preglednik napisal/-a:Kdaj bodo DMG 610 pričeli z rednimi vožnjami?
Ko bo izdano uporabno dovoljenje, AŽP ima za to 4 mesece časa od vložitve popolne dokumentacije, le ta je bila vložena kak mesec nazaj.... saj to da se v naši birokraciji vse dela zadnji trenutek je pa najbrž vsem jasno... če bodo v prometu prej kot konec januarja 2021 bom presenečen. 510 s takim tempom najbrž do poletja ne bo.
@desiro. Birokracija (AŽP kot pristojni organ) upošteva veljavne direktive evropske komisije. Ni tukaj takšne birokracije po domače. Vlogo za dodelitev končnega uporabnega dovoljenja vlaga proizvajalec in ne kupec in to v sistem evropske agencije. Tam pa ustrezno označi, kdo bo vlogo obdelal.. In to šele takrat, ko so vsi testi končani. Najprej tisti testi, ki jih opredeluje kot obvezne evropska agencija, potem pa tiste, ki se izvedejo pri nam in so stvar dogovora med kupcem in proizvajalcem. Štiri mesece je skrajni rok, ki ga dovoljuje evropska agencija za obdelavo vloge. V financah je bilo 20 dni nazaj omenjeno, da se pričakuje sprvo garnituro v prometu s tem mesecem, dve pa še decembra. Se pa ta stvar s 610 vleče že skoraj eno leto samo zaradi epidemije.
Pa kot zanimivost. Siemens Vectron dual mode je rabil približno 20 mesecev od izdelave do končnega uporabnega dovoljenja.
preglednik napisal/-a:Kdaj bodo DMG 610 pričeli z rednimi vožnjami?
Ko bo izdano uporabno dovoljenje, AŽP ima za to 4 mesece časa od vložitve popolne dokumentacije, le ta je bila vložena kak mesec nazaj.... saj to da se v naši birokraciji vse dela zadnji trenutek je pa najbrž vsem jasno... če bodo v prometu prej kot konec januarja 2021 bom presenečen. 510 s takim tempom najbrž do poletja ne bo.
@desiro. Birokracija (AŽP kot pristojni organ) upošteva veljavne direktive evropske komisije. Ni tukaj takšne birokracije po domače. Vlogo za dodelitev končnega uporabnega dovoljenja vlaga proizvajalec in ne kupec in to v sistem evropske agencije. Tam pa ustrezno označi, kdo bo vlogo obdelal.. In to šele takrat, ko so vsi testi končani. Najprej tisti testi, ki jih opredeluje kot obvezne evropska agencija, potem pa tiste, ki se izvedejo pri nam in so stvar dogovora med kupcem in proizvajalcem. Štiri mesece je skrajni rok, ki ga dovoljuje evropska agencija za obdelavo vloge. V financah je bilo 20 dni nazaj omenjeno, da se pričakuje sprvo garnituro v prometu s tem mesecem, dve pa še decembra. Se pa ta stvar s 610 vleče že skoraj eno leto samo zaradi epidemije.
Pa kot zanimivost. Siemens Vectron dual mode je rabil približno 20 mesecev od izdelave do končnega uporabnega dovoljenja.
Tako je upoštevati mora EU direktive, ampak če direktive predpisujejo maksimalen rok 4 mesece to pomeni da se lahko zgodi da bomo čakali 4 mesece, čeprav je recimo te 4 mesece predvideno za npr. Eisenbahn Bundesamt (Nemško agencijo) ker ima hkrati v reševanju več vlog za več različnih novih vozil in se lahko kljub nekemu normalnemu delu zgodi da se zadeva zavleče in pač traja 4 mesece.
Pri nas pa imajo za rešiti trenutno eno in edino novo vozilo, pa kot imam izkušnje bodo čakali do zadnjega trenutka, ker je pač v službi lepše čeblat v tri krasne ter srkat kavico kot pa kaj narediti.... No zadnje je prispodoba, a vendar dvomim da imajo toliko ostalega dela da se iz njega ne vidijo....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik napisal/-a:Se pravi, ker ni prevelike potrebe niti interesa, je vse prepuščeno toku birokratske reke....
Pa dajmo no, nismo 24 kur. Ker je bila ravno omenjena EBA. Če tam opraviš v štirih mesecih, kapo dol. Ti prej vlogo zavrnejo in zahtevajo spremembo dela podsistema na vozilu. Ravno te dni so ponovno zavrnili pridobitev dovoljenja za IC 2 garnituro. Popravek softwareja jih ni prepričal. Ostali proizvajalci pa so v isti nemilosti. Pa potrebno je ločiti med novihlm vozilom in vozilom, ki je že nekje registrirano.
Sploh pa, kako se ve da nimajo dela? Jaz vem, da v Slovenijo prihaja nekaj novih vozil. Seveda dejanski prihod bo odvisen od trenutnih razmer. Pa tukaj ne mislim na Effije in Stadlerje. Je pa v Avstriji sedaj Talent 3 končno dobil začasno dovoljenje.
Pojma nisem imel, kako te stvari potekajo. Negativna plat Evrope pač (poleg vseh pozitivnih seveda). Če se spomnim na Regana - že na poti iz tovarne je verjetno privlekel svoj prvi redni vlak.
Se še spomnite, ko so bile na Tinetovi spletni strani in pa tudi na Milanovi, objavljene mini slikice vseh serij garnitur in lokomotiv na SŽ?
Ali je mogoče kdo že izdelal slikice novih Stadlerjev serij 313, 510 in 610? Bili bi zanimivi za popestritev kakšne tehnične slike.
Pa se par fotk, ker jih ze dolgo ni bilo zdej je ze malo bolj jesenska kulisa..
Kot kaze testirajo nekaj okoli signalov/avtostopa/nevemsenespoznam, ampak uvozni signal za LJ-siska je bil oranzen, potem je bil rdec, vlak se je ustavil na polovici dolzine cez rdec signal, potem so sli skozi rdecega naprej... pa prejle so se spet vrnili, se ustavili malce po NPR za kaksno minutko in spet naprej...
Zadnjič spremenil Anzee, dne 17.11.2020, 8:33, skupaj popravljeno 2 krat.
Je še kdo opazil "pravilno" estetsko bolje obrnjen odjemnik toka?
Ko je vozil na relaciji Pragersko - Ptuj so preizkušali nekaj z odjemniki toka, po teh testih so spremenili tudi software.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
desiro napisal/-a:Je še kdo opazil "pravilno" estetsko bolje obrnjen odjemnik toka?
Ko je vozil na relaciji Pragersko - Ptuj so preizkušali nekaj z odjemniki toka, po teh testih so spremenili tudi software.
So že zdaj porihtali zadevo, da ne bodo mečkali še naslednjih xy let, kot so to počeli pri Desirojih
desiro napisal/-a:Je še kdo opazil "pravilno" estetsko bolje obrnjen odjemnik toka?
Ko je vozil na relaciji Pragersko - Ptuj so preizkušali nekaj z odjemniki toka, po teh testih so spremenili tudi software.
So že zdaj porihtali zadevo, da ne bodo mečkali še naslednjih xy let, kot so to počeli pri Desirojih
Pri desirojih zadeva sploh ni bila nikoli menjana, le navodilo smo prejeli da se vozi s tistim ki se programsko dvigne, to je zadnji ki ima pač koleno nazaj.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
desiro napisal/-a:
Pri desirojih zadeva sploh ni bila nikoli menjana, le navodilo smo prejeli da se vozi s tistim ki se programsko dvigne, to je zadnji ki ima pač koleno nazaj.
Vmes pa se je dolgo časa ročno prestavljalo odjemnike na sprednjega. Saj to sem hotel reči da ni bilo menjano, in da se je ročno menjalo odjemnik pred vožnjo.