Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a mkx »

preglednik napisal/-a: 18.03.2021, 9:07 In še zmeraj bodo ostali bati preveliki, softver bo samo omilil napako. Softver je zmeraj samo podpora mehaniki, nikoli jo ne nadomešča.
Če je bilo moj prispevek moč razumeti kot da zagovarjam popravljanje batov s softverom, potem sem se slabo izrazil. Pravim samo da je načeloma softverske napake reševati lažje kot mehanske (seveda pa se mora napake reševati tam, kjer so ... mehanske v mehaniki, softverske v softveru). Sem pa tudi napisal to, kar je potem @Matevz96 lepše napisal: softver je danes marsikdaj glomazna stvar in zato težko popravljiv.

Pa tudi na luno leta 69 niso šli z ne vem kakšno softwersko opremo.
Je pa najbrž isti softver sedaj zakopan in razdrobljen v softveru s katerim sedaj letajo po osončju (pa čeprav je mehanika že kompletno drufa).
LP, Metod
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Osvežitev seznama:

FLIRT 3 DMG:
610-001/002 - v prometu
610-003/004 - v prometu
610-005/006 - v prometu
610-007/008 - v prometu
610-009/010 - v prometu
...
Ostale garniture iz drugega paketa se pričakujejo v 2022.

FLIRT 4 EMG:
510-001/002 - na Poljskem, testiranja.
510-003/004 - zagotovo obstaja, testiranja?
510-005/006 - prišel v Slovenijo septembra 2020, potekajo testne vožnje.
510-007/008 - zagotovo obstaja, čakanje ali testiranja?
510-009/010 - prišel v Slovenijo 27.2.2021, potekajo testne vožnje.
510-011/012 - prišel v Slovenijo 27.2.2021, potekajo testne vožnje.
510-013/014 - na Poljskem, testiranja
510-015/016 - na Poljskem, tesitrnaja

...
(Ostale garniture sledijo.)

KISS EMG:
313-001/002 - na Poljskem (Siedlce/Žmigrod), testiranja.
313-003/004 - na Poljskem
313-005/006 - na Poljskem
313-007/008- dokončan. Posebnost od te številke dalje je, da se sestavijo v Brestu in potem po tirih do Siedlc. Prvi trije so šli direktno do Siedlc, prepeljani po cesti.
...
(Ostale garniture sledijo.)
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Seznam, bati in softver gor ali dol, pri nas imajo spet monopol 713.

Tudi na kočevski, kljub tisti strašnim obljubam........... Pa še zamud zaradi vrat ne delajo, čeprav se malce dlje vlečejo čez klance....
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a sikos »

Včeraj ob 20:48 kot LP 3227 je imel 610-009 ugasnjene prikazovalnike postaj oz. končne postaje. Je strojevodja pozabil prižgati, ali pa je še to napaka? Pa tudi ob odhodu iz glavne železniške se je tam pri odcepu v desno proti Lj - Vodmat ustavil, kljub prižgani zeleni luči in utripajoči rumeni, ni bilo videti da bi imel rdeč signal. Zgolj slučaj ali vsakodnevno ustavljanje?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a kamerad »

sikos napisal/-a: 19.03.2021, 22:53 Včeraj ob 20:48 kot LP 3227 je imel 610-009 ugasnjene prikazovalnike postaj oz. končne postaje. Je strojevodja pozabil prižgati, ali pa je še to napaka? Pa tudi ob odhodu iz glavne železniške se je tam pri odcepu v desno proti Lj - Vodmat ustavil, kljub prižgani zeleni luči in utripajoči rumeni, ni bilo videti da bi imel rdeč signal. Zgolj slučaj ali vsakodnevno ustavljanje?
1. NI pozabil "prižgati"....
2.Zgolj slučaj....verjetn AS naprava...




LP
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a sikos »

kamerad napisal/-a: 20.03.2021, 16:171. NI pozabil "prižgati"....
Torej napaka?

