Antigrafitna folija je namenjena le lažjemu odstranjevanju grafitov. Njihovega nastanka ne more preprečiti.casio napisal/-a: ↑05.02.2021, 19:27Saj ne morem verjeti, pa je bilo rečeno da bodo zaščiteni z protigrafitno foljo, verjetno je garnitura bila vrnjena nazaj v tovarno. Bojim se kaj bo pri nas.leteči vlak napisal/-a: ↑02.02.2021, 14:06 SŽ Kiss med potjo v Żmigród tarča varšavskih vandalov, ki so ga pografitali in mu razbili luč .
https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/ ... ndali.html
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Pa lep pozdrav
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
Fiat 813/814-1xx ima samo 18x ( ni 23x) ..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
Tudi na Madžarskem obnavljajo vozni park novih garnitur Stadler KIss, nekaj jih že vozi. Do konca leta 2022 bodo imeli 40 garnitur.
Re: Nove garniture Stadler
ostalo jih bo 23,
https://www.slo-zeleznice.si/media/k2/a ... 01.net.pdf , 23 stran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Je nekako logika, da tam, kjer rabiš doubledeckerje zaradi obsega prometa, imaš le-tega na progi dovolj, da ti ekonomska računica odkljuka postavitev žic, kot pa XXL dizle.
Re: Nove garniture Stadler
Tole je bolj kot ne šala.
So pa potrebe po večji kapaciteti tudi na neelektrificiranih progah, a jih običajno rešujejo s push-pull vagoni.
Tako so zdaj trenutno pri Škodi v proizvodnji dvopodni vagoni za progo Ostrava - Frydek-Mistek, ki jih bodo do elektrifikacije vlekle "očalarke".
Re: Nove garniture Stadler
Pred časom smo imeli na forumu seznam garnitur Stadler, pa ga malo osvežimo, ker je že čas.
FLIRT 3 DMV:
610-001/002 - v prometu
610-003/004 - v prometu
610-005/006 - v prometu
610-007/008 - v prometu
610-009/010 - v prometu
Ostale garniture iz drugega paketa se pričakujejo v 2022.
FLIRT 4 EMV:
510-001/002 - na Poljskem (Siedlce/Žmigrod), testiranja.
510-003/004 - zagotovo obstaja, testiranja?
510-005/006 - prišel v Slovenijo septembra 2020, potekajo testne vožnje.
510-007/008 - zagotovo obstaja, čakanje ali testiranja?
510-009/010 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-011/012 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
...
(Ostale garniture sledijo.)
KISS EMV:
313-001/002 - na Poljskem (Siedlce/Žmigrod), testiranja.
...
(Ostale garniture sledijo.)
FLIRT 3 DMV:
610-001/002 - v prometu
610-003/004 - v prometu
610-005/006 - v prometu
610-007/008 - v prometu
610-009/010 - v prometu
Ostale garniture iz drugega paketa se pričakujejo v 2022.
FLIRT 4 EMV:
510-001/002 - na Poljskem (Siedlce/Žmigrod), testiranja.
510-003/004 - zagotovo obstaja, testiranja?
510-005/006 - prišel v Slovenijo septembra 2020, potekajo testne vožnje.
510-007/008 - zagotovo obstaja, čakanje ali testiranja?
510-009/010 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-011/012 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
...
(Ostale garniture sledijo.)
KISS EMV:
313-001/002 - na Poljskem (Siedlce/Žmigrod), testiranja.
...
(Ostale garniture sledijo.)
Re: Nove garniture Stadler
ali se že pojavljajo kakšne otroške bolezni
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Kočno sem se tudi jaz peljal z njim, po kamniški progi. In občutki? Moram reči, da nič presežnega, mogoče so bila prevelika pričakovanja tudi zaradi vsega pompa okoli te nabave. Vlak je sigurno OK in se bo v naslednjih desetletjih zelo izkazal v vseh pogledih. Imam pa pripombe. Že ko se na postaji usedeš, čutiš tresenje motorjev, kar se pri Fiatu v prikolici ne dogaja. Sama vožnja tudi ni povsem gladka, občuti se neko tresenje, ki ga, če zopet naredim prejšnjo primerjavo, pri Fiatu ne občutiš. Sedeži so trdi, malo bolj koščena zadnja plat bi se bolje počutila na mehkejših. Pač garnitura za primestni promet. Vtičnice pri sedežih sem opazil, ampak osebnega računalnika ne moreš držati na kolenih. Pri naslednjih naročilih bi bilo dobro nekaj garnitur prirediti za malo višji nivo, kot je sedaj na primer prvi razred. Te bi se rabile za hitrejše direktne povezave regijskih središč z Ljubljano. Ko bodo namreč odšli v pokoj Mercedesi bodo na celem SŽ ostale samo 3 garniture Pendolina, ki bodo malo višjega ranga.
preglednik