Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Še slika prevoza KISS-a
https://auto.onliner.by/2020/12/14/poezda-s-poezdami
https://auto.onliner.by/2020/12/14/poezda-s-poezdami
Re: Nove garniture Stadler
Saj lahko sam odpreš novo temoTGV Lyria napisal/-a:Predlog moderatorjem: kaj če bi v tem trenutku, ko se začenjajo redne vožnje, odprli posebno temo za serijo 610/615? Potem pa še za ostali dve seriji, ko bosta začeli z rednimi vožnjami. Mislim, da si tudi Stadlerji zaslužijo vsak svojo temo.
Tale bi pač ostala za "skupne debate".
Re: Nove garniture Stadler
Prepozno. Sem jo že.maxima napisal/-a:Saj lahko sam odpreš novo temoTGV Lyria napisal/-a:Predlog moderatorjem: kaj če bi v tem trenutku, ko se začenjajo redne vožnje, odprli posebno temo za serijo 610/615? Potem pa še za ostali dve seriji, ko bosta začeli z rednimi vožnjami. Mislim, da si tudi Stadlerji zaslužijo vsak svojo temo.
Tale bi pač ostala za "skupne debate".
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Nove garniture Stadler
Lepa. In prvič ga menda vidimo v naših barvah.Kcin2000 napisal/-a:Še slika prevoza KISS-a
https://auto.onliner.by/2020/12/14/poezda-s-poezdami
Re: Nove garniture Stadler
Da malo obnovimo zgodbo o Stadlerjih na današnji veliki dan.
Dan veselja za vse tiste, ki spremljamo zgodbo že od samega začetka.
Daleč je že 14. avgust 2015, ko je Dušan Mes v intervjuju naznanil nakup novih potniških garnitur za SŽ. Od tam do objave razpisa spomladi 2017 sta minili še celi dve leti ugibanj in premlevanj, kaj bi lahko kupili.
Ugibanja in raznovrstne debate, tudi popolnoma nore, so še vedno zapisana in shranjena v stari temi o novih garniturah, ki je zdaj zaklenjena. Jo bo kar veselje zdaj brati za nazaj.
Konec leta je postalo jasno, da je ponudnik za pogoje iz razpisa (3 različni, med seboj kompatibilni tipi vlakov) le en - vsestranski, a pregrešno dragi Stadler Rail AG. Sledilo je še pol leta cincanja v stilu "bomo vzeli ali pustili, drago je, morda nov razpis...?" in končno 18.4.2018 podpis prve pogodbe za 10 dvopodnih, 11 enopodnih in 5 dizelskih garnitur. Leto kasneje še dodatek 10 enopodnih in 16 dizelskih, skupaj kar obilna številka 52 novih, cena 320 milijonov evrov. 11.3.2020 je bil prvi dizelski Flirt pripeljan v Slovenijo in po dolgih testiranjih je sledil današnji trenutek veselja:
15.12.2020 (z besedo: petnajsti december dva tisoč dvajset), ko je garnitura Stadler Flirt 610-005/006 na vlaku RG 613 iz Kamnika v Ljubljano otvorila novo obdobje potovanja po slovenskih tirih!
Dan veselja za vse tiste, ki spremljamo zgodbo že od samega začetka.
Daleč je že 14. avgust 2015, ko je Dušan Mes v intervjuju naznanil nakup novih potniških garnitur za SŽ. Od tam do objave razpisa spomladi 2017 sta minili še celi dve leti ugibanj in premlevanj, kaj bi lahko kupili.
Ugibanja in raznovrstne debate, tudi popolnoma nore, so še vedno zapisana in shranjena v stari temi o novih garniturah, ki je zdaj zaklenjena. Jo bo kar veselje zdaj brati za nazaj.
Konec leta je postalo jasno, da je ponudnik za pogoje iz razpisa (3 različni, med seboj kompatibilni tipi vlakov) le en - vsestranski, a pregrešno dragi Stadler Rail AG. Sledilo je še pol leta cincanja v stilu "bomo vzeli ali pustili, drago je, morda nov razpis...?" in končno 18.4.2018 podpis prve pogodbe za 10 dvopodnih, 11 enopodnih in 5 dizelskih garnitur. Leto kasneje še dodatek 10 enopodnih in 16 dizelskih, skupaj kar obilna številka 52 novih, cena 320 milijonov evrov. 11.3.2020 je bil prvi dizelski Flirt pripeljan v Slovenijo in po dolgih testiranjih je sledil današnji trenutek veselja:
15.12.2020 (z besedo: petnajsti december dva tisoč dvajset), ko je garnitura Stadler Flirt 610-005/006 na vlaku RG 613 iz Kamnika v Ljubljano otvorila novo obdobje potovanja po slovenskih tirih!
Re: Nove garniture Stadler
Slovenske železnice poleg tega nameravajo z dodatnimi razpisi kupiti še med 15 in 20 vlakov, da bi po končanem krogu modernizacije imeli več kot 70 novih vlakov, kar bo sicer predstavljalo dve tretjini celotnega voznega parka.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p ... -vlak.html
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p ... -vlak.html
Re: Nove garniture Stadler
Lepo izgleda pogled v kabini!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Ampak odslej bomo imeli v Sloveniji vse vlake enake: primestne, regionalne in IC vlake (tudi mednarodne z 510). No glede na to, da so ti vlaki velik premik na boljše me to dejstvo sploh ne moti.TGV Lyria napisal/-a:Da malo obnovimo zgodbo o Stadlerjih na današnji veliki dan.
Dan veselja za vse tiste, ki spremljamo zgodbo že od samega začetka.
Daleč je že 14. avgust 2015, ko je Dušan Mes v intervjuju naznanil nakup novih potniških garnitur za SŽ. Od tam do objave razpisa spomladi 2017 sta minili še celi dve leti ugibanj in premlevanj, kaj bi lahko kupili.
Ugibanja in raznovrstne debate, tudi popolnoma nore, so še vedno zapisana in shranjena v stari temi o novih garniturah, ki je zdaj zaklenjena. Jo bo kar veselje zdaj brati za nazaj.
Konec leta je postalo jasno, da je ponudnik za pogoje iz razpisa (3 različni, med seboj kompatibilni tipi vlakov) le en - vsestranski, a pregrešno dragi Stadler Rail AG. Sledilo je še pol leta cincanja v stilu "bomo vzeli ali pustili, drago je, morda nov razpis...?" in končno 18.4.2018 podpis prve pogodbe za 10 dvopodnih, 11 enopodnih in 5 dizelskih garnitur. Leto kasneje še dodatek 10 enopodnih in 16 dizelskih, skupaj kar obilna številka 52 novih, cena 320 milijonov evrov. 11.3.2020 je bil prvi dizelski Flirt pripeljan v Slovenijo in po dolgih testiranjih je sledil današnji trenutek veselja:
15.12.2020 (z besedo: petnajsti december dva tisoč dvajset), ko je garnitura Stadler Flirt 610-005/006 na vlaku RG 613 iz Kamnika v Ljubljano otvorila novo obdobje potovanja po slovenskih tirih!
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Intervju z Dušanom Mesom v reviji NovaProga;
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -171131512
»V potniškem prometu bomo nadaljevali ciklus modernizacije voznih sredstev, načrtujemo namreč kupiti še dodatnih 15 do 20 vlakov, 7 lokomotiv in 20 vagonov.«
»Močno si prizadevamo, da v začetku naslednjega leta zagotovimo financiranje in objavimo razpis za še dodatnih 15 do 20 potniških vlakov.«
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -171131512
»V potniškem prometu bomo nadaljevali ciklus modernizacije voznih sredstev, načrtujemo namreč kupiti še dodatnih 15 do 20 vlakov, 7 lokomotiv in 20 vagonov.«
»Močno si prizadevamo, da v začetku naslednjega leta zagotovimo financiranje in objavimo razpis za še dodatnih 15 do 20 potniških vlakov.«
Nove garniture Stadler
NovaProga December 2020; https://www.slo-zeleznice.si/sl/skupina ... nchorPoint
Re: Nove garniture Stadler
Pred novim naročilom vlakov
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... om-vlakov/
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... om-vlakov/
Re: Nove garniture Stadler
Najprej so ugotovili, da Stadler ni oddal kompletno dokumentacijo (manjkajočih par papirjev), naknadno so pa želeli še mere za dvopodno garnituro. Kasneje so pa sledila pogajanja o popustu. Višina popusta je na koncu večja, kot samo dve garnituri, saj so pri Stadlerju ugotovili, da z vstopom na slovenski trg z 52 garniturami, pridobijo ogromno referenco za ta del Evrope v prihodnosti. Tako na področju garnitur, kot lokomotiv.TGV Lyria napisal/-a: - vsestranski, a pregrešno dragi Stadler Rail AG. Sledilo je še pol leta cincanja v stilu "bomo vzeli ali pustili, drago je, morda nov razpis...?"
Je pa zanimivo, da vozijo garniture še brez zaščitene spenjače.
Re: Nove garniture Stadler
Bi rekel, da so si dobili referenco tudi za omenjen prihodnji nakup še dodatnih 20. Veliko možnosti sicer itak ni.Re 4/4 napisal/-a: Višina popusta je na koncu večja, kot samo dve garnituri, saj so pri Stadlerju ugotovili, da z vstopom na slovenski trg z 52 garniturami, pridobijo ogromno referenco za ta del Evrope v prihodnosti. Tako na področju garnitur, kot lokomotiv.
Glede na to, da bo tokrat šlo izključno za vlake za neelektrificirane proge (električni vozni park bo zdaj dobro dopolnjen), bi bilo vredno razmisliti o alternativnih pogonih. Ker pa tej še niso dovolj učinkovito razviti, se odgovor ponuja kar sam od sebe: Stadler WINK. Gre za konvertibilno garnituro, ki se jo lahko naroči kot dizelsko, kasneje - ko bo tehnologija primerno razvita - pa enostavno zamenja pogon.Benny napisal/-a:Pred novim naročilom vlakov
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... om-vlakov/
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Verjetno so že sedaj garniture med seboj kompatibilne. Vrsti 610 dodaš pantograf pa imaš dual verzijo. Lahko bi nekoč dizelski pogonski člen enostavno zamenjali z baterijami. Me prav zanima ali je to možno.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Če imaš denar, gre.preglednik napisal/-a:Verjetno so že sedaj garniture med seboj kompatibilne. Vrsti 610 dodaš pantograf pa imaš dual verzijo. Lahko bi nekoč dizelski pogonski člen enostavno zamenjali z baterijami. Me prav zanima ali je to možno.