Hvala za pojasnila.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Stadler je v zelo neugodnih pogojih s testiral baterijsko gnano verzijo in so brez težav dosegli 185 km. Zadeva postane čisto uporabna za naše regionalke, če se vsaj del elektrificira, da se polni med vožnjo.

Vir:

https://railway-news.com/stadler-flirt- ... 5km-range/
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Poizkusna garnitura (v sistemu označena kot SŽ 510 101/102) med testiranjem, pred nakupom novih IC garnitur.
Garnitura je sestavljena iz končnih členov 510 001 in 002 in vmesnih členov 515 001/002/003/004/007/008/013/014, ter dveh prototipnih vmesnih pogonskih členov (eden z restavracijo).
Po končanih testiranjih se bo garnituro v Mostah spet razdelilo v štiri 4-členske garniture, razen prototipnih členov, ki se vrneta Stadlerju. Končni členi garnitur (razen 510 001/002) pridejo naknadno s Poljske.
Po mojih informacijah so vagoni v Slovenijo prišli v noči iz 18.3 na 19.3. Fotografija je nastala včeraj, 31.3.2021, med testiranjem na Štajerskem. Testiranje naj bi potekalo v nasledjih tednih, na vseh elektrificiranih progah. Testira se sistem štetja potnikov, meri se porabo energije, dela se približne izračune dolžin postankov.

SlikaSŽ 510 101/102, Šikole by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

maxima napisal/-a: 01.04.2021, 9:25 Poizkusna garnitura (v sistemu označena kot SŽ 510 101/102) med testiranjem, pred nakupom novih IC garnitur.
Garnitura je sestavljena iz končnih členov 510 001 in 002 in vmesnih členov 515 001/002/003/004/007/008/013/014, ter dveh prototipnih vmesnih pogonskih členov (eden z restavracijo).
Po končanih testiranjih se bo garnituro v Mostah spet razdelilo v štiri 4-členske garniture, razen prototipnih členov, ki se vrneta Stadlerju. Končni členi garnitur (razen 510 001/002) pridejo naknadno s Poljske.
Po mojih informacijah so vagoni v Slovenijo prišli v noči iz 18.3 na 19.3. Fotografija je nastala včeraj, 31.3.2021, med testiranjem na Štajerskem. Testiranje naj bi potekalo v nasledjih tednih, na vseh elektrificiranih progah. Testira se sistem štetja potnikov, meri se porabo energije, dela se približne izračune dolžin postankov.

SlikaSŽ 510 101/102, Šikole by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Danes sem se peljal s to novo garnituro in je super, bi nalepil kakšno sliko restavracije ampak stadler ne dovoli slik znotraj nje. Je neprimerljiva z ostalimi tako po izgledu kot kvaliteti ponudbe.
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a MatejP »

maxima napisal/-a: 01.04.2021, 9:25 Po končanih testiranjih se bo garnituro v Mostah spet razdelilo v štiri 4-členske garniture, razen prototipnih členov, ki se vrneta Stadlerju.
Razstavljanje garniture 5/6 je potekalo pod vodstvom Stadlerjevega inštruktorja kot 1. del, sestavljanje garnitur po prihodu ostali čelnih delov pa bo potekalo kot 2. del izobraževanja vzdrževalcev iz ljubljanskih in tudi ptujskih delavnic.
Pa lep pozdrav
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zigc0601 napisal/-a: 01.04.2021, 8:40 Stadler je v zelo neugodnih pogojih s testiral baterijsko gnano verzijo in so brez težav dosegli 185 km. Zadeva postane čisto uporabna za naše regionalke, če se vsaj del elektrificira, da se polni med vožnjo.

Vir:

https://railway-news.com/stadler-flirt- ... 5km-range/
Tole (še) ni primerno za naše regionalke z nakloni. Največji problem je, da ima samo en (1) gnan podstavni voziček, torej formacija Bo' 2' 2' 2', kot tričlenska izvedba. Če se je kočevka pokazala za precej težko že za obstoječega 610, si ne predstaljam, kako bo tale akku tričlenski, ki ima na koncu skoraj enako moč kot naša dizelska izvedba, se sploh kosal z njo. Skrbi še en podatek. V treh letih so naredili samo 15.000 kilometrov pod baterijami (res da tudi pri +40 ob delovanju klime in -10 stopinj), kar pa je premalo za relavanten test, saj se toliko kilometrov v rednem prometu prepelje manj kot v enem mesecu. Pa na koncu lahko sprejme samo 154 potnikov. Glede na razvoj, bo potrebno še nekje 5-10 let, da tehnolgija postane komercialno uspešna.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

Re 4/4 napisal/-a: 05.04.2021, 10:57
zigc0601 napisal/-a: 01.04.2021, 8:40 Stadler je v zelo neugodnih pogojih s testiral baterijsko gnano verzijo in so brez težav dosegli 185 km. Zadeva postane čisto uporabna za naše regionalke, če se vsaj del elektrificira, da se polni med vožnjo.

Vir:

https://railway-news.com/stadler-flirt- ... 5km-range/
Tole (še) ni primerno za naše regionalke z nakloni. Največji problem je, da ima samo en (1) gnan podstavni voziček, torej formacija Bo' 2' 2' 2', kot tričlenska izvedba. Če se je kočevka pokazala za precej težko že za obstoječega 610, si ne predstaljam, kako bo tale akku tričlenski, ki ima na koncu skoraj enako moč kot naša dizelska izvedba, se sploh kosal z njo. Skrbi še en podatek. V treh letih so naredili samo 15.000 kilometrov pod baterijami (res da tudi pri +40 ob delovanju klime in -10 stopinj), kar pa je premalo za relavanten test, saj se toliko kilometrov v rednem prometu prepelje manj kot v enem mesecu. Pa na koncu lahko sprejme samo 154 potnikov. Glede na razvoj, bo potrebno še nekje 5-10 let, da tehnolgija postane komercialno uspešna.
Saj ni potrebnega nobenega testiranja. Proizvajalci točno vejo kakšno imajo garniture porabo in kakšna je energijska gostota baterij. Žal pa trg hoče baterije in jih je potrebno razvijat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Matevz96 napisal/-a: 05.04.2021, 11:29
Saj ni potrebnega nobenega testiranja. Proizvajalci točno vejo kakšno imajo garniture porabo in kakšna je energijska gostota baterij. Žal pa trg hoče baterije in jih je potrebno razvijat.
Saj testiranje ni mišljeno, da se ugotovi koliko znaša življenska doba baterije (ta podatek je znan in znaša okoli 15 let), ampak kakšna bo razpoložljivost garniture pri dinamičnem testiranju čez cel dan, mesec ali dva skupaj na različnih progah. Brigajo me testi tam na severu Nemčije pod 15 kV, saj je klima tam drugačna. Že Švedi vedo, da so testi v osrednji Evropi le mrtva črka na papirju. Sami obvezno zahtevajo zimske teste. Če jih ni, se zgodi, kar se je zgodilo Stadler KISS od Upptåget. Ena konkretna zima in so zmrznili pretovrniki, stopnice in senzorji, kar je imelo za posledico odpoved 387 vlakov v februarju. Naj pride k nam, pa se pelje po kočevki, pa do Pule, naj se polni na 3 kV, ko bo napetost v voznem vodu bolj 3 in bolj proti 4 kV, kot je na koprski progi, poleti in pozimi, s prostovoljnimi protniki oboroženi z elektronskiki napravami, pa naj se potem izkaže.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

No delovanje na baterije se verjetno ne izvaja pod napetostjo iz voznega voda kajne? In Nemčija ima primerljivo podnebje z nami. Vsaj za namen takih osnovnih testov...

Morda ni primerna za Kočevje in Posočje. Je pa zanimiva za Kamnik, Velenje, Dravograd, morda Trebnje-Sevnica... Meni se zdi za razmisliti za nakupe, ki so predvideni čez 10 let...
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Kaj pa se je zgodilo s 610 na kočevki?
Odgovori