Steklena krogla je povedala natanko to, kar sem slišal iz drugega vira. V ponedeljek naj bi prišel, poleg njega pa tudi 610-005/006. Držimo pesti.andre85 napisal/-a:Steklena krogla kaj za boga si pa spet sem zmešala.Tukaj je tema o stadlerjevih garniturah.RitterVonGhega napisal/-a:Odgovor je da...TGV Lyria napisal/-a:Nekaj se sliši, da se v kratkem obeta prihod prvega 510.
Ponedeljek zjutraj v Ljubljani , cca 05:00 uri ( odhod v Breclav ob nedeljah 17:00 bo lok ČD 383.xxx za leibnitz , potem 541 za Ljubljane )
.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
In zgodilo se je! 510-005/006 (tretja izdelana električna garnitura) je v Sloveniji.
Re: Nove garniture Stadler
Včeraj (20.9.), vožnja novega FLIRT-a DMV na progi Sevnica-Trebnje. Lepo za videt.
Morda kakšna informacija, kdaj bo novi FLIRT zapeljal na to progo?
Morda kakšna informacija, kdaj bo novi FLIRT zapeljal na to progo?
Re: Nove garniture Stadler
Cool, se vec moznosti za nove foto ulove! Je zraven prisel tudi DMU?TGV Lyria napisal/-a:In zgodilo se je! 510-005/006 (tretja izdelana električna garnitura) je v Sloveniji.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
Tako je. Poleg emg 005/006 je prišel tudi dmg 005/006.Anzee napisal/-a: Cool, se vec moznosti za nove foto ulove! Je zraven prisel tudi DMU?
Aljaž
Re: Nove garniture Stadler
Ko bo vseh 21 dobavljenih. Kanarčki so namenjeni odpisu (žal).josi napisal/-a:Včeraj (20.9.), vožnja novega FLIRT-a DMV na progi Sevnica-Trebnje. Lepo za videt.
Morda kakšna informacija, kdaj bo novi FLIRT zapeljal na to progo?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
In Fiati v "četrto" predelavo, pa dosti starejši so od Kanarčkov. Tega pa res ne razumem.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Želja je tudi te zamenjati z novimi čim prej. Vse pa je odvisno od financ. Tako da predelave ziher več ne bo, bo kvečjemu ohranjanje tehnične stanja status quo z revizijami dokler pač finance ne bodo zadoščale za nakup novih, kar je lahko jutri ali pa komaj čez 10 let.preglednik napisal/-a:In Fiati v "četrto" predelavo, pa dosti starejši so od Kanarčkov. Tega pa res ne razumem.
Zakaj pa ostanejo Fiati in ne Kanarčki, pa je drugo vprašanje. Zna biti, ker so že nekoliko "modernizirani", imajo kao klimo, ki kao kdaj pa kdaj celo dela, predvsem pa je za te novejše motorje (ker niso več original fiat motorji) lažje in cenejše dobiti rezervne dele. Če se ne motim se je kar nekaj razpisov za rezervne dele za 713 in 711 serije končalo bolj slabo, ker niso dobili ponudb za kar nekaj postavk rezervnih delov. Tako da bi tudi v tem grmu lahko bil delček razloga, lahko pa da je kaj povsem drugega.
Re: Nove garniture Stadler
Po domače povedano: ohranjanje katastrofalnega stanja ultra zastarele tehnike.sierra5 napisal/-a:... bo kvečjemu ohranjanje tehnične stanja status quo...
Ker če se kupi kaj rabljenega za nižjo ceno pa pade krona z glave, seveda.sierra5 napisal/-a:...z revizijami dokler pač finance ne bodo zadoščale za nakup novih, kar je lahko jutri ali pa komaj čez 10 let.
Re: Nove garniture Stadler
Na instagramu so slovenske zeleznice objavile sliko novega 510...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Pri rabljenih je več problemov, ki jih navadni smrtniki ne vidimo. Glavni problem je tehnično stanje, drugi problem pa tisti, kot z integrali, ko rezervnih delov praktično ni, poleg tega se nič ne prodaja v zavidlji količini. Trenutno so na prodaj pri DB-ju serije: 611, 628 podserija 2 in 4, ter 672.9xx (DWA LVT/S). Za prva dva se lahko reče, da bodo rezervni deli problematični, za tretjega pa kjub starosti samo 21 let, popolnoma enako, saj enega enega darovalca po nesreči že lep čas lupijo.TGV Lyria napisal/-a:
Ker če se kupi kaj rabljenega za nižjo ceno pa pade krona z glave, seveda.
Re: Nove garniture Stadler
Saj dobro veš, da ciljam na GTW-je iz Vinschgaubahn. Ohranjeni v nulo, delajo kot ure, pa še Stadler komot dobavlja rezervne dele zanje, glede na to da jih je Evropa polna + mi kupujemo njihove garniture.Re 4/4 napisal/-a:Pri rabljenih je več problemov, ki jih navadni smrtniki ne vidimo. Glavni problem je tehnično stanje, drugi problem pa tisti, kot z integrali, ko rezervnih delov praktično ni, poleg tega se nič ne prodaja v zavidlji količini. Trenutno so na prodaj pri DB-ju serije: 611, 628 podserija 2 in 4, ter 672.9xx (DWA LVT/S). Za prva dva se lahko reče, da bodo rezervni deli problematični, za tretjega pa kjub starosti samo 21 let, popolnoma enako, saj enega enega darovalca po nesreči že lep čas lupijo.TGV Lyria napisal/-a:
Ker če se kupi kaj rabljenega za nižjo ceno pa pade krona z glave, seveda.
Re: Nove garniture Stadler
Kombinacija stvari: prvo je treba videti, ali se bo v bližnji prihodnosti elektrificirala Kamniška ali/in proti Grosuplju. Če se bo v roku recimo 5 let, se dokupuje elektrika in ne toliko DMU-jev. Če ne, je nekako plan dokupiti (vsaj) 20 DMU. Teh italijanskih GTW-jev je premalo za vse potrebe, pa zato spet moraš dokupiti nekaj tretjega in imaš potem 3 tipe vlakov na lagerju in 3 različne lagerje rezervnih delov. SŽ pa se taki politiki hoče izogniti - tudi zato je bil ta natečajza staderje tako zapeljan v to tipsko unifikacijo oz. zamenjljivost čim večjega števila rezervnih delov preko vseh 3 tipov, če si dobro prebral tehnične zahteve razpisa.TGV Lyria napisal/-a:Saj dobro veš, da ciljam na GTW-je iz Vinschgaubahn. Ohranjeni v nulo, delajo kot ure, pa še Stadler komot dobavlja rezervne dele zanje, glede na to da jih je Evropa polna + mi kupujemo njihove garniture.Re 4/4 napisal/-a:Pri rabljenih je več problemov, ki jih navadni smrtniki ne vidimo. Glavni problem je tehnično stanje, drugi problem pa tisti, kot z integrali, ko rezervnih delov praktično ni, poleg tega se nič ne prodaja v zavidlji količini. Trenutno so na prodaj pri DB-ju serije: 611, 628 podserija 2 in 4, ter 672.9xx (DWA LVT/S). Za prva dva se lahko reče, da bodo rezervni deli problematični, za tretjega pa kjub starosti samo 21 let, popolnoma enako, saj enega enega darovalca po nesreči že lep čas lupijo.TGV Lyria napisal/-a:
Ker če se kupi kaj rabljenega za nižjo ceno pa pade krona z glave, seveda.
Pa tudi te GTW_ji se glih ne bodo prodajali za 10% cene novega. So pa načeloma opcija če bi morali nujno zaflikati zadeve. Ampak take sile (navkljub negodovanju potnikov) pa na SŽ spet nimajo.
Re: Nove garniture Stadler
Glej, znebiti se jih nekako morajo tam, ker progo elektrificirajo. Tako da zelo visoke cene ne bodo postavili. Sila z dizelaši na SŽ pa je velika, ker so Fiati v katastrofalnem stanju, crkujejo na veliko in še premalo jih je. Tudi če gre pri teh 11 zgolj za prehodno rešitev. Tu se ne pogovarjamo o ljubljanskih primestnih progah, temveč o Bohinjki, koroški progi in celjskih regionalkah. In glej ga zlomka, tej italijanski GTW-ji so izjemno prilagojeni za prevoz koles (skoraj cel vagon!). Točno to kar bi se na Bohinjki ali koroški progi krvavo rabilo.sierra5 napisal/-a: Kombinacija stvari: prvo je treba videti, ali se bo v bližnji prihodnosti elektrificirala Kamniška ali/in proti Grosuplju. Če se bo v roku recimo 5 let, se dokupuje elektrika in ne toliko DMU-jev. Če ne, je nekako plan dokupiti (vsaj) 20 DMU. Teh italijanskih GTW-jev je premalo za vse potrebe, pa zato spet moraš dokupiti nekaj tretjega in imaš potem 3 tipe vlakov na lagerju in 3 različne lagerje rezervnih delov. SŽ pa se taki politiki hoče izogniti - tudi zato je bil ta natečajza staderje tako zapeljan v to tipsko unifikacijo oz. zamenjljivost čim večjega števila rezervnih delov preko vseh 3 tipov, če si dobro prebral tehnične zahteve razpisa.
Pa tudi te GTW_ji se glih ne bodo prodajali za 10% cene novega. So pa načeloma opcija če bi morali nujno zaflikati zadeve. Ampak take sile (navkljub negodovanju potnikov) pa na SŽ spet nimajo.
Se pa strinjam, da je odpis Kanarčkov velika neumnost, ker so v marsičem svetlobna leta pred Fiati.
Re: Nove garniture Stadler
Ne vem če je GTW s svojim načinom pogona res primeren za Bohinjsko progo.
Za ravninske bi pa verjetno šlo
Za ravninske bi pa verjetno šlo