Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Bolj idealnega od tega težko dobiš:
https://www.stadlerrail.com/en/products ... /wink/198/
Vse možne pogonske verzije se lahko uporabijo, že v imenu ima "Wandelbarer" - spremenljiv, variabilen. Dejansko bi ga lahko kupili kot dizla in ga kasneje predelali s pogonom na vodik - samo "powerpack" v sredini je treba zamenjati. Vzdrževanje pa itak 95% isto kot pri Flirtu. Dovolj povedano?
https://www.stadlerrail.com/en/products ... /wink/198/
Vse možne pogonske verzije se lahko uporabijo, že v imenu ima "Wandelbarer" - spremenljiv, variabilen. Dejansko bi ga lahko kupili kot dizla in ga kasneje predelali s pogonom na vodik - samo "powerpack" v sredini je treba zamenjati. Vzdrževanje pa itak 95% isto kot pri Flirtu. Dovolj povedano?
Re: Nove garniture Stadler
FLIRT DMG (5/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 -
610-013/014 -
610-015/016 -
610-017/018 -
610-019/020 -
610-021/022 -
610-023/024 -
610-025/026 -
610-027/028 -
610-029/030 -
610-031/032 -
610-033/034 -
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 -
610-041/042 -
FLIRT EMG (14/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo ??.??.2021
510-029/030 -
510-031/032 -
510-033/034 -
510-035/036 -
510-037/038 -
510-039/040 -
510-041/042 -
KISS EMG (9/10):
313-001/002 - prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 -
313-009/010 - prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - prišel v Slovenijo 26.11.2021
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
slišam , PP SŽ je govori da bo nakupi novi vlak 20x bo isto stadler rail ( še 18x dizel - mogoče 610 podaljše ali novo serija vrsta 611?, še 2x elektro vlak mogoče 510 ) do 2024 leta že vse domači v SLO ...
letos pride 16x dizel 610 , bo skupaj 21 ( 610-001 - 610-042 )...
letos pride 16x dizel 610 , bo skupaj 21 ( 610-001 - 610-042 )...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
Zakaj zaboga pa še 2 električni? Saj jih bo zdaj dovolj. Razen, če bi radi s tem naredili nemogoče pogoje za ostale proizvajalce.RitterVonGhega napisal/-a: ↑04.01.2022, 11:53 slišam , PP SŽ je govori da bo nakupi novi vlak 20x bo isto stadler rail ( še 18x dizel - mogoče 610 podaljše ali novo serija vrsta 611?, še 2x elektro vlak mogoče 510 ) do 2024 leta že vse domači v SLO ...
letos pride 16x dizel 610 , bo skupaj 21 ( 610-001 - 610-042 )...
Glede na to, da bo nakup namenjen bolj regionalnim progam izven centra države, se mi bolj smotrn zdi nakup nove serije 611, ker je sedanji 610 kar malce prevelik. Sem že objavil mojo idejo, dvočlenski Wink z možnstjo kasnejše zamenjave pogona.
Druga možnost pa bi bil tudi 610 z manj sedeži in večjim prostorom za kolesa, ta bi bil za nekatere naše proge idealen.
Re: Nove garniture Stadler
2x električna bi razumel,če bi to bila IC izvedba flirta ali pa kissa.
Wink pa ne bi bila niti slaba izbira
Wink pa ne bi bila niti slaba izbira
Re: Nove garniture Stadler
Vse kar bo v pogojih, kar ni: Hočemo 20 komadov 2ali3 členkarja, tolk pa tolk sedežev in tolk pa tolk bicikl placov, DEMU/3kv+DEMU/etc, bo vse ciljanje na točno določenega proizvajalca, po prijemu prijav pa ogorčenje zakaj je edini ponudnik tako drag, ker cena presega zagotovljena sredstva (deja vu scenarij od zadnjič).
Ker nekako če pustiš odprte pogoje ima Stadler težko delo biti s ceno konkurenčen. Če bodo hoteli Stadlerja bodo morali frizirati pogoje.
Ker nekako če pustiš odprte pogoje ima Stadler težko delo biti s ceno konkurenčen. Če bodo hoteli Stadlerja bodo morali frizirati pogoje.
Re: Nove garniture Stadler
Pri prvem razpisu niso ciljali na nobenega. Še razpisne pogoje so radodarno spreminjali. Ker so pa vztrajali na enotnem razpisu, je rezultat jasen. Če je kaj, pa se naj sedaj količinsko poenoti vozni park enega ali dveh proizvajalcev, ne pa da bo v novem razpisu imel možnost zmagati že četrti proizvajalec, pa ne bo skupaj niti za pol Avstrije aktivnih garnitur. S tem smo praktično unikum Evrope.
Re: Nove garniture Stadler
Prosim lepo. Že glavni 2 zahtevi, - vsi trije tipi morajo biti medsebojno upravljivi (in to v katerikoli kombinaciji) in DMU mora biti dizel-električna izvedba, potencialno DH (z manjšim točkovanjem). Če poznaš kar je trenutno na trgu v ponudbi in misliš da to ni ciljanje točno na enega samega proizvajalca...prosim lepo ne nas farbat, ker vemo koliko je bila ura. Tisto kar so spreminjali so bili nepomembni detajli. Ves čas so hoteli stadlerja, samo so poskušali fejkat da bi se še kdo kao prijavil, da bi se lahko pri ceni stiskali. Potem pa surprise surprise.Re 4/4 napisal/-a: ↑05.01.2022, 12:43Pri prvem razpisu niso ciljali na nobenega. Še razpisne pogoje so radodarno spreminjali. Ker so pa vztrajali na enotnem razpisu, je rezultat jasen. Če je kaj, pa se naj sedaj količinsko poenoti vozni park enega ali dveh proizvajalcev, ne pa da bo v novem razpisu imel možnost zmagati že četrti proizvajalec, pa ne bo skupaj niti za pol Avstrije aktivnih garnitur. S tem smo praktično unikum Evrope.
Drugače je 52 komadov čisto dovolj za eno floto in vzdrževanje. Brez težav pride zraven še en proizvajalec z 20kom. Vse ostalo pa v Acroni poslat pretopit. Ker vse stavit na floto enega samega proizvajalca tudi ni najbolj pametno.
Al bomo videli kaj bo.
Re: Nove garniture Stadler
Recimo dodatne cvetke: zahtevali so sedeže vpete na steno - takoj odpade Škota Doubledecker, ker so dotedanje verzije (mislim da še zdaj) klasično vpetje na tla.
Zahtevali so stranska vrata za strojevodjo - odpade končar, ker kolikor mi je znano nimajo izračunan frem na opcijo če bi bila vrata za strojevodjo.
Pa še par takih cvetk je bilo, da ko to vse skupaj sešteješ, si dejansko odpisal vse ostale.
Zahtevali so stranska vrata za strojevodjo - odpade končar, ker kolikor mi je znano nimajo izračunan frem na opcijo če bi bila vrata za strojevodjo.
Pa še par takih cvetk je bilo, da ko to vse skupaj sešteješ, si dejansko odpisal vse ostale.
Re: Nove garniture Stadler
Dobro sej sranja kot je Končar pa res ne rabimo...sierra5 napisal/-a: ↑05.01.2022, 14:18 Recimo dodatne cvetke: zahtevali so sedeže vpete na steno - takoj odpade Škota Doubledecker, ker so dotedanje verzije (mislim da še zdaj) klasično vpetje na tla.
Zahtevali so stranska vrata za strojevodjo - odpade končar, ker kolikor mi je znano nimajo izračunan frem na opcijo če bi bila vrata za strojevodjo.
Pa še par takih cvetk je bilo, da ko to vse skupaj sešteješ, si dejansko odpisal vse ostale.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
In kaj je slabega, če imamo samo enega proizvajalca in to domnevno kvalitetnih in medsebojno kompatibilnih garnitur. Lahko bi pa že v dosedanjih naročilih kupili nekaj garnitur z malo boljšo notranjo opremo, primerno za regionalce >2h vožnje. Po pravici povedano, se mi zdi notranja oprema v naših Stadlerjih precej pusta in enolična, še v Fiatih se boljše počutim, pa ne vem zakaj.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Zahtevali so v sklopu tudi dvopodno garnituro, katere Končar nima, pa tudi DMU je bil Gredljev, A ni to dovolj velik razlog zakaj Končar odpade. Da ne govorimo o nepreizkušenem več sistemskem napajanju. A ni bila že dovolj dobra šola z Desiroji (dobesedno prototip).sierra5 napisal/-a: ↑05.01.2022, 14:18 Recimo dodatne cvetke: zahtevali so sedeže vpete na steno - takoj odpade Škota Doubledecker, ker so dotedanje verzije (mislim da še zdaj) klasično vpetje na tla.
Zahtevali so stranska vrata za strojevodjo - odpade končar, ker kolikor mi je znano nimajo izračunan frem na opcijo če bi bila vrata za strojevodjo.
Pa še par takih cvetk je bilo, da ko to vse skupaj sešteješ, si dejansko odpisal vse ostale.
Brez veze je tu sedaj nekaj nakladati. Poglej si prispevke na to temo in boš videl kaj je bilo oz. kaj bi lahko bilo takrat v igri. Menim, da je bila debata korektna in seveda argumentirana.
Tine
Re: Nove garniture Stadler
Tako je. Glavna zahteva je bila samo ena in to je da ponudnik predloži ponudbo, ki bo vsebovala vse tri vrste garnitur hkrati. Poleg tega morajo ustrezati zadnji verziji TSI standarda, ter seveda, ponudnik mora imeti referenco za vse tri vrste v zadnjih 10 letih. Jasno so tudi povedali, da daljinsko krmiljenje NI zahtevano, je samo dodatno nagrajeno. Na začetku je bil pogoj celo minimalno 90 metrov za nizkopodno, z minimalno tremi členi, nakar so spremenili po opombi ponudnika (da dolžina ne ustreza specifikaciji, ki jo želijo) na 78 metrov. Če so jo potem prepisali ali ne, je brezveze, saj je glavni pogoj že predčasno izločil vse. Maksimalna 110 metrov pa je ostala.
Re: Nove garniture Stadler
Jaz se v Fiatih dobro počutim zaradi res dobrih sedežev. Zagotovo vsaj en razred nad Stadlerjevimi.preglednik napisal/-a: ↑05.01.2022, 15:03 In kaj je slabega, če imamo samo enega proizvajalca in to domnevno kvalitetnih in medsebojno kompatibilnih garnitur. Lahko bi pa že v dosedanjih naročilih kupili nekaj garnitur z malo boljšo notranjo opremo, primerno za regionalce >2h vožnje. Po pravici povedano, se mi zdi notranja oprema v naših Stadlerjih precej pusta in enolična, še v Fiatih se boljše počutim, pa ne vem zakaj.
Re: Nove garniture Stadler
Ki sta realno gledano zelo pametni, tako s stališča mešanih spreg kot tudi prenosa pri dizelašu.
Ja je pametno! Ker imaš samo eno vzdrževalno linijo in enega dobavitelja rezervnih delov.
Dejansko sanjaš o Končarju, ki sploh nima verzije za enosmerno napajanje?
Je čisto primerna tudi ta. Malo v infrastrukturo vložit, pa ne bo nobenih regionalcev z 2h vožnje več v naši mali kokoški. Bavarci shajajo s slabšo opremo od naše na daljših linijah.preglednik napisal/-a: ↑05.01.2022, 15:03 Lahko bi pa že v dosedanjih naročilih kupili nekaj garnitur z malo boljšo notranjo opremo, primerno za regionalce >2h vožnje.