Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a preglednik » 14.10.2020, 18:12

Bodo jutri 15.10 vozili ali ne bodo?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 14.10.2020, 18:29

bisabre napisal/-a:Prijatelj mi je sporočil, da je bil en električni Stadler danes parkiran blizu delavnic SŽ na Ptuju.


510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja, pa tudi zaradi začetka vključevanja dizelskih garnitur v redni promet, da ne bo delal "gužve" v CD Moste.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3641
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 14.10.2020, 18:30

Ne, Stadler je šele danes oddal vlogo za vključitev novih vlakov v promet.
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 14.10.2020, 18:32

Tin€ napisal/-a:Ne, Stadler je šele danes oddal vlogo za vključitev novih vlakov v promet.


To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3547
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.10.2020, 19:23

TGV Lyria napisal/-a: Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.


To nima nobene veze. Vloga je že v sistemu. Koga je Stadler pooblastil, je pa druga zgodba. In organ za izdajo dovoljenj je lahko tudi ERA. Agencija pa mora obstajati.
sierra5
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a sierra5 » 14.10.2020, 19:37

TGV Lyria napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:Ne, Stadler je šele danes oddal vlogo za vključitev novih vlakov v promet.


To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.


če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a mkx » 14.10.2020, 19:47

sierra5 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.


če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.



Načeloma obstoj ali neobstoj AŽP nima veze, po zakonih in direktivah mora obstajati organ, pristojen za te zadeve (in po možnosti v zakonih točno tako piše in nikjer ni eksplicitne omembe AŽP). In nikjer ne piše, da isti organ ne more biti pristojen še za savske turbine in plodnost majskih hroščev. V parlamentu lahko kadarkoli sprejmejo zakon, ki pristojnost prenaša na drugo "firmo", med obema pa se potem opravi primopredajo poslov, vključno s tekočimi postopki. Problem je le v tem, da zna nova "firma" v začetku kar nekaj časa večino energije posvečati sami sebi in bi se postopki zavlekli.
Ampak kot si napisal, od ideje do izglasovanega zakona ponavadi mine kar nekaj časa, med tem pa AŽP normalno nadaljuje z delom.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a preglednik » 14.10.2020, 21:37

Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 14.10.2020, 22:11

preglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?


O Reganih in Kanarčkih se sploh ne pogovarjamo, ker so v promet prišli v neki drugi državi v nekih drugih časih :D
Za Žive in Siemense pa... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem. Siemensi so imeli to prednost, da so bili narejeni pri nas in so celotno testiranje opravili na slovenskih tirih. Ni se jih čakalo, da pridejo od drugje.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a bisabre » 15.10.2020, 5:35

mkx napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.


če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.



Načeloma obstoj ali neobstoj AŽP nima veze, po zakonih in direktivah mora obstajati organ, pristojen za te zadeve (in po možnosti v zakonih točno tako piše in nikjer ni eksplicitne omembe AŽP). In nikjer ne piše, da isti organ ne more biti pristojen še za savske turbine in plodnost majskih hroščev. V parlamentu lahko kadarkoli sprejmejo zakon, ki pristojnost prenaša na drugo "firmo", med obema pa se potem opravi primopredajo poslov, vključno s tekočimi postopki. Problem je le v tem, da zna nova "firma" v začetku kar nekaj časa večino energije posvečati sami sebi in bi se postopki zavlekli.
Ampak kot si napisal, od ideje do izglasovanega zakona ponavadi mine kar nekaj časa, med tem pa AŽP normalno nadaljuje z delom.

Res je. Ampak brez politke pa ne mormo, a ne? :D
Simpl je tanartabul.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.10.2020, 8:44

TGV Lyria napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?


O Reganih in Kanarčkih se sploh ne pogovarjamo, ker so v promet prišli v neki drugi državi v nekih drugih časih :D
Za Žive in Siemense pa... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem. Siemensi so imeli to prednost, da so bili narejeni pri nas in so celotno testiranje opravili na slovenskih tirih. Ni se jih čakalo, da pridejo od drugje.


Zelo me zanima, koliko časa je preteklo odkar je prva Živa prispela preko meje, pa do njenega rednega obratovanja. Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3547
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.10.2020, 9:06

preglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?


Čemu beseda nemogoče? V resnici je ravno obratno. Ker je v članicah evropske unije sedaj enoten standard TSI, se postopki zelo poenostavijo, saj je v vseh državah procedura enaka, ne glede na to, kakšno vozilo si vzel. Že res, da so znotraj držav lahko izjeme z podsistemi, ampak s temi ne sme biti problemov, saj so tudi ti sistemi pod standardom, ki pa ga ne predpisujejo evropske uredbe, ampak povečini UIC ali pa se upošteva kakšen drug tehniški standard. Predost tega? To, da lahko danes proizvajalci naredijo serijsko vozilo, ki bo v grobi osnovi enako za vse države in ne tako kot včasih, ko se za majhna naročila sploh ni splačalo zaganjati in prilagajati proizvodnje. Poleg tega pa v primeru vozila, ki bo vozilo v več državah, ni potrebno določenih testov podvajati, ali pa teste nadzoruje evropska agencija, ki odvzame moč "politiki" nagajanja določene države. V zgodovini ne najdeš vozila, ki bi bilo popolnoma enako in bi imelo dovoljenje v 20 državah, kot ga ima danes Vectron. In to je namen te "nemogoče" procedure. Je pa res, da se časovnica med lokomotivami in potniškimi garniturami razlikuje, saj garnitre dokazujejo še kaj več, kot lokomotive.

TGV Lyria napisal/-a:... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem.


Na Nizozemskem so delali samo kratek test za 1,5 kV z našo 541, z avstrijsko 1216 pa preiskus proge Betuweroute. Nekaj podobnega, kot z eno našo 541 v Luksemburgu za preiskus vozne mreže. Ostale države, kjer je bila naša 541, pa je bil enak test, kot pri nas Vectron 822, saj je bila prototip 541-101 edina tako bogato opremljena. Avstrijski prototipi pa so opravljali teste tam, kjer jih naša ni. Ampak takrat so bili še standardi drugačni, kot danes.

preglednik napisal/-a:
Zelo me zanima, koliko časa je preteklo odkar je prva Živa prispela preko meje, pa do njenega rednega obratovanja. Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.

Ah daj nehaj s tem. Na Norveškem že pet let čakajo na CAF, da dobijo garniture s papirji, ti pa s takšno uletiš, ko pa ima Stadler rekordne zamude z dobavami in zagonom garnitur, ker se ne more potovati brez karanten. Se ti ne zdi čudno, da je elektro bil pri nam že bistveno prej, preden so komaj končali teste na Velimu? Pa izbij si 541 iz glave, bolj relavanten je Vectron, ki upošteva novejše smernice. In še enkrat. Lokomotiva =/= potniška garnitura.
sierra5
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a sierra5 » 15.10.2020, 9:40

mkx napisal/-a:
sierra5 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.


če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.



Načeloma obstoj ali neobstoj AŽP nima veze, po zakonih in direktivah mora obstajati organ, pristojen za te zadeve (in po možnosti v zakonih točno tako piše in nikjer ni eksplicitne omembe AŽP). In nikjer ne piše, da isti organ ne more biti pristojen še za savske turbine in plodnost majskih hroščev. V parlamentu lahko kadarkoli sprejmejo zakon, ki pristojnost prenaša na drugo "firmo", med obema pa se potem opravi primopredajo poslov, vključno s tekočimi postopki. Problem je le v tem, da zna nova "firma" v začetku kar nekaj časa večino energije posvečati sami sebi in bi se postopki zavlekli.
Ampak kot si napisal, od ideje do izglasovanega zakona ponavadi mine kar nekaj časa, med tem pa AŽP normalno nadaljuje z delom.

Saj zato pa sem tako napisal, ker je blo govora o 1 mesecu. In v tem roku ni šanse da skozi politiko spraviš to spremembo, kakršna koli bo. In zato v rem času ta selitvemi "lehrlauf" ne more vplivati, pa tudi ta ne bo velik, ker bo se kolikor se vidi združevalo paketno, tako da dejansko ne bo kaj preveč down-time-a. V dobrem mesecu ali dveh pa bodo verjetno ze dovoljenje spacali, tako da je to vprašanje itak irelevantno.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11465
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a cokla » 15.10.2020, 20:23

preglednik napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?


O Reganih in Kanarčkih se sploh ne pogovarjamo, ker so v promet prišli v neki drugi državi v nekih drugih časih :D
Za Žive in Siemense pa... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem. Siemensi so imeli to prednost, da so bili narejeni pri nas in so celotno testiranje opravili na slovenskih tirih. Ni se jih čakalo, da pridejo od drugje.


Zelo me zanima, koliko časa je preteklo odkar je prva Živa prispela preko meje, pa do njenega rednega obratovanja. Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.


Približno šest mesecev.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 15.10.2020, 20:43

preglednik napisal/-a:Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.


Hočeš reči, da proizvajalec zavlačuje in pričakuje ukinitev? Kajti v enem od zgornjih postov je zapisano, da je Stadler včeraj dostavil vlogo za pridobitev dovoljenja.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov