pa je, da ga bodo naredili iz niča. Ista maska, samo enopodni. ALn 668 garniture (fičoti) pa dokončno stran.
https://www.railwaygazette.com/traction-and-rolling-stock/trenitalia-awards-16bn-regional-dmu-framework-contract/46898.article
Očitno pa drži teorija da se je Italija podredila Hitachiju. Originalno bi jih moral narediti Stadler.
Re: Nove garniture Stadler
Ko govorimo o novih vlakih na Bohinjski progi moramo gledati širše. Čeprav proga poteka ob edinem nacionalnem parku in ob, čez palec, desetih hidrocentralah, tu še zmeraj vozijo petdeset let stari dizelski zasrani vlaki. Prava eko antipropaganda! Če država da nekaj nase in na svoj razvoj, bi tukaj morali uvesti vlake na drugačen pogon. Elektrifikacija proge se očitno ne splača, torej vpeljimo vlake na pogon vodika, oz. gorivnih celic. Imamo znanje, Domel je sodeloval pri izdelavi puhal za vpihovanje zraka v gorivne celice Alstomovega vlaka Ilint, ki je danes že v komercialni uporabi! Tudi pokoronske milijarde € so po besedah gospe Ursule von der Leyen (če to ni v prostem prevodu "Urška ki laže") namenjene prednostno zelenim tehnologijam! Tako, da denar je! Treba je zgraditi Join Venture firmo iz Petrola (ali Gen i), Domela in Slovenskih železnic in skupaj nastopiti s projektom vlaka na pogon gorivnih celic. Skupaj z namensko zgrajenimi sončnimi elektrarnami za zeleno elektriko na južnih pobočjih Alp za izdelavo potrebnega vodika za pogon tistih par kompoziciji, ki bi prevažale potnike. Zveni utopično ? Na internetu se dobi tudi predavanje direktorja Domela g. Čemažarja, ki prav Bohinjsko progo omenja kot možen vzor čistega vodikovega pogona vlakov